Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Escape / JailBreak

Příspěvekod OriginalEscape » 12 zář 2021, 14:22

Nick na serveru: Escape

SID: STEAM_1:0:220859316

Sekce, na které chci práva: JailBreak

Věk: 18

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=118657

Bany, které jsem dostal: žiadne

Něco o mně: Zdravím, volám sa Róbert, pochádzam z Východného Slovenska mesta Poprad, mám 18 rokov a som viac menej komunikativný a športový typ, venujem sa rôznim športom ktoré ma naplňajú a to je Fitness, Basketbal, Atletika. Študujem Gastronómiu čiže Kucharčinu. Po strednej škole plánujem isť na Vojenskú Výsoku školu a po škole plánujem podnikať. V momentálnej situácii sa snažím ľudom pomáhať si plniť cieľ (Slúžim ako Fitnes trener) a hlavne slúžim aj ako psycholog svojim kamarátom a ľudom v tažkých obdobiach. Dokážem s ľudmi komunikovať a snažím sa hľadať s ľudmi rozumne riešenia ;) .