Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Jailbreak/PoTaTo15899

Příspěvekod PoTaTo15899 » 30 lis 2021, 17:38

Zdravím, rád by som si zažiadal o práva na vašich serveroch.

Nick v hre : PoTaTo.

Nick na fóre : PoTaTo15899

Vek : 17

Steam nick : PoTaTo

Steam ID : STEAM_0:0:463243314

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=6000

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie, zatial mi nebol udelený žiaden ban.

Niečo o sebe : Dobrý večer, volám sa Thomas J. mám 17 rokov, a študujem v Trenčíne v odbore IT Programátor. Odjakživa ma bavili hry a všetky veci okolo toho, taktiež ma baví opravovat počítače či už skladat, hrám sa denne dokážem venovat fakt celý deň. Moje záluby sú: Chodenie von s kamošmi/kami , Hry, Počítač. Vačšinou hrávam modifikáciu pre hru GTA 5-FiveM a CS.16. V A-Teame som bol už na vela serveroch na iných hrách, čiže si myslím že základy už určite mám. Som Verný, Ochotný, Bezstranný, Zábavný človek ktorý dokáže rešpektovat všetkých ludí dokedy rešpektujú oni mňa.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád by som chcel pomoct celému GAMESITES a spravit každému hry krajším. Velmi rád by som sa podielal o chod serveru aj celej web stránky aby sa všade udržiaval poriadok. podla pravidiel. Samozrejme by som chcel prispet a udržiavat poriadok podla pravidiel vo vašich hrách ktoré boli určené dodržiavat, lenže samozrejme už som narazil na dost prípadov ktoré žial pravidla nedodržiavali. Ak by niekto nechápal kludne by som mu vysvetlil pravidlo na ktoré by sa ma spýtal čo znamená a bez žiadných obkecávačiek zdelil.

Ďakujem za váš čas si prečítat moju žiadost. Majte sa a prajem príjemný večer. :D

____________________________________________________________
Uživatelský avatar
PoTaTo15899
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 1
Registrován: 30 lis 2021, 15:47

[Z] Jailbreak/PoTaTo15899

od Rumcajz » 30 lis 2021, 17:38

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323