Vše ohledně Trouble in Terrorist Town

Hlášení chyb, bugů a připomínky

Příspěvekod Dandeenka » 11 úno 2022, 22:33

UPDATE :arrow: https://www.gamesites.cz/clanek/2956-tr ... vem-kabate

Narazili jste na nějakou chybu či bug?

Popište nám daný problém a případně doložte screenshoty nebo demo, spolu s informací na jaké mapě se daný incident stal a popište okolnosti. Tento topik prosím využívejte s rozumem.
Where to find me:
CS 1.6:
TTT, Fun, JB

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Uživatelský avatar
Dandeenka
CS 1.6 HLSA
CS 1.6 HLSA
 
Příspěvky: 916
Registrován: 15 dub 2015, 16:49
Bydliště: Pilsen

Hlášení chyb, bugů a připomínky

od Rumcajz » 11 úno 2022, 22:33

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Pilsen

Re: Hlášení chyb, bugů a připomínky

Příspěvekod CoderPro » 07 kvě 2022, 00:27 VIP

Zdravíčko,
čekal jsem delší dobu, jako ostatní, na tento update, tak jsem si udělal 30minut čas na zahrání "nového" TTT v 6 lidech. Narazil jsem na pár chybiček a rovnou sem napíšu i svůj názor ohledně věcí, které se mi podařilo vyzkoušet(I těch které se mi nepodařilo vyzkoušet).

-> Night round, upřímně úplná hovadina. Nejen, že při tom rádoby "problikávání" nejde vidět, když lezete po žebříku, nebo jste na okraji bedny, budovy (Bez padáku se člověk lehce zabije... hlavně na rats, takže nezbývá nic jiného, než kempit a čekat), ale nechutně to i dropuje FPS.

-> Nevím proč není odpočet do nového kola, nebo aspoň nějaký freeze time než začne night round, 10s je dost dlouhá doba randomnout zrádce a ukončit kolo dřív, než začne night round (Stalo se to několikrát v 6lidech na serveru během 20minut hraní btw)

-> Hitování za nevinného ostatní nevinné stále nevyřešené (Ne, že bych něco čekal), cápek přijde, začne hitovat, já ho zabiju, zjistím, že je nevinný a i tak to sebere víc karmy mě než tomu tupounovi, co mě začal hitovat.

-> Camp meter je tam asi tak na dvě věci... Stači se procházet dokola o místě velkém jako je věž na assaultu/lednička, lampa na rats a jste v klidu -> Bravó, obešli jste camp meter, který tam je proti campu.

O nově přidaných itemech nemůžu psát z vlastní zkušenosti, páč není možnost je vyzkoušet, jelikož je to na TTT2, kde nemám EVIP a ani na jednom TTT serveru nehraje tolik lidí, aby se mi povedlo našetřit aspon 3 body na nějakou tu novou hovadinku.

Za mě nejhorší věc z celého updatu je night round a hned zatím "camp" meter.

Čas na MŮJ názor ohledně přidaných/odebraných věcí ( Vše bude citováno z článku na hlavní stránce gamesites, který napsala Dandee)

Itemy pro nevinné

Damaged Kevlar - Zajimavý item a dost to mění strategii starších hráčů. Když už nemůže mít kevlar jenom zrádce, tak nestačí poslouchat, ale člověk už musí i přemýšlet, jestli ten cápek s kevlarem je opravdu zrádce nebo jenom nevinný, který si koupil kevlar.

Bandage - Rozhodně jeden z těch lepších přidaných předmětů pro nevinné, hlavně pro ty bez padáku na rats.

Rusty Pan - Už vidím, jak to lidi (Ignaccz) využívají na chudáka detektiva. Třeba se pletu a bude to určitě lepší jak UMP prototype.

Aura [VIP] - Označení samasebe za nevinného, aby mě nemohl kdejaký hloupý Ignaccz hitovat ?! Dávej dávej

Sprint [VIP] - Připomíná mi to GunGame a přináší nehezké vzpomínky, hlavně nadávky typu "SH ty ****"". Ale určitě je to zajimavý item.

Taser [EVIP] - Upřímně, přestřel, nevinný by neměl označovat za žádnou cenu, pak tam je ten detektiv k ničemu, i když je to jen na 10s u zrádce..

Itemy pro zrádce

Hyper Flash - Rozhodně je to jen předělaná mina a daná pro všechny hráče. Rozhodně nejzábavnější item ve hře.

Sleep Gun - Další zábavně znějící item pro zrádce. Hlavně na rats (Můstek)

Aqua Evian - Zajímavý nápad s tímto healem a kapáním, zrádce se nebude moct jen tak healnout mezi lidma, což je škoda, ale přidává to víc do té role zrádce, že nestačí jen chodit a střílet každého na potkání.

Decoy Body [VIP] - Však to je úplně to samé jako death station schovaná v mrtvole ? Ok, chápu, lidi bez fantasie a kreativity tohle určitě využijí. ale jinak ne.

Broken Teleport [VIP] - Vtipný, ale dle mého názoru ty teleporty jen zdržují a natahují hru, jak za detektiva tak i teď za zrádce... Ale to je jenom můj osobní názor, ostatní hráče to určitě uspokojí a překvapí.

Silent AWP [EVIP] - HaHa, AWP s tlumičem, takže EVIP si koupí AWP, s karmou nad 650 dá 5 hedek a nikdo netuší odkud to střílí.

Heavy [EVIP] - OK, představte si cápka s karmou 1000, s tímto itemem, který dá 150HP a 200armoru... Prostě terminátor lol

Itemy pro detektiva

Ice Knife - Takže jako detektiv můžu zmrazit 3x jednoho a toho samého hráče ? Bezva, rozhodně se to nebude zneužívat jako UMP prototyp :D Ale jinak zajimavý item.

Heavy [VIP] - Detektiv by měl vydržet co nejdéle, jen škoda, že je to pro VIP a ne pro všechny hráče.

Traitor Radar [EVIP] - LoL, takže už nemůže chudák zrádce běhat za detektivem a kempit s nim v rohu, čekat dokud neodejdou ostatní a pak mu našít celý zásobník do hlavy ? :D Jaká to škoda :D Pro zrádce :D Dobrý item :D

M4A1 [EVIP] - Nápad zajimavý, ale doufám, že nepůjde dropovat a házet ostatním hráčům.

Odstraněné itemy

V shopu již nenajdete Pavučinu, Minu, UMP Prototype ani například Disguizer.


Tady je opravdu velká škoda jen 2 itemů a to jsou -> Mina a disguiser.

-> Pavučina byla naprostá hovadina, Dandee rozhodně souhlasí :D
-> UMP prototype byl zneužívaný hráči ke kažení hry, chápu.
-> Mina byla sice málo využívána, ale byl to dobrý item, nahrazený Hyper Flashem pro všechny hráče, takže pohoda.
-> Disguiser byl z těchto 4 odebraných rozhodně nejlepší item, málo používaný, ale dobrý k zamaskování vraždy za zrádce.

Změnou prošla například Lékárnička a Death Station, kterými již nelze blokovat dveře


WOW WOW WOW WOW, KONEČNĚ ŽÁDNÉ BUGOVÁNÍ DVEŘÍ, VÝTAHU, VCHODŮ/VÝCHODŮ. Oh, počkat, on tam přece už nikdo nehraje a toto se mělo udělat 4 roky zpět.... Ale co, snaha se cení.

Pocket Revolver, který nově za nesprávné zabití ubírá nejen karmu, ale i HP.


Sice nevím, kolik HP a karmy to ubírá, ale je to blbost, za nesprávné zabití by to mělo OKAMŽITĚ zabít toho trotla, co s tím střílí každého, koho vidí. Ať se poučí pořádně.

Night round

Jako menší zpestření jsme se rozhodli zařadit do hry i speciální kolo, které se bude opakovat párkrát za mapu. Při tomto módu na mapě nastane úplná tma a jediné, co Vám může pomoci je flash s podobou lucerny, který po určitou dobu svítí a pak zhasne. VIP hráči vlastní tyto speciální flashe rovnou dva. Pomoci Vám může také světýlko, které kolem Vás bude problikávat a dávat tak vědět nejen Vám, ale i ostatním hráčům, kde se nacházíte. Během tohoto módu nelze použít Hyper Flash.


Upřímně, tohle se mi vůbec nelíbí. Pod pojmem "párkrát za mapu" se mi představí max. 5x za celou mapu. Za cca 20minut, co jsem hrál na TTT2 se mi nějakým zahádným způsobem povedlo triggernout celkem 6x :D Z toho 2x se povedlo ostatním hráčům zabít zrádce během 10s, co se "načítal" night round.
Ten flash a "světýlko", které problikává extrémě dropují FPS, přirovnám to k flashi na JB, tak 5let zpět, jestli si někdo pamatuje. Největší chyby tohoto Night roundu jsou -> mapa rats, kempení a střílení na potkání. Z těch 6 kol toho night roundu, se mi povedlo 2x dostat random od nevinného hráče, který střílel toho, koho viděl a kempil v rohu, 1x se mi povedlo jít špatně a spadnout z lednice na rats a 1x se mi, tomu neuvěříte, povedlo zabít zrádce ! Jak se mi to povedlo ? No, byl AFK a problikával, byla sranda ho hledat.
Nápad to je určitě zajimavý a na menších mapách, např westtime, westwood, familyguy by to určitě byla zábava. Ale na mapách McDonalds, Opera, Rats_1337, Assault by to byla osina v p*deli a nemožné dohrát bez toho, aby se 70% lidí zabila pádem :D (Doporučil bych nějakou čistku map na TTT ?)

Celkově je to dobrý update, jen škoda, že to ani tak nebude hrát tolik lidí, co to hrálo v 2018/2019. Velikou pochvalu si zaslouží ti, co na tom dělali a vymýšleli tyhle věcičky.

No asi by to ode mě bylo vše, díky za přečtení, a ať už si to čte kdokoliv, berte to jako názor hráče, který miluje TTT mód, nikoliv jako názor bývalého admina, který strávil na TTT snad stovky hodin :lol: (Nevim jestli jsem to měl napsat spíš jako nový příspěvek, nebo sem, přece jenom na začátku jsem popsal asi 2 bugy xD)

Teď když nad tim přemýšlím, tak se mi to asi nevyplatilo psát, roztekla se mi hořká čokoláda, zteplalo pivinko a zasvětil jsem tomuto přes 2 hodiny :lol:

e. Danďula: zítra si udělám kávičku a odpísnu ti
Maybe nothing in this life happens by accident. As everything happens for a reason, our destiny slowly takes form...
Uživatelský avatar
CoderPro
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2018, 08:48
Bydliště: CS 1.6 | TTT #1

Re: Hlášení chyb, bugů a připomínky

Příspěvekod Dandeenka » 09 kvě 2022, 10:08

Zdravím, zareaguji zejména tam, kde je třeba něco dodat. Zbytek můžeme pořešit na Steamu klidně.
-> Night round, upřímně úplná hovadina. Nejen, že při tom rádoby "problikávání" nejde vidět, když lezete po žebříku, nebo jste na okraji bedny, budovy (Bez padáku se člověk lehce zabije... hlavně na rats, takže nezbývá nic jiného, než kempit a čekat), ale nechutně to i dropuje FPS.
-> Nevím proč není odpočet do nového kola, nebo aspoň nějaký freeze time než začne night round, 10s je dost dlouhá doba randomnout zrádce a ukončit kolo dřív, než začne night round (Stalo se to několikrát v 6lidech na serveru během 20minut hraní btw)

Prodleva před tmou tam bývá hlavně aby se člověk zorientoval, každopádně si myslím, že nějaká ochrana by tam nastavit jít mohla.
-> Hitování za nevinného ostatní nevinné stále nevyřešené (Ne, že bych něco čekal), cápek přijde, začne hitovat, já ho zabiju, zjistím, že je nevinný a i tak to sebere víc karmy mě než tomu tupounovi, co mě začal hitovat.

Vymýšleli jsme karmový systém jak nejlépe to šlo, nicméně není vyloučené, že ještě nebudou nějaké úpravy. Bohužel jsou i věci, co moc ovlivnit nejdou.
-> Camp meter je tam asi tak na dvě věci... Stači se procházet dokola o místě velkém jako je věž na assaultu/lednička, lampa na rats a jste v klidu -> Bravó, obešli jste camp meter, který tam je proti campu.

Range se dá klidně i zmenšit, to už je na praxi, každopádně na čisté vyčkávání s AWP nebo gun u žebříku to funguje, což byl hlavní účel.

Itemy pro nevinné
Rusty Pan - Už vidím, jak to lidi (Ignaccz) využívají na chudáka detektiva. Třeba se pletu a bude to určitě lepší jak UMP prototype.
Tento item nelze použít na detektiva a označeného.
Sprint [VIP] - Připomíná mi to GunGame a přináší nehezké vzpomínky, hlavně nadávky typu "SH ty ****"". Ale určitě je to zajimavý item.
Na to jsme samozřejmě mysleli, je to item, který slouží pro únik od zrádce, je to čistě "záchvěv" speedu.
Taser [EVIP] - Upřímně, přestřel, nevinný by neměl označovat za žádnou cenu, pak tam je ten detektiv k ničemu, i když je to jen na 10s u zrádce..
Myslím si, že tady je potřeba si item vyzkoušet v praxi pro utvoření názoru. Item není zrovna levný, tedy to bude na uvážení, zda si člověk radši bude šetřit na heal a kevlar, nebo radši toto. Je to zde zejména pro případ, kdy detektiv hned umře nebo není schopný označovat. Navíc to trochu oživí hru, když je přímo hunt na označeného zrádce. Nás to při testu dost bavilo.

Itemy pro zrádce
Sleep Gun - Další zábavně znějící item pro zrádce. Hlavně na rats (Můstek)

Proto má také hodně nápadný skin a střílí po intervalech.
Decoy Body [VIP] - Však to je úplně to samé jako death station schovaná v mrtvole ? Ok, chápu, lidi bez fantasie a kreativity tohle určitě využijí. ale jinak ne.
Na někoho to tak může působit, ale napadne tě, že zabiješ zrádce, chceš si ho hned prohledat, a že to tělo může bouchnout? Hned to může měnit způsob myšlení, zda prohledávat o 106 a riskovat smrt, nebo si to odpustit.
Broken Teleport [VIP] - Vtipný, ale dle mého názoru ty teleporty jen zdržují a natahují hru, jak za detektiva tak i teď za zrádce... Ale to je jenom můj osobní názor, ostatní hráče to určitě uspokojí a překvapí.
Zase je třeba zkusit. Není to levný item a je pouze jednorázový, tedy je to taková "poslední záchrana".

Itemy pro detektiva
M4A1 [EVIP] - Nápad zajimavý, ale doufám, že nepůjde dropovat a házet ostatním hráčům.
Žádný speciální item nejde dropnout, navíc jakmile nemá náboje, tak zmizí. Výjimka je tam snad jen na normální AWP.

Změnou prošla například Lékárnička a Death Station, kterými již nelze blokovat dveře
WOW WOW WOW WOW, KONEČNĚ ŽÁDNÉ BUGOVÁNÍ DVEŘÍ, VÝTAHU, VCHODŮ/VÝCHODŮ. Oh, počkat, on tam přece už nikdo nehraje a toto se mělo udělat 4 roky zpět.... Ale co, snaha se cení.
Kdybychom měli před 4 roky k dispozici plugin a šikovného programátora, určitě by se to udělalo už před 4 roky.

Pocket Revolver, který nově za nesprávné zabití ubírá nejen karmu, ale i HP. - Sice nevím, kolik HP a karmy to ubírá, ale je to blbost, za nesprávné zabití by to mělo OKAMŽITĚ zabít toho trotla, co s tím střílí každého, koho vidí. Ať se poučí pořádně.
Občas se může stát, že se trefíš do špatného hráče, proto to ubírá jen 50 hp, takže s plnými HP máš dva pokusy. To mi přijde dost fér.

Night round
Upřímně, tohle se mi vůbec nelíbí. Pod pojmem "párkrát za mapu" se mi představí max. 5x za celou mapu. Za cca 20minut, co jsem hrál na TTT2 se mi nějakým zahádným způsobem povedlo triggernout celkem 6x :D Z toho 2x se povedlo ostatním hráčům zabít zrádce během 10s, co se "načítal" night round.
Ten flash a "světýlko", které problikává extrémě dropují FPS, přirovnám to k flashi na JB, tak 5let zpět, jestli si někdo pamatuje. Největší chyby tohoto Night roundu jsou -> mapa rats, kempení a střílení na potkání. Z těch 6 kol toho night roundu, se mi povedlo 2x dostat random od nevinného hráče, který střílel toho, koho viděl a kempil v rohu, 1x se mi povedlo jít špatně a spadnout z lednice na rats a 1x se mi, tomu neuvěříte, povedlo zabít zrádce ! Jak se mi to povedlo ? No, byl AFK a problikával, byla sranda ho hledat.
Nápad to je určitě zajimavý a na menších mapách, např westtime, westwood, familyguy by to určitě byla zábava. Ale na mapách McDonalds, Opera, Rats_1337, Assault by to byla osina v p*deli a nemožné dohrát bez toho, aby se 70% lidí zabila pádem :D (Doporučil bych nějakou čistku map na TTT ?)

Night round byl tah pro zpestření, chtěli jsme zkrátka zkusit přidat něco nevídaného na TTT. Nutno říct, že byl testovaný na westwoodu. Nevím, zda je to uskutečnitelné, avšak pokud by šel mód nastavit jen na určité mapy, myslím si, že má velký potenciál a stál by za ponechání. Co se týče četnosti, je to o náhodě, ale určitě se dá ubrat.

(Nevim jestli jsem to měl napsat spíš jako nový příspěvek, nebo sem, přece jenom na začátku jsem popsal asi 2 bugy xD)
Vzhledem k tomu, že je to topik na hlášení chyb, bugů a připomínky, tak jsi tu správně. :)

Kdyžtak písni ještě na Steamu, můžeme probrat víc věcí do detailů, jsem otevřená tomu o tom debatovat. ;)
Where to find me:
CS 1.6:
TTT, Fun, JB

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Uživatelský avatar
Dandeenka
CS 1.6 HLSA
CS 1.6 HLSA
 
Příspěvky: 916
Registrován: 15 dub 2015, 16:49
Bydliště: Pilsen


Zpět na Trouble in Town servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků