Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] žiadosť o admina

Příspěvekod domkojekul » 24 kvě 2022, 12:43

Nick na serveru: z hubyrit

SID: STEAM_1:0:240786424

Sekce, na které chci práva: Only Mirage 1/2

Věk: 19

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=60049# neviem prečo ale tie stats mi prídu dosť divné

Bany, které jsem dostal: 1x ghosting aj to bolo skrz toho že hráč bol v situácií 2v1, robil emotey a púšťal songy... a inak iba mute bolo párkrát:D

Něco o mně: Volám sa Dominik, mám 19 rokov, som z Bratislavy a študujem grafiku/tlač. Popri škole sa venujem aj hudbe (takzvaný beatmaker haha) no a chodievam rád cvičiť do fitka. Snažím sa byť produktívny a hľadám vždy nejakú motiváciu v tom čo vlastne chcem robiť. Čo v podstate robím aj teraz:)
Proč právě já: úprimne poviem že nebol som ten najlepší čo sa týka správania a ani som neni:D ale určite to viem zmeniť keď tá možnosť nastane... Dosť dlho mi trvalo pochopiť vlastne ako to u vás funguje, keď že tu hrám +- rok a každý server ma svoje + a -... každopádne nebudem sa tu opúšťať kvôli tomu že chcem tým hráčom pomáhať a blablabla... UŽ KEĎ CHCEŠ BYŤ ADMIN TAK BY SI TO MAL VEDIEŤ!... ale z môjho hľadiska sa chcem
naučiť niečo nové, možno nájdem nový spôsob zmýšlania, nápady a nový pohľad na server.


Zkušenosti s CS:GO: Bol som raz adminom na jednom only awp servery ale tam to bolo celkom dead a nebrali to až tak seriozne ako vy, čo mňa celkom baví brať veci vážne:D

Případné poznámky: Admini podla mňa vedia dobre kto som a bojím sa že to nebude dobré :D ale tak za pokus nikdy nič nedám.
domkojekul
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 12
Registrován: 05 lis 2021, 15:20

[Z] žiadosť o admina

od Rumcajz » 24 kvě 2022, 12:43

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: žiadosť o admina

Příspěvekod KondomfromCTF » 24 kvě 2022, 13:56 VIP

Hi,

zde si, prosím, pročti Podmínky pro přijetí.