Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Zombie Blood #1 / Ragnster

Příspěvekod Ragnster » 18 čer 2022, 23:18

Názov: Zombie Blood #1 / Ragnster

Dobrý večer, chcel by som požiadať o admin práva na Zombie serveroch (konkrétne Zombie Blood #1), ak by to bolo možné.

Nick v hre: Ragnster

Nick na fóre: Ragnster

Profil na fóre: ragnster-u71739.html

Vek: 16

Steam nick: Ragnster

Hlstats: Profil nebol nájdený...

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Čo sa týka banov áno bol mi udelený jeden ban na furien serveri až na to že v tom čase som Counter-Strike 1.6. nehrál, tak som si zakúpil steam verziu kde som mohol hrať. Prehrešky: Za poslednú dobu je možné že sa vyskytla nejaká nadávka v mojom chate ale snažím sa o to, aby sa to nikdy neopakovalo.

Niečo o sebe: Pochádzam z východného slovenska a študujem na elektrotechnickej škole. Baví ma tvoriť stránky, hrať futbal, zahrať si na gitare a taktiež sa rád odreaguvávam pri hrách ako je Counter Strike.

Prečo by som chcel na GS adminovať? Pomerne často sa mi stáva že vidím ľudí nadávať a teamovať. Začne to byť otravné keď sa dvaja hráči rozhodnú ísť proti tebe a teamovať spolu. Preto by som chcel takýmto dať to, čo si zaslúžia. Chcel by som dodať jeden dotaz: Na mojom profile je možné vidieť že mám na Counter Strike nahraných 20h ale to je len tento účet. Hrával som túto hru už po dlhšiu dobu ešte na starom pc a keby to všetko zrátam mohlo by to byť aj 700h nahraných. Trošku to môže dosvedčiť aj to, že som za 15h hrania nahral 30 levelov.

Nech už rozhodnutie bude akékoľvek, som vďačný že ste si našli čas na prečítanie tohto príspevku. Prajem príjemný zvyšok večera.
Uživatelský avatar
Ragnster
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 9
Registrován: 02 úno 2021, 09:08

[Z] Zombie Blood #1 / Ragnster

od Rumcajz » 18 čer 2022, 23:18

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Žiadosť o admina