Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
[*N] zm_bunker_tr
Mapa: zm_bunker_tr (název je/bude finální)
Mod: Zombie mod
Autor: Luther
Vlastní obsah: Pouze model tanku a později japonských druhoválečných zbraní a pár textur
Popis: Nová zombie mapa, kterou jsem usadil do prostředí tajného vojenské bunkru někde na Japonských ostrovech během druhé světové války. (Možná pár roků poté)
Design mapy je především mix map zm_lila_panic a zm_army_tn_beta3. Spawny jsou/budou v "nulté" úrovni, kempy následně o úroveň výše kolem celé mapy. Nechtěl jsem to zbytečně překombinovat, takže kemp je tak akorát podle mě. Následně je zde ještě poslední úroveň, kde můžou hráči běhat a sbírat adrenalin na střechách komplexu a opevnění - zde si nejsem jist jestli bych tuhle úroveň neměl úplně zablokovat, protože mapa už působí příliš velká a "náročná na hraní".
Mapa je těsně před dokončením, optimalizace asi žádná nebude, protože se jedná o dost otevřenou mapu. Budu rád za jakoukoliv připomínku, nápad na vylepšení, protože TEĎ JE TEN ČAS říct, co je na té mapě špatně.
Download: zm_bunker_tr na uloz.to
Obrázky:
Pohled na většinu mapy
Pohled na část obranné části bunkru
Pohled na detail mapy - díra po výstřelu z tanku
Pohled na část budov propojené mostem
Spawniště
Detail na design kemp
Druhý pohled na design kemp
Mod: Zombie mod
Autor: Luther
Vlastní obsah: Pouze model tanku a později japonských druhoválečných zbraní a pár textur
Popis: Nová zombie mapa, kterou jsem usadil do prostředí tajného vojenské bunkru někde na Japonských ostrovech během druhé světové války. (Možná pár roků poté)
Design mapy je především mix map zm_lila_panic a zm_army_tn_beta3. Spawny jsou/budou v "nulté" úrovni, kempy následně o úroveň výše kolem celé mapy. Nechtěl jsem to zbytečně překombinovat, takže kemp je tak akorát podle mě. Následně je zde ještě poslední úroveň, kde můžou hráči běhat a sbírat adrenalin na střechách komplexu a opevnění - zde si nejsem jist jestli bych tuhle úroveň neměl úplně zablokovat, protože mapa už působí příliš velká a "náročná na hraní".
Mapa je těsně před dokončením, optimalizace asi žádná nebude, protože se jedná o dost otevřenou mapu. Budu rád za jakoukoliv připomínku, nápad na vylepšení, protože TEĎ JE TEN ČAS říct, co je na té mapě špatně.
Download: zm_bunker_tr na uloz.to
Obrázky:
Pohled na většinu mapy
Pohled na část obranné části bunkru
Pohled na detail mapy - díra po výstřelu z tanku
Pohled na část budov propojené mostem
Spawniště
Detail na design kemp
Druhý pohled na design kemp
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
[*N] zm_bunker_tr
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*N] zm_bunker_tr
Ahoj. Dám len krátke info:
Mapa ako taká veľmi nedáva zmysel. Je veľká ale zároveň malá. Z mojej skúsenosti a aj zo štatistík ktoré som roky zbieral keď som bol ešte v AT tak viem posúdiť, že hráči ak bude táto mapa zavedená do hry tak to budú hrávať len na 2 štýly:
1. na strechách
2. v podzemí 2 dobré kempy.
Mapa ako taká nedáva zmysel z pohľadu praktickosti. Hráči potrebujú tieto veci:
1. nejaké skryté body na mape (min. 3) kde by nikoho nenapadlo sa skryť. napr. za jednou bedňou, vstupa do kempy ohraničená stenou, atď... (na mape sú bedne použité primárne na výstup na vyššie poschodie a žiadne skryté body).
2. hráči potrebujú kemp kde ich hráč ktorý bude hrať za nemesisa ihneď neuvidí. Mapa sa bude hrať len štýlom, že nemesis rýchlo prebehne celú mapu a pokiaľ hráči nebudú používať WHčko alebo bugovať cez 3D mod kameru tak sa nebudú mať kde schovať pretože všetky kempy sú nadizajnované na štýl, že hráčov je jednoduché hneď vidieť. žiadne prikrčenie, nič.
3. hráči potrebujú min. jedno miesto na mape kde sa bude môcť dostať len s leaperom. Zvyčajne sú to nejaké nadpisy alebo vyššia bedňa, prípadne vyššie poschodie mapy.
4. Dobrý by bol teleport na nejakú kempu ktorá bude ohraničená mrežami, samozrejme aj s únikovým portom. Viac adrenalínu.
Viac k tomu nemám čo. Cením, že niekto robí mapy na zm. Každopádne musia sa vyjadriť vyšší.
Mapa ako taká veľmi nedáva zmysel. Je veľká ale zároveň malá. Z mojej skúsenosti a aj zo štatistík ktoré som roky zbieral keď som bol ešte v AT tak viem posúdiť, že hráči ak bude táto mapa zavedená do hry tak to budú hrávať len na 2 štýly:
1. na strechách
2. v podzemí 2 dobré kempy.
Mapa ako taká nedáva zmysel z pohľadu praktickosti. Hráči potrebujú tieto veci:
1. nejaké skryté body na mape (min. 3) kde by nikoho nenapadlo sa skryť. napr. za jednou bedňou, vstupa do kempy ohraničená stenou, atď... (na mape sú bedne použité primárne na výstup na vyššie poschodie a žiadne skryté body).
2. hráči potrebujú kemp kde ich hráč ktorý bude hrať za nemesisa ihneď neuvidí. Mapa sa bude hrať len štýlom, že nemesis rýchlo prebehne celú mapu a pokiaľ hráči nebudú používať WHčko alebo bugovať cez 3D mod kameru tak sa nebudú mať kde schovať pretože všetky kempy sú nadizajnované na štýl, že hráčov je jednoduché hneď vidieť. žiadne prikrčenie, nič.
3. hráči potrebujú min. jedno miesto na mape kde sa bude môcť dostať len s leaperom. Zvyčajne sú to nejaké nadpisy alebo vyššia bedňa, prípadne vyššie poschodie mapy.
4. Dobrý by bol teleport na nejakú kempu ktorá bude ohraničená mrežami, samozrejme aj s únikovým portom. Viac adrenalínu.
Viac k tomu nemám čo. Cením, že niekto robí mapy na zm. Každopádne musia sa vyjadriť vyšší.
Pravidlá sú len barličky pre hlupákov ktorí sa nevedia rozhodovať sami
-
G3n3r3l - Pokročilý
- Příspěvky: 85
- Registrován: 01 pro 2018, 11:57
Re: [*N] zm_bunker_tr
G3n3r3l píše:Je veľká ale zároveň malá. Z mojej skúsenosti a aj zo štatistík ktoré som roky zbieral keď som bol ešte v AT tak viem posúdiť, že hráči ak bude táto mapa zavedená do hry tak to budú hrávať len na 2 štýly:
1. na strechách
2. v podzemí 2 dobré kempy.
Proto mapa není dokončená, potřebuji vědět jestli střechy ano nebo ne. Osobně bych střechy úplně zablokoval, už kvůli tomu aby mapa nepůsobila velká, když je malá
G3n3r3l píše:1. nejaké skryté body na mape (min. 3) kde by nikoho nenapadlo sa skryť. napr. za jednou bedňou, vstupa do kempy ohraničená stenou, atď... (na mape sú bedne použité primárne na výstup na vyššie poschodie a žiadne skryté body).
Záměrně je mapa jednouchá bez tajných kemp či schovaného vybavení (kevlar, zbraně). Nemyslím si, že by to hráči chtěli -
Top3 nejhranější mapy zm_base_humans_lg, zm_aztec_infinity (zde je jen tajný port do zbrojky) a zm_arctic_fun nic takového nemají
G3n3r3l píše:2. hráči potrebujú kemp kde ich hráč ktorý bude hrať za nemesisa ihneď neuvidí. Mapa sa bude hrať len štýlom, že nemesis rýchlo prebehne celú mapu a pokiaľ hráči nebudú používať WHčko alebo bugovať cez 3D mod kameru tak sa nebudú mať kde schovať pretože všetky kempy sú nadizajnované na štýl, že hráčov je jednoduché hneď vidieť. žiadne prikrčenie, nič.
Opět si nemyslím, že by to hráči vyhledávali. Naopak většině hráčů vadí, když není hned vidět do kempy jestli tam někdo je nebo není. A u modu Nemesis přeci nejde jen o to se schovat do tajné oblasti a čekat co bude.
G3n3r3l píše:3. hráči potrebujú min. jedno miesto na mape kde sa bude môcť dostať len s leaperom. Zvyčajne sú to nejaké nadpisy alebo vyššia bedňa, prípadne vyššie poschodie mapy.
K tomu nevím, co říct.
G3n3r3l píše:4. Dobrý by bol teleport na nejakú kempu ktorá bude ohraničená mrežami, samozrejme aj s únikovým portom. Viac adrenalínu.
Tohle by byl nápad na vlastní mapu, kempy s portami. Sem se to moc nehodí.
Ale díky za tvůj názor a za vyzkoušení mapky.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*N] zm_bunker_tr
Mapa, kde nejde jen o skvělý gameplay. Originální výtvor - žádný remake nebo předělávka existující de_ či zm_ mapy. V podstatě lze tuhle verzi brát jako finální - zbývá jen doladit případné bugy a nějaký další detaily. Jakýkoliv názor vítán!
Pre-final verze: zm_bunker_tr
Changelog:
- Dodělány všechny kempy (celkem 10 a každá "orginální")
- Jedna nadbytečná kempa odstraněna
- Přidány detaily (krvavé stopy všude po mapě, zčernalá zeď po výstřelu z děla)
- Zbrojnice vybavena (3x vesta, 2x AWP, 2x M4, 2x AK47, 2x kulomet a 1x MP5)
- Přidány modely japonských zbraní z období 2 světové války, pro dokreslení atmosféry místa
- Přidány spawny (celkem 32 slotů)
- Přidány 2 nenápadné "reklamní" bannery
- Zablokovány okraje a střechy mapy (úplně zbytečné prostory, zvětšující akorát velikost herní plochy)
Obrázky:
Oblast mapy se zbrojnicí
Po masivní zdi už nelze běhat
Bedny s detailem (opřený Arisaky)
Pohled na tank ze zadu a detail po průchodu střely zdí
Důraz na detail a estetiku mapy maximální
Pohled na okolí jediné venkovní kempy
Celkový pohled na velikost a zpracování mapy
Pre-final verze: zm_bunker_tr
Changelog:
- Dodělány všechny kempy (celkem 10 a každá "orginální")
- Jedna nadbytečná kempa odstraněna
- Přidány detaily (krvavé stopy všude po mapě, zčernalá zeď po výstřelu z děla)
- Zbrojnice vybavena (3x vesta, 2x AWP, 2x M4, 2x AK47, 2x kulomet a 1x MP5)
- Přidány modely japonských zbraní z období 2 světové války, pro dokreslení atmosféry místa
- Přidány spawny (celkem 32 slotů)
- Přidány 2 nenápadné "reklamní" bannery
- Zablokovány okraje a střechy mapy (úplně zbytečné prostory, zvětšující akorát velikost herní plochy)
Obrázky:
Oblast mapy se zbrojnicí
Po masivní zdi už nelze běhat
Bedny s detailem (opřený Arisaky)
Pohled na tank ze zadu a detail po průchodu střely zdí
Důraz na detail a estetiku mapy maximální
Pohled na okolí jediné venkovní kempy
Celkový pohled na velikost a zpracování mapy
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*N] zm_bunker_tr
Ahoj, mapa je celkom pekná a viem si predstaviť, že by bola v dohľadnej dobe aj na serveroch Otázkou ostáva ako ju príjmu hráči, pretože niektorí neradi prispôsobujú svoj herný štýl danej mape...
Daj mi potom vedieť až bude finálna verzia úplne doladená
Daj mi potom vedieť až bude finálna verzia úplne doladená
Night gathers, and now my watch begins.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
-
eXtr3mer - CS 1.6 Hlavní Admin
- Příspěvky: 8295
- Registrován: 16 bře 2013, 11:51
Re: [*N] zm_bunker_tr
Žádný feedback, takže jsem mapu dokončil a teď ji vydávám.
Odkaz ke stažení: zm_bunker_tr
Changelog:
- Přidány menší deformace terénu, aby mapa nepůsobila tak ploše
- Strop u zbrojnice byl příliš slabý - zesílen (nemá vliv na gameplay)
- Vstupní otvor po výstřelu malinko zvětšen - hráči se mohli zaseknout, protože "pixely"
- Odstraněny všechny světla z kemp a nahrazeny lepší variantou
- Přidáno pár dalších decalů
- Menší optimalizace - odstranění několika desítek entit, které způsobovali sekání mapy a případné nahrazení
Změn je možná více, nepamatuji si všechno Případné postřehy nebudou brány v potaz, kromě významných bugů narušující gameplay!
Video prezentace: zm_bunker_tr - trailer
Odkaz ke stažení: zm_bunker_tr
Changelog:
- Přidány menší deformace terénu, aby mapa nepůsobila tak ploše
- Strop u zbrojnice byl příliš slabý - zesílen (nemá vliv na gameplay)
- Vstupní otvor po výstřelu malinko zvětšen - hráči se mohli zaseknout, protože "pixely"
- Odstraněny všechny světla z kemp a nahrazeny lepší variantou
- Přidáno pár dalších decalů
- Menší optimalizace - odstranění několika desítek entit, které způsobovali sekání mapy a případné nahrazení
Změn je možná více, nepamatuji si všechno Případné postřehy nebudou brány v potaz, kromě významných bugů narušující gameplay!
Video prezentace: zm_bunker_tr - trailer
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*N] zm_bunker_tr
Mapa mi příjde taková jednobarevná a ty textury pletiva z half-lifu se mi tam nehodí. Ale každej má jinej vkus.
- byLif3
- Amatér
- Příspěvky: 37
- Registrován: 09 dub 2022, 09:39
Re: [*N] zm_bunker_tr
Úžasná mapa, rád bych ji viděl ve hře
-
eXiii - Profesionál
- Příspěvky: 686
- Registrován: 11 led 2018, 18:49
Re: [*N] zm_bunker_tr
byLif3 píše:Mapa mi příjde taková jednobarevná a ty textury pletiva z half-lifu se mi tam nehodí. Ale každej má jinej vkus.
Tohle není centrum Tokia, aby to hrálo všemi barvami. Tématika mapy je druhovalečný japonský bunkr v prostředí ostrovní jungle. Navíc většina zm_ map je více jednobarevná, než tato - myslím tím předělávky Aztec a Dust2 map třeba.
eXiii píše:Úžasná mapa, rád bych ji viděl ve hře
Osobně jsem s ní spokojen a taky bych ji rád viděl na serverech, ty staré mapy už jsou příšerně ohrané a chtělo by to aspoň pár nových map. Mít nápady tak vytvořím další mapky pro update map...
eXtr3mer píše:Ahoj, mapa je celkom pekná a viem si predstaviť, že by bola v dohľadnej dobe aj na serveroch Otázkou ostáva ako ju príjmu hráči, pretože niektorí neradi prispôsobujú svoj herný štýl danej mape...
Daj mi potom vedieť až bude finálna verzia úplne doladená
Myslím si, že tuhle mapu by si mohl zamilovat každý - bere si jen to nejlepší z map jako zm_base_humans_lg, zm_army_tn_beta3, zm_aztec_infinity či zm_birioza.
Jinak finální verze by měla být už hotová, ale občas si pak všimnu pár problémů a chyb, které některé mapy mají i půl roku - rok po spuštění na serverech. Ale věřím, že téhle mapy se to netýká.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků