Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[z] Žádost o admina na serverech JB/.:Fakeer:.

Příspěvekod Fakeer » 09 lis 2022, 14:54 VIP

Nick ve hře: .:Fakeer:.

Nick na foru: Fakeer

Věk: 20

Steam jméno: fakeer151

STEAM ID:STEAM_0:0:228075234

HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... player=545

Nějaké bany či pohřešky: Momentálně dloho ne,měl jsem v roku 2019 za demenci ct,od té doby se snažím hrát podle pravidel a bez chyb.což by mělo byt v naprostém pořádku,

Něco o sobě: Čauko jmenuji se Samuel je mi 20 let a pracuji jako Security na akcích.Jinak se věnuji své přítelkyni a většinu času na počítači hraní her.

Proč bych chtěl na GS adminovat ?: Cs 1.6 hraju již dlouho.a hraju jen Jaibreak a někdy i Knife,chtěl bych adminské práva z duvodu toho že občas potkám Ctčko dávat Fks,Free VD atd atd..a toto mě vážně nebaví.a admin není v té situaci k dispozici aby tomu mohl zabránit.mám s touhle hrou velmi dobré zkušenosti a myslím si že bych mohl být užitečný pro správný chod Jailbreak,jsem k dispozici většinu svého času a mohl bych být jen a jen užitečný :)

Předem chci poděkovat za přečtení této mojí žádosti a budu rád když mě přijmete či popřípadě vyzkoušíte abych si danou pozici admina mohl právem zasloužit

S pozdravem Fakeer
Obrázek
Uživatelský avatar
Fakeer
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 153
Registrován: 27 pro 2018, 17:48
Bydliště: JailBreak :)

[z] Žádost o admina na serverech JB/.:Fakeer:.

od Rumcajz » 09 lis 2022, 14:54

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: JailBreak :)

Re: Žádost o admina na serverech JB/.:Fakeer:.

Příspěvekod Vonbrauncz » 09 lis 2022, 16:09

1. příspěvěk po 3 letech a hned žádost, takhle to tady nechodí. Navíc už mi přišla za tu krátkou dobu i negativní reference na tebe. Ukaž snahu, pak se budeme bavit.

Zamítnuto.
Uživatelský avatar
Vonbrauncz
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1320