Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*N] zm_army_fall

Příspěvekod Luther » 28 pro 2022, 17:49

Mapa: zm_army_fall (název nemusí být finální)
Mod: Zombie mod
Autor: Luther
Vlastní obsah: Modely a textury
Popis: Ahoj, možná si říkáte - další obyčejná mapa pro zdejší zombie servery, ale obyčejná není. Naopak je hodně unikátní! 8-) Pojdme si říct, co zde máme.
- Jedná se o neoriginální mapu, takže předělávka (či remake chcete-li). Základem se stala mapa zm_army, kterou jsem předělal do nové tématiky/prostředí. Místo podivné základny kdesi v poušti se nyní nacházíte v opadavém lese v místech plné magie moci :D Jsou zde trosky hradu nebo tvrze, ze kterých zbyli po tolika století jen ruiny obvodových zdí a věže.
- Jsou zde i tajemné kamenné portály, které podle slyšitelného kvílení větru jsou napájeny vzdušnou magií (ano žádný oheň ani voda a s tím spojené sprite, modely a zvuky)
- Uprostřed mapy se nachází jáma nad kterou se vznáší podivný krychlovitý artefakt a v samotné jámě se nachází podivná síň s vybavením, které si každý nejvíce přeje (sniperlamka, kulomet a vesta). :D
- Na samotné mapě se (jako odkaz na zm_army) nachází i rychlopalná brokovnice a ještě pár vest - zde můžu ještě něco přidat včetně granátů
- Portály není třeba nijak aktivovat a fungují unikátním, na dosud žádné mapě neviděném principu, který zvyšuje level hratelnosti výše!
Nejsou to obyčejné portály z místa A do místa B (i když v rámci kombinací se zde nachází), většina portálu vás náhodně portne z místa A do místa B, místa C či dokonce místa D a vše je o náhodách - je jen cca 20-25% šance, že budete portnuti do jámy! 8-)
- Pár důležitých statistik: 32 slotů, wpoly max 800, průměrné wpoly 200-500, epoly 30000 (ale i tak mapa nelagovala, neklesali FPS, ale těžko říct na serveru s více hráči)

Download: zm_army_fall

Přál bych si, aby mapu skutečně někdo otestoval a řekl mi názor, co nefunguje, co udělat jinak, co odstranit či co tam ještě přidat. Tvorba mapy mi zabrala jen pár hodin (do 10 hodin práce), hledání a tvorba modelů a textur pár desítek (přes 20 hodin určitě) a nakonec samotné programování a vymýšlení entit, které mi zabralo nejvíce času (několik dnů jsem nad tím strávil!) Ale jak zmiňuji jedná se o můj vlastní a originální nápad, který nikde na internetu nenajdete a už proto bych byl rád, za jakýkoliv názor na tento výtvor! ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

[*N] zm_army_fall

od Rumcajz » 28 pro 2022, 17:49

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*N] zm_army_fall

Příspěvekod Luther » 29 pro 2022, 10:36

Chápu, rádi soudíte mapu podle screenů, takže zde:

Celkový pohled na mapu
Ano, konečně žádné hnusné bílé cihlové textury jako na zm_cpl_biohazard, zm_biohazard_zone, pokračování zm_biohazard_zone2_mini či zm_csgo_train_v2017
Krypta/podzemí
Místo kam se bude chtít dostat každý z vás, ale šance dostat se sem je velice nízká
Vlastní modely, doplňující tématiku mapy
Mapa se volá army, takže armádní vozidla musí být :)
Kontejnerové kempy
Sice předělány ale odkazují na zm_army i zm_army_tn_beta3
Nová věž a kempa
Cesta na "hradby" je věrná originálu
Další nová kempa
Původní zelené muniční bedny jsou nyní přetexturovány na kamenné trosky a využity i jako cesta do nového úkrytu
Střed místa moci
Podivné uskupení kamenů napájené vzdušnou magií, ze kterýho je vidět na celou mapu - a hodně zde fouká :D

Jinak ještě dodám, že mapa běží na moderních počítačích (max. 10 let starých) plynule na 100+ FPS. Na starších sestavách a notebookách na 60FPS s občasnými dropy na 45FPS (testováno na i5 6200 u s integrovanou UHD 520!). Otázkou tedy zůstává, jaká realita bude na serverech s hráči. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] zm_army_fall

Příspěvekod byLif3 » 29 pro 2022, 16:27

Konečně vidím screeny, jelikož se k 1.6 nemůžu dostat, tak ti ji zkritizuju podle nich. :mrgreen:
Ta věž, na které je banner, mi hrozně nesedí textury a slévají se do sebe - není pořádně vidět schody z dálky, taky je problém světlo.
Způsob, kterým si uzavřel mapu -- plot a za ním skybox -- se mi moc nelíbi a vypadá to hrozně blbě. Chápu, že tvůj cíl byl získat co nejmenší world polygony, no obětoval bych alespoň jednu stovku, možná dva, abych oživil edge map zdi. Když se mapa nějakou náhodou nahodí na servery, ty player modely, co gs používa, jsou pc killer a entity polygony ti vyletí neskutečně, takže to je i celkem jedno. :mrgreen:
Je to zm_army remake nebo rebuild, nepřemýšlel si třeba nad rozšířením mapy a nebo přidat podzemí? Něco, co změní gameplay, ať to není krabice a v ní campy.
byLif3
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 37
Registrován: 09 dub 2022, 09:39

Re: [*N] zm_army_fall

Příspěvekod Luther » 21 led 2023, 09:55

Po skoro měsíci bez reakce jsem mapu uvolnil celému internetu.
Download z gamebanana.com

byLif3 píše:Ta věž, na které je banner, mi hrozně nesedí textury a slévají se do sebe - není pořádně vidět schody z dálky, taky je problém světlo.

To je záměr, aby ty textury co nejvíce ladili. Nechápu co ti vadí na tom, že schody nejsou třeba čistě šedivé nebo oranžové, na gameplay to nemá žádný vliv. ;)

byLif3 píše:Způsob, kterým si uzavřel mapu -- plot a za ním skybox -- se mi moc nelíbi a vypadá to hrozně blbě. Chápu, že tvůj cíl byl získat co nejmenší world polygony, no obětoval bych alespoň jednu stovku, možná dva, abych oživil edge map zdi.

Chápeš to, ale zároveň mi to vyčítáš. Ano jde o to ušetřit zbytečné wpoly, ano bylo by hezčí mapu zakončit nějakým reliéfem prostředí, ale je to mapa pro více jak 20 let starou hru. A zde je nejlepší řešení mapu ohraničit zdí/plotem, aby nepůsobila jako Zeměplocha. ;)

byLif3 píše:Když se mapa nějakou náhodou nahodí na servery, ty player modely, co gs používa, jsou pc killer a entity polygony ti vyletí neskutečně, takže to je i celkem jedno. :mrgreen:

Pro PC výkon, a tedy FPSka, jsou přijatelnější vysoké epoly než wpoly. Takže čím nižší má mapa wpoly tím může mít o hodně vyšší epoly. Například do optimálních 800 wpoly se klidně "vejde" až 100 000 epoly a tam ani zdaleka nejsem. :)

byLif3 píše:Je to zm_army remake nebo rebuild, nepřemýšlel si třeba nad rozšířením mapy a nebo přidat podzemí? Něco, co změní gameplay, ať to není krabice a v ní campy.

Rebuild to těžko může být, když zde máš spoustu nových věcí a rozšíření včetně lokace - podzemí. A gameplay na téhle "nudné mapě" mění především samotné náhodné teleporty, které jsou mnohem větší zábava než promakané nové originální kempy. Není větší sranda než když se s nemesisem honíš po mapě a ani jeden neví kam vás portal, kterým oba projdete, portne. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] zm_army_fall

Příspěvekod Luther » 17 srp 2023, 16:14

Update 17.8.2023

- Jen výměna náročného modelu (hodně polygonů) za mnohem méně náročný obdobný model. Navíc s mnohem reálnějšími proporcemi!
- V důsledku toho je mapa hratelná i na opravdu slabých počítačích. Celkový zvýšení FPS. :D

Odkaz ke stažení nové verze o příspěvek výše z gamebanany. Tak to vyzkoušejte, či to vůbec funguje. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] zm_army_fall

Příspěvekod bajgar » 19 srp 2023, 12:39

Luther píše:Update 17.8.2023

- Jen výměna náročného modelu (hodně polygonů) za mnohem méně náročný obdobný model. Navíc s mnohem reálnějšími proporcemi!
- V důsledku toho je mapa hratelná i na opravdu slabých počítačích. Celkový zvýšení FPS. :D

Odkaz ke stažení nové verze o příspěvek výše z gamebanany. Tak to vyzkoušejte, či to vůbec funguje. :)



Paradni mapy luthere, jsem rad ze jsou na serverech
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků