Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Návrh na Update Jump sekce
Zdravíčko,
hraji na jump sekci poslední 4 měsíce po X letech a přijde mi opravdu smutné, jak je ta sekce zanedbaná a co se s ní stalo. Proto jsem si řekl, proč nezaložit téma na fóru s pár nápady na update jump sekce. Převážně budu psát o Hide and Seek. Rád bych psal i o Jump serveru, ale bohužel žádný specialista na ten mód nejsem a znám max. 10map . Surf Speedrun a deathrun nehraji, na DR jsem hrál naposledy v 2017, kdy tam hrálo ještě dostatek lidí.
• Aktualizovat servery -> Servery nejsou aktualizované, viz. problém se zobrazováním steam hráčů na pár serverech.
• Vytvořit plnou lokalizaci pro AJ -> Všichni dobře víme, že CZ/SK komunita je z 80% plná idiotů. Za poslední 4 roky CZ/SK komunita na cs 1.6 upadla o dobrých 40%. Proto si myslím, že by nebylo od věci zkusit se zaměřit na zahraniční hráče.
• Achievementy -> Nebylo by od věci, teď když je všude kredit systém, udělat nějaké achievementy. Hráč by dostával určitý počet kreditů za splěný achievement, odměna by se odvíjela od složitosti achievementu. Samozřejmě by se muselo zapojit každé HLSA své sekce a sepsat nějaké nápady na achievementy, které by dávaly smysl na daném módu. Třeba na HNS by dávalo smysl udělat např. přežití X kol, skočení X units LJ/CJ/SCJ/atp. Na Jump serveru by zas bylo pěkné např. projetí mapy za určitý čas/odehrání několika map do konce.
• Anti-Cheat -> Nic k tomu psát nebudu, už toho vypsal mnoho hráč yemeth, viz příspěvek - post1151849.html#p1151849 a post1151567.html#p1151567
• Auto demo recorder -> Na velké většině serverů už několik let nefunguje HLTV a je to veliká škoda. Hlavně na takovém GunGame, tam když se objeví známý cheater (např. Bedrich Malkin), tak trvá několik dní než dostane ban, protože si hlídá spect, jestli v něm náhodou někdo je, tak vypne cheaty a hraje jako totální potentát. Nějak extra jsem nezkoumal zmíněný plugin, ale mám pocit, že se dema ukládají hráčovi do cstrike složky. Pokud by bylo možné úkladat dema na nějaký cloud server pronajatý gamesites.cz, tak by to bylo mnohem lepší, dema by byla uložená max. 7 dní, kdy hráč ztrácí právo dostat UB. Přístup by mělo vždy HLSA/SA a v případě UB by dodaly demo. Samozřejmě tento plugin by byl zbytečný na JB sekci, kde HLTV funguje.
• Mapy -> Každý co hraje na HNS ví, že se protáčejí doslova jen 3mapy dokola, na kterých se hraje. To jsou následující - c21_kitty_b2/hns_etheral/rayish_brick-world. Proto bych chtěl navrhnout pár nových map, které si myslím, že by byly na serveru hrané. Momentálně je na HNS 20 map přesně. Pár bych jich odstranil a místo nich přidal nové mapy.
Mapy, které bych přidal -> hns_sunnybeach
hns_playsky Něco na způsob klasické floppytown mapy.
hns_desolate Na styl hns_dust, určitě si pamatuje někdo.
c21_clr Zajimavá c21 mapka.
Nepodařilo se mi najít hns_etheral_pro2021, nějaký zkušený mapper si určitě poradí.
• Lepší výpis jump statů do chatu -> Momentálně se v chatu vypisují jump staty v tomto stylu -
Mnohem lepší styl vypisování statů do chatu by bylo něco v tomto smyslu -
Admini by tak měly přehled o tom, kdo má podezřelé staty a bylo by mnohem jednodušší odhalit cheatery.
• AFK Kicker -> Momentálně na HNS serveru nefunguje/není přítomen AFK kick plugin. Hráči, co jsou AFK více jak 2 kola by měly dostat kick. Je dost otravné když je to na serveru 2v2, u CT 1 AFK a ten, co hraje se zabije, tak musí čekat přes minutu na nové kolo, většinou to ten člověk vzdá a radši to odpojí...
• HNS DeathMatch -> Myslím si, že by nebylo od věci přidat ke klasickému HNS i deathmatch mód. Dobře je to udělané na GunGame, kde se po posledním updatu dá votovat, jestli hráči chtějí normalní mód nebo teamový mód. V DM módu by to bylo tak, že CT, které zabije T se stane T a T, které bylo zabito se stane CT. Nebyl by žádný časový limit na kolo, protože by se zabitý hráč hned spawnul. To samé i napojení hráči, respawnuli by se hned po připojení.
• Challenger Mod -> Jak jste jistě uhádli z názvu. Hráč by "challengnul" druhého hráče. Bylo by fajn do toho přidat vícero možností ->
Trick Challenge - Šlo by prakticky o to, kdo je lepší "tricker", komu jde samotný HNS mód lépe. Toto by šlo provést na všech mapách.
Jump challenge - Tuto by šlo o to, kdo skočí větší LJ/CJ/SCJ mimo bloky. Dá se skákat všude.
Blok challenge - Prakticky to samé, co jump challenge, ale s bloky, ten, kdo skočí větší počet bloků určitého typu vyhraje. Toto bych limitoval na c21_ mapy.
A o co by se hrálo ? Podle mě by bylo pěkné toto propojit s Achievement systémem, který jsem zmiňoval nahoře. Takže by se prakticky hrálo o pár kreditů. Za samotnou výhru by výherce nic nedostával, přece jenom by se to dalo obcházet a farmit si kredity na slabších hráčích.
Jsem otevřen debatě o všem, co jsem napsal. Odpovědi typu "tohle je blbost a tamhleto je ještě větši ****vina" si nechte. Vše zkuste okomentovat, jak se vám ten nápad líbí/nelíbí. Nebo rovnou napište svůj vlastní nápad.
hraji na jump sekci poslední 4 měsíce po X letech a přijde mi opravdu smutné, jak je ta sekce zanedbaná a co se s ní stalo. Proto jsem si řekl, proč nezaložit téma na fóru s pár nápady na update jump sekce. Převážně budu psát o Hide and Seek. Rád bych psal i o Jump serveru, ale bohužel žádný specialista na ten mód nejsem a znám max. 10map . Surf Speedrun a deathrun nehraji, na DR jsem hrál naposledy v 2017, kdy tam hrálo ještě dostatek lidí.
- Servery Obecně
• Aktualizovat servery -> Servery nejsou aktualizované, viz. problém se zobrazováním steam hráčů na pár serverech.
• Vytvořit plnou lokalizaci pro AJ -> Všichni dobře víme, že CZ/SK komunita je z 80% plná idiotů. Za poslední 4 roky CZ/SK komunita na cs 1.6 upadla o dobrých 40%. Proto si myslím, že by nebylo od věci zkusit se zaměřit na zahraniční hráče.
• Achievementy -> Nebylo by od věci, teď když je všude kredit systém, udělat nějaké achievementy. Hráč by dostával určitý počet kreditů za splěný achievement, odměna by se odvíjela od složitosti achievementu. Samozřejmě by se muselo zapojit každé HLSA své sekce a sepsat nějaké nápady na achievementy, které by dávaly smysl na daném módu. Třeba na HNS by dávalo smysl udělat např. přežití X kol, skočení X units LJ/CJ/SCJ/atp. Na Jump serveru by zas bylo pěkné např. projetí mapy za určitý čas/odehrání několika map do konce.
• Anti-Cheat -> Nic k tomu psát nebudu, už toho vypsal mnoho hráč yemeth, viz příspěvek - post1151849.html#p1151849 a post1151567.html#p1151567
• Auto demo recorder -> Na velké většině serverů už několik let nefunguje HLTV a je to veliká škoda. Hlavně na takovém GunGame, tam když se objeví známý cheater (např. Bedrich Malkin), tak trvá několik dní než dostane ban, protože si hlídá spect, jestli v něm náhodou někdo je, tak vypne cheaty a hraje jako totální potentát. Nějak extra jsem nezkoumal zmíněný plugin, ale mám pocit, že se dema ukládají hráčovi do cstrike složky. Pokud by bylo možné úkladat dema na nějaký cloud server pronajatý gamesites.cz, tak by to bylo mnohem lepší, dema by byla uložená max. 7 dní, kdy hráč ztrácí právo dostat UB. Přístup by mělo vždy HLSA/SA a v případě UB by dodaly demo. Samozřejmě tento plugin by byl zbytečný na JB sekci, kde HLTV funguje.
- Hide'n'Seek
• Mapy -> Každý co hraje na HNS ví, že se protáčejí doslova jen 3mapy dokola, na kterých se hraje. To jsou následující - c21_kitty_b2/hns_etheral/rayish_brick-world. Proto bych chtěl navrhnout pár nových map, které si myslím, že by byly na serveru hrané. Momentálně je na HNS 20 map přesně. Pár bych jich odstranil a místo nich přidal nové mapy.
- Kód: Vybrat vše
1: awp_rooft0ps_remake
2: hns_floppytown -> Nehraná mapa, pokaždé, co se zvolí, hráči to odpojují. Jasně, sice klasická oldschool mapa, ale bohužel už nezáživná, nudná.
3: hns_proworld
4: hnscn_floppytown -> To samé jako hns_floppytown.
5: c21_kitty_b2
6: hns_etheral -> Tuto mapu bych nahradil novou verzí - hns_etheral_pro2021. Nedávno jsem na tuhle mapu narazil a musím říct, že je to pěkná "remake" verze původní etheral mapy.
7: hns_floppytown_pro
8: c21_rooftops_b4
9: hns_jumpworld
10: fnz_hide
11: hns_falldown
12: c21_fun_fix
13: hns_play4fun
14: awp_rooftops_v2
15: c21_choklad
16: c21_lime
17: rayish_brick-world
18: c21_gurka -> Mapa o ničem, stará dobrých 13let, byla dobrá tak akorát na hns autobhop block.
19: rayish_ruins
20: rooftops_mini_fix -> Nevím k čemu tu je tahle mapa, doslova 3 rooftops mapy a hraje se stejně jen 1.
Mapy, které bych přidal -> hns_sunnybeach
hns_playsky Něco na způsob klasické floppytown mapy.
hns_desolate Na styl hns_dust, určitě si pamatuje někdo.
c21_clr Zajimavá c21 mapka.
Nepodařilo se mi najít hns_etheral_pro2021, nějaký zkušený mapper si určitě poradí.
• Lepší výpis jump statů do chatu -> Momentálně se v chatu vypisují jump staty v tomto stylu -
Mnohem lepší styl vypisování statů do chatu by bylo něco v tomto smyslu -
Admini by tak měly přehled o tom, kdo má podezřelé staty a bylo by mnohem jednodušší odhalit cheatery.
• AFK Kicker -> Momentálně na HNS serveru nefunguje/není přítomen AFK kick plugin. Hráči, co jsou AFK více jak 2 kola by měly dostat kick. Je dost otravné když je to na serveru 2v2, u CT 1 AFK a ten, co hraje se zabije, tak musí čekat přes minutu na nové kolo, většinou to ten člověk vzdá a radši to odpojí...
• HNS DeathMatch -> Myslím si, že by nebylo od věci přidat ke klasickému HNS i deathmatch mód. Dobře je to udělané na GunGame, kde se po posledním updatu dá votovat, jestli hráči chtějí normalní mód nebo teamový mód. V DM módu by to bylo tak, že CT, které zabije T se stane T a T, které bylo zabito se stane CT. Nebyl by žádný časový limit na kolo, protože by se zabitý hráč hned spawnul. To samé i napojení hráči, respawnuli by se hned po připojení.
• Challenger Mod -> Jak jste jistě uhádli z názvu. Hráč by "challengnul" druhého hráče. Bylo by fajn do toho přidat vícero možností ->
Trick Challenge - Šlo by prakticky o to, kdo je lepší "tricker", komu jde samotný HNS mód lépe. Toto by šlo provést na všech mapách.
Jump challenge - Tuto by šlo o to, kdo skočí větší LJ/CJ/SCJ mimo bloky. Dá se skákat všude.
Blok challenge - Prakticky to samé, co jump challenge, ale s bloky, ten, kdo skočí větší počet bloků určitého typu vyhraje. Toto bych limitoval na c21_ mapy.
A o co by se hrálo ? Podle mě by bylo pěkné toto propojit s Achievement systémem, který jsem zmiňoval nahoře. Takže by se prakticky hrálo o pár kreditů. Za samotnou výhru by výherce nic nedostával, přece jenom by se to dalo obcházet a farmit si kredity na slabších hráčích.
Jsem otevřen debatě o všem, co jsem napsal. Odpovědi typu "tohle je blbost a tamhleto je ještě větši ****vina" si nechte. Vše zkuste okomentovat, jak se vám ten nápad líbí/nelíbí. Nebo rovnou napište svůj vlastní nápad.
Maybe nothing in this life happens by accident. As everything happens for a reason, our destiny slowly takes form...
-
CoderPro - Drbna
- Příspěvky: 248
- Registrován: 18 čer 2018, 08:48
- Bydliště: CS 1.6 | TTT #1
Návrh na Update Jump sekce
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: CS 1.6 | TTT #1
Re: Návrh na Update Jump sekce
Myslím, že update HideNSeeku by byl vhodný. Souhlasím se změnou stats v chatu, i s novýma mapama. Achievement systém by mohl být náročnější, takže nevím jestli se toho dočkáme. Každopádně plně souhlasím a velmi se mi tvůj návrh líbí.
- ketamine
- CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 črc 2015, 12:52
- Bydliště: Brno
Re: Návrh na Update Jump sekce
Som tu síce nulový názor no maximálne súhlasím. HNS by chcel nejaký update, MINIMÁLNE čo sa týka máp. Je mi jasné že návrhy, ktoré tu práve boli spomenuté sú veľmi optimistické a zároveň komplikované na úplné vytvorenie nakoľko pawn je aktuálne reč ekvivalentná plynulej reči latínskej, no stále si myslím že postupne sa tam spoločnímí silami dostať vieme.
-
strafemachine - Zkušený
- Příspěvky: 229
- Registrován: 25 led 2013, 14:08
- Bydliště: Bratislava
Re: Návrh na Update Jump sekce
Plne súhlasím a podporujem takýto návrh a dúfam že sa zrealizuje čo na najviac % jak sa dá , predsa ten server si zaslúži trochu "pozornosti" či už zo strany máp alebo pluginov.
Mám pár máp a budem rád za názor .
hnstr_county
hns_briktown
hnsbg_tinytown
hns_zamtown
Mám pár máp a budem rád za názor .
hnstr_county
hns_briktown
hnsbg_tinytown
hns_zamtown
-
FRAJOoOSK - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 147
- Registrován: 13 lis 2021, 13:24
- Bydliště: Jump
Re: Návrh na Update Jump sekce
Plus by ste nám mohli vrátiť náš milovaný Bhop :C
- Tennessee
- Amatér
- Příspěvky: 40
- Registrován: 09 srp 2022, 14:45
Re: Návrh na Update Jump sekce
Nápady dobré aj keď tie achievements a challenges mi prídu trocha moc.
Etheral by som nechal a vymenil inú mapu ktorá sa nehráva za novú etheralku. Táto mapa je srdcovka mnohých hráčov, bola tu už keď som ja pred vyše dekádou začínal na HNS. Kopu veci z Jumpu/HNS som sa na nej naučil.
Všeobecne by som zredukoval mapy na HNS na dáku desiatku alebo aj menej. Polka by ostala na stálo a druhá by sa obmieňala štvrťročne/polročne. Ak by sa dáka mapa fakt že uchytili, pridala by sa k tým čo ostavajú v mapliste.
To zobrazovanie statov čo si dal vyzerá dobre a isto by to bola pomoc pre adminov.
Hltv sme na HNS nedostali ani keď býval server plný.
HNS DM - nápad určite zaujímavý a bola by to sranda, no nachádzame sa v dobe kedy sa servery na 1.6 skôr rušia ako pridávajú a aktivita na HNS moc nenapovedá tomu že by sa ďalší HNS server "uživil".
No a teraz návrat do reality Ani servery s veľkou aktivitou nedostali dáky update už celkom dlhú dobu. Jedine pošahaný BaseBuilder myslím. Poslal som tento topic eXtremerovi, on si ho isto pozrie ale silno pochybujem že nejaký update HNS serverov prebehne.
Ale "zázraky dějí se i v bouři" takže bohvie
Etheral by som nechal a vymenil inú mapu ktorá sa nehráva za novú etheralku. Táto mapa je srdcovka mnohých hráčov, bola tu už keď som ja pred vyše dekádou začínal na HNS. Kopu veci z Jumpu/HNS som sa na nej naučil.
Všeobecne by som zredukoval mapy na HNS na dáku desiatku alebo aj menej. Polka by ostala na stálo a druhá by sa obmieňala štvrťročne/polročne. Ak by sa dáka mapa fakt že uchytili, pridala by sa k tým čo ostavajú v mapliste.
To zobrazovanie statov čo si dal vyzerá dobre a isto by to bola pomoc pre adminov.
Hltv sme na HNS nedostali ani keď býval server plný.
HNS DM - nápad určite zaujímavý a bola by to sranda, no nachádzame sa v dobe kedy sa servery na 1.6 skôr rušia ako pridávajú a aktivita na HNS moc nenapovedá tomu že by sa ďalší HNS server "uživil".
No a teraz návrat do reality Ani servery s veľkou aktivitou nedostali dáky update už celkom dlhú dobu. Jedine pošahaný BaseBuilder myslím. Poslal som tento topic eXtremerovi, on si ho isto pozrie ale silno pochybujem že nejaký update HNS serverov prebehne.
Ale "zázraky dějí se i v bouři" takže bohvie
-
Ctibik - CS 1.6 CheatHunter
- Příspěvky: 858
- Registrován: 09 led 2019, 13:53
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků