Vše ohledně kategorie serverů: Public Servery

Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 14 bře 2023, 10:44

Zdravím,
chci se zeptat zda existuje možnost, aby admin team, resp. správce serveru zasahoval do jeho nastavení a trochu ty servery posunul do roku 2023?

Je na nich spousta neduhů, které kazí hraní a to ze stávajících:

1.) VIP plugin force-dropne bombu a to vede na pár mapách ke ztrátě bomby, konkréntě na Aztecu se to děje běžně, že hráč směřuje čelem k lavicím na T spawnu, automaticky klikne na do VIP menu a po výběru zbraní mu to dropne bombu a ta je nedosažitelná na pickup. Stačí vypnout force-drop bomby a pokud ten plugin nemá tu možnost, není to zas taková věda mu ji doplnit a zkompilovat si ho "homemade" ne?

2.) Votovací plugin máte jeden z nejarchaičtějších, ale i kdyby měl zůstat poprosím o změnu nastavení:
- hlasování o mapě by mělo být vždy na roundstart, nikoli v průběhu kola (zvuky pluginu jsou velmi hlasité a často kvůli nim nejdou slyšet kroky)
- po odhlasování by mělo votemap menu zmizet a následně pak plugin jen reportovat výsledek hlasování do chatu. Máte aktuálně nastavené, že votemap menu je force-open po celou dobu hlasování = hráči co mění zbraně na číslech si nepřehodí ani na granát/bombu dokud prostě nezmízí votemap menu. Běžně na to lidi nadávají při hraní...

Ovšem ideální by bylo opustit tyhle votemap/galileo archaické pluginy a nainstalovat nějaký normální, který freezne hru klidně i do blackscreenu na roundstart, odhlasuje se a po 15-25s se klasicky spustí předposlední/poslední kolo na mapě.

3.) Poprosil bych smazat D2 z Pub server maplistu, je tu od toho celý dedicated D2 server a ta mapa na pubu nemá co dělat. Namísto ní, tam chybí top mapy, které se hrají na každém větším cs 1.6 legacy pubu v zahraničí...

Např. cbble / tuscan / de_barcelona / de_amr / de_abaddon / de_dust4ever / de_inferno2se / de_kabul / de_westwood
A verze klasických map, které jsou koncipované pro full servery, tedy 10v10 a víc hráčů na serveru: de_dustyaztec / de_nuke_rarea

A když je server prázdný, bylo by fajne boty počítat do server player listu + switch na mapu de_dust2_long (jak už název napovídá, je to jen long z D2, ale je to nejlepší způsob, jak zaplnit empty PUB server než se posbírá 5v5 a víc lidí).
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Server plugin/map management

od Rumcajz » 14 bře 2023, 10:44

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 14 bře 2023, 10:51

Jo a dal bych timing na VIP menu stejný jako BUYTIME.

Aktuálně mají VIP zaprvé výhody VIP což je samo o sobě overkill jak prase, ale rozmáhá se Vám na serverech takový nešvar, kdy VIP si menu skryje. Nakoupí za normal love a pak v průběhu mapy už nabindovanými příkazy přehodi např. z AWP na full eqip AK/M4 + granáty.

Takže jeden VIP člověk má 2x sadu granátů a to defacto kdykoli v průběhu mapy. VIP je samo o sobě neskutečná výhoda a nakupování s VIP v průběhu kola považuju za totální prasárnu ze strany VIP hráčů co to dělají a defacto naprosté deptání ne-vip hráčů.

+ prosím ZRUŠTE všem VIP neomezené zásobníky. Vede to na většině map jen k naprosto ubohému děrování naslepo, kdy si VIP prostě jen čupnou za vrata a naslepo děrují bez špetky skillu / snahy. A protože nemají klasické omezení 30+90 nábojů do automatů a max 10+30 do awp. Děrují všichni všude jak zběsilí a to vede v zásadě k tomu, že začátky kol na d2/fernu/nuke/aztecu se vlastně 30-40s nic neděje a čeká se než se všichni vyhážou z granátů a omrzí je tohle děrování naslepo.

Takže za mě omezit VIP menu na stejný čas jak BUYTIME v každém kole + vypnout zvýšenou kapacitu zásobníků pro VIP (klidně ať mají zásobníky full a zadarmo, ale ne navýšený počet ran). Jen tyhle 2 krokry zvýší kvalitu hraní na tom PUBu o parník...
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 14 bře 2023, 12:06

+ na pubu, ale i na D2 máte nastavené vybírání si strany, což často vede k tomu, že poserové se nasáčkují do silnějších teamů (už podle nicků tušíte na serveru kdo bute tahat za kratší konec provazu) a over se tak akorát zvětšuje.

Vzhledem k tomu, že CZ/SK komunita je v tomto naprosto jako rakovina, doporučil bych základní možnosti: Zrušit výběr strany a nechat server automaticky rozházet lidi při připojení na server/switch mapy. A následně zprovoznit jen /afk /spectator /back příkazy.

Pokud má např. člověk telefon/dojede mu pizza napíše /afk a server ho bude pár kol tolerovat AFK na spawnu, než ho kickne do spectatoru a ze spectatoru se kickuje jen při zaplnění serveru tím že se připojí nový hráč.

Pokud ale někdo chce např. točit video údajného cheatera, napíše si /spectator a má dle nastavení např. 5-10-15min imunitu na kick ve spectu. A po 5 min ho to vyzve ať se zase připojí do aktivní hry commandem /back (random team join) a nebo kick pokud bude server full a další lidi se tam cpou.

- prostě basic flagování a třídění hráčů na spec/afk/active s tím že hráči mají možnosti se flagovat sami skrze příkazy.

+ velmi rád bych se dožil team balance pluginu na serveru. I ten nejstarší nejstahovanější amxx autobalance plugin se nechá velice podrobně nastavit a to tak, že např. hráče, kteří drží core teamu a jsou tahouni za jejich stranu (top 1-2-3 hráči) to neswitchuje a balancuje týmy tím, že teamu který jede např. 6-7 win v řadě přirazuje k těm top 3 nejsilnějším hráčům naopak ty nejslabší z protějšího týmu namísto "průměrných" hráčů ze vyhrávajícího týmu.

Tímto settingem dojdete k výsledku, kdy se plugin nechová jak kterén a každé 3 vyhrané kola prostě jen přehodí top hráče z vyhrávajícího týmu do prohrávajícího (což rozhodí celý gameplay), ale skrze pár jednoduchých podmínek naopak balancuje "tělo" týmu. Výsledek je pak to že ti nejsilnější co furt vyhrávají nafasují ty nejslabší jako balanc a tým co nonstop prohrává vyfasuje vetšinu "2nd tier" hráčů, což jim dá slušnou šanci na výhru. Takto to nebude kurvit feeling z toho, když někdo má flow a daří se mu zářezy, a přitom to nedovolí skončit mapu 19:3, jak bývá smutnou realitou na aztec/ferno/nuke když je server plný.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 15 bře 2023, 23:41

+ AFK bomb transfer PROBOHA! :roll: :roll: :roll:
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Ctibik » 16 bře 2023, 12:02 VIP

Za mňa si tu vypísal zopár dobrých návrhov. Poslal som link HL. adminovi žeby si to prečítal, uvidíme čo on na to :)
Uživatelský avatar
Ctibik
CS 1.6 CheatHunter
CS 1.6 CheatHunter
 
Příspěvky: 858
Registrován: 09 led 2019, 13:53

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Ctibik » 16 bře 2023, 12:09 VIP

Dám sem aj toto čo si písal inde nech to je pokope

Yemeth píše:i nonsteam se dá identifikovat jinak než nickem/ip adresou.

mDB ban plugin na to stačí sám o sobě (https://cssupport.weebly.com/mdbbansv42.html) - funguje pod oběma protokoly (jak steam, tak nonsteam), přiřazuje všem hráčům unikátní ID a zabanovanému nepomůže IP switch/modem restart ani config delete. Jediné jak by to mohl prolomit je (ano jde to, ale netřeba sem dávat návody zrovna na tohle, ale prostě zamezí mu to se připojit do gamesy už na věky).

+ alternativa WARGODS anticheat, který má tuším svou vlastní mDB ban plugin variantu přímo built-in.
https://www.wargods.ro/wcd/about.php
Uživatelský avatar
Ctibik
CS 1.6 CheatHunter
CS 1.6 CheatHunter
 
Příspěvky: 858
Registrován: 09 led 2019, 13:53

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 17 bře 2023, 10:07

+ min. na PUB a D2 only bych dal "no-block" plugin, tedy procházení hráči stejného týmu. Nejčastější nadávky co slyšíte při hraní jsou za 1. že máte moc slabý nebo moc silný aim a za 2. blokování :D

Ve fernu např. stačí 1 troll na to, aby nikdo nemohl jít jinak než mid nebo 2nd mid... sice to zamezí boostování, ale zase to zamezí boostování (chápeme se, žádný problém se zakázanýma pozicema/texturama a max. to omezí boost na short v D2, který stejně na PUBu nikdo nepraktikuje, takže WIN/semi-loose situace :D).

A pokud vás boostování trápí, dejte VIP nebo e-VIP doublejump a boostnou se na short sami. Je to menší zlo než blokování.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 17 bře 2023, 10:38

+ prosím nějaký normální komunikační plugin ve stylu "/admin @admin nebo say_team @admin", který bude reportovat tyto zprávy do admin sekce na webu.

Stačí jakýkoli obyč plugin, který informuje všechny online adminy napříč servery + napíše třeba na společný admin bulletin/fórum/messenger, dá se to prolinkovat všelijak. Ale prostě usnadnit hráčům report problémů, když je za potřebí na serveru asistence admina.

Aktuální systém meta-reportingu, že si hráč musí najet na web, registrovat se na fóru a tady nahánět adminy je tak 2000, že i BackStreetBoys jsou vedle toho trendy :D.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 18 bře 2023, 14:17

Další věc co mě napadá a chybí na D2/PUBu je kill asist zobrazování + kill asist frag count (+1 frag i za kill v případe 50+ dmg) a samosebou killassist money (nějaké love navíc za kill asist).

Toto v kombinaci s team balance pluginem (který balancuje na základě statistik ze scoreboardu viz. post výše) je absolutně nejlepší varianta PUB balancingu na kterou jsem narazil za těch 20 let co tu gamesu hraju.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 19 bře 2023, 22:22

Další věc, která se hojně využívá je "map objective fail=slay team"... tedy pokud tým selže splnit map objective, dá to všem v týmu v okamžiku nesplnění slay.

CT = bouchne bomba = slay
T = time run out = slay

Každý kdo se nesnaží aktivně zapojit do splnění team objectives stejně na konci kola přijde o zbraň+dostane smrt do tabulky. A máte zaručené, že všichni CT se budou předbíhat, kdo dřív zkusí defuze a 35s prokempený C4 timer se stane vzácností.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Vandoren » 20 bře 2023, 15:15 VIP

Yemeth píše:Další věc, která se hojně využívá je "map objective fail=slay team"... tedy pokud tým selže splnit map objective, dá to všem v týmu v okamžiku nesplnění slay.

CT = bouchne bomba = slay
T = time run out = slay

Každý kdo se nesnaží aktivně zapojit do splnění team objectives stejně na konci kola přijde o zbraň+dostane smrt do tabulky. A máte zaručené, že všichni CT se budou předbíhat, kdo dřív zkusí defuze a 35s prokempený C4 timer se stane vzácností.



Toto je podľa mňa zbytočná vec keďže od toho sú admini, aby rozhodli ci danému hráčovi dajú slay, kick, ban a keď tam nieje admin stačí ho nahlásiť do PP . ;)
„All things are difficult before they are easy.“
Uživatelský avatar
Vandoren
Sponzor
Sponzor
 
Příspěvky: 440
Registrován: 27 zář 2020, 19:39
Bydliště: 8 Hemisfera

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Derakh12 » 20 bře 2023, 18:08 VIP

Yemeth píše:Další věc, která se hojně využívá je "map objective fail=slay team"... tedy pokud tým selže splnit map objective, dá to všem v týmu v okamžiku nesplnění slay.

CT = bouchne bomba = slay
T = time run out = slay

Každý kdo se nesnaží aktivně zapojit do splnění team objectives stejně na konci kola přijde o zbraň+dostane smrt do tabulky. A máte zaručené, že všichni CT se budou předbíhat, kdo dřív zkusí defuze a 35s prokempený C4 timer se stane vzácností.

Za mě celkem nefér vůči jiným hráčům..zvláště u T. Pokud bombu dostane nějaký neschopný člověk, nebo naschvál nejde plant a nedej bože bombu bugne na místo kam se dostane, tak to za jednoho odnesou všichni.
Kdykoliv mlčky skloníte hlavu, pokaždé umíráte. Když jdete s hlavou vztyčenou, zemřete jen jednou-Giovani Falcone

@ byLife - 29 črc 2018 11:38
Nemůžeš si říkat vítěz, když má ten nejlepší zakázáno být v soutěži
Uživatelský avatar
Derakh12
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
 
Příspěvky: 895
Registrován: 25 bře 2017, 14:09

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 22 bře 2023, 08:37

A hráli jste už někdy na nějakém serveru, který to má zprovozněné? A víte jak se ten gameplay potom změní, jakmile si všichni zvyknou, že map objectives se plní za každou cenu? Bo já ano :D

+ argument "z výjimky" je totální nesmysl. Server se buduje pro těch 98% normálních hráčů, kteří si jdou po škole/práci zastřílet a chtějí kvalitní gameplay. Argumentovat tím "co by kdyby těch zbylých 2% trolů zlobilo" je holý nesmysl. A právě pro ty 2% dementů tam jsou admini a proto nám bůh snesl /admin chat msg plugin -> HLTV záznam -> mDB banovací plugin.

Takže je to přesně naopak, admini jsou tam od toho aby hlídali podobné trolly co kurví gameplay, ale všeobecný setting tam je pro to, aby si většina zahrála kvalitně.

A opravdu "gun save" za CT na pubu nemá co dělat, stejně tak nekonečný spawnkemp za T a doufačka, že se to "nějak vyvrbí i bez bomby". Mluvím ze zkušenosti a například Anomaly League RO servery to mají na všech svých classic PUBech a krom pár udivených nováčků, kteří zavítali na server a nechápavě pozorují co se stalo s jejich zakempeným AWP na B když bomba buchla na A to tlačí hráče k aktivitě. A celkově pro zážitek s týmového hraní je to skvělý "player behavior management tool" plugin.

Doporučuju zajít si na servery, kde to provozují a uznáte po pár kolech sami, že je to o parník lepší hraní.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 26 bře 2023, 09:38

Víte to tom, že reálně hrozí, že výjde CS2 dřív než se rozhýbete? :D
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Re: Server plugin/map management

Příspěvekod Yemeth » 29 bře 2023, 09:41

Nu nic, last pokus ještě takto veřejně o feedback bo je škoda, že se o servery nikdo patřičně nestará:

Kdo teď aktuálně má na starosti CS 1.6 servery a pluginy na nich prosím?

Rád bych se nabídnul jako výpomoc při správě/nastavování CS 1.6 serverů. Je mi 33, CSko hraju od 1.3ky, pro pamětníky jsem byl main admin a cheathunter na Undzwei lize, tehdá ještě pod nickem Jackal_man tuším.

Neskutečně mě vytáčí, že jediné 2 oblíbené CZ/SK komunity = gamesites a (ta jejíž jméno se zde nesmí vyslovovat) jsou obě dvě v cs 1.6 core pluginech nastavené naposledy někdy tak v roce 2014/15 a od té doby nikdo neřešil novější alternativy, které jsou elegantnější a násobně kvalitnější. AMXX pluginy provozují oba servery archaické a nikdo očividně nemá čas/chuť modernizovat a stupňovat kvalitu hraní na tak oblíbených cs serverech, jako máte vy. Což je neskutečná škoda.

Proto bych se rád zapojil a věnoval svůj čas úpravě serverů. Na druhou stranu chápu, že provozovatel nepustí někoho koho nezná k serverům a jejich přímé editaci. To byste byli taky magoři...

Jenže pro tyhle případy pánbůh stvořil možnost, že se vezme nějaký dead CS 1.6 server, který je věčně prázdný. Naklonuje se na něj D2/PUB setting a zpřístupnil by se access pro mne pouze pro tento "sandbox" server. Já bych následně provedl úpravy jak nastavení, tak modernizace AMXX pluginů atd... server admin si to pak může po mě kompletně vše zrevidovat a postupně může nasazovat mé změny do live serverů, přitom jediné co se od něj bude chtít co do časové náročnosti je revize mé práce/schválení a následný copy+paste na live servery.

Není potřeba dělat nějaké velekotouly a něco od základu překopávat. Právě naopak, velice pomalými a postupnými krůčky nastavovat jeden plugin za druhým a postupně nechat hráče si na ně zvykat. To samé platí v podobě nových map, které pokud by se zrazu nasadilo X nových map, které CZ/SK komunita příliš nemá osahané, tak by to mělo spíš kontraproduktivní výsledky. Takže i mapy by byly max v tempu +1 nová mapa co 2-3 týdny. Ať si hráči zjistí, jestli je bude bavit hrát a když se mixne do votování, tak jestli ji (ne)budou upřednostňovat. Navíc pokud máte nasazený nějaký server monitoring, tak se dá krásně z logů vyčíst, při jakých mapách/daytime hráči spíš odchází a které mapy spíš lidi lákají se připojit.

Prostě a jednoduše pracuju z domu jako OSVČ, času mám hafo a rád bych využil své zkušenosti a pomohl boostnout kvalitu defacto posledních oblíbených CS 1.6 serverů na CZ/SK netu.

Můžete provětrat, jestli by o něco podobného byl zájem ze strany Gamesites? Bo házet do větru rady co "by se mělo udělat" umí každý, já navrhuju reálně tu práci udělat a po Gamesites se chce jen klon D2/PUB serveru, access na něj a následně copy/paste toho co se jim bude líbit na live server... Nulový risk, maximum possible gain a za defacto nulový effort. Tak jsem zvědav, jestli tady házím perly sviním nebo tu má někdo zájem věci posouvat aspoň trochu dopředu.
Yemeth
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 26
Registrován: 14 bře 2023, 08:49

Další

Zpět na Public Servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků