Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[P]JailBreak/STRAFERKO

Příspěvekod STRAFERK0 » 25 kvě 2023, 02:09 VIP

Nick v hře: STRAFERKO

Nick na fóre : smerda1234

Profil na fóre : smerda1234-u52068.html

Věk : 19

Steam nick : STRAFERKO

Steam ID : STEAM_0:0:433821646

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=45743

Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, iný portál ): O žádném nevím, ale je možné, že jsem v minulosti nějaký dostal a pokud ano, tak už nevím za co. (Několik let do zadu- nerelevantní)

Něco o sobě : Ahoj, jmenuju se Martin. Studuji střední školu, kterou teďka dodělávám, právě maturuju. Hodně rád hraju počítačové hry, v podstatě se dá říct, že je to skoro celý můj volný čas. Hrál jsem aktivně League of Legends (teďka už ne, přestalo bavit), také jsem hrál CS:GO. Právě teďka jsem hrál, nebo spíš hraji dost Valorant a také jsem se vrátil po několika letech na hru, kterou jsem hrál jako menší a to Counter strike 1.6. Na této hře jsem hrával dříve Knife servery, furieny, pak jak byl nový server TTT tak mně ihned vzal, tak ten taky, ale převážně jsem hrál JailBreaky. Tato hra mě velice baví a mám rád, když lidi spolu normálně konverzují třeba aji o problémech, co právě nastaly.
Mám také mladší sestru a starší bratra. Se starším bratrem jsme sdíleli náš zájem o tuto hru jako menší. Možná si ho tu někdo bude pamatovat, zde na forku byl pokud se nemýlím: "LoveYou". Samozřejmě jako menší jsem se na něho díval, jak všechno hraje a pak to aplikoval, když jsem hrál já. Na hru si vždycky udělám čas, protože mě baví a jsem si jist, že bude i hodně dlouho. Jinak také mám ke studiu brigádu. Snažím se všechno vyřešit s chladnou hlavou.