Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] zer0sevenine / Jailbreak

Příspěvekod 079 » 25 srp 2023, 11:05 VIP

Nick na serveru: zer0sevenine

SID: STEAM_0:1:457110310

Sekce, na kterou chci práva: Jailbreak

Věk: 17

Mé HlStats: Zde

Bany, které jsem dostal: Asi 3 roky zpět jediný CT ban za neúmyslný FK, ničím jiným jsem potrestán nebyl.

Něco o mně: Zdravím kohokoliv, kdo tuhle žádost právě čte. Jmenuji se Vítek, v prostoru internetu jinak přezdívaný zer0sevenine. Jsem student z Plzně a součástí mého oboru je právě i práce s počítačem, což je něco, co mi přirostlo k srdci už od docela mladého věku. Hry mě samozřejmě zaujaly nejvíce, jinak bych tuhle žádost nejspíš nepsal. Kromě nich mě ale baví i spousta jiných aktivit, například čtení nebo i překládání (aktuálně jsem také komunitní překladatel pro jednu z největších f2p her na Steamu), k čemuž motivaci nesu právě ze zkušeností získaných ze čtení v různých jazycích. Jako nerd bych se ale ovšem neoznačoval, už jen kvůli mému skoro až otřesnému průměru z matiky. Kromě používání PC se také rád učím obecně nové věci, ať už v rámci fyzické práce nebo čistě vědomostí. CS:GO jsem poprvé zapl už snad před sedmi lety a někdy nepříliš dlouho poté jsem i začal hrát na vašich serverech, kde tedy stejně jako dříve ani teď neudržuji nějakou extra nolife aktivitu, ale rád tam chodím a hra mě baví, stejně jako mě baví sledovat kreativitu některých simonů a něco se tím i učit.