Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] Richii ツ | Jailbreak

Příspěvekod Richkis » 15 zář 2023, 00:27 VIP

Nick na serveru: Richii ツ

SID: STEAM_0:1:417807194

Sekce, na které chci práva: Jailbreak

Věk: 18 let

Mé HlStats: Zde

Bany, které jsem dostal: Stále čisté konto.

Něco o mně: Jmenuji se Richard, narodil jsem se ve městě Třinec a momentálně studuji (maturuji) čtvrtý ročník Jazykového Gymnázia ve FnO. Mimo školu trávím dost času s přáteli, dělám různé sporty, pomáhám na zahradě a hlavně hraji hry na PC. Díky tomu, že už to budou skoro 3 měsíce co jsem úspěšně dokončil autoškolu skupiny B, tak mám mnohem více možností na plánování těchto výletíků s přáteli. Mezi ty TOP hry, které hraju patří CSGO(CS2), AC Origins a League of Legends. V poslední době jsem začal sledovat dost filmů jako např. Hunger Games nebo Pan prstenu. O víkendu, pokud mě tam chtějí, tak zajdu i na brigádu kde pracuji jako pokladní. :D Jinak cestujeme docela dost s rodinou po České Republice, takže doma se opravdu nenudím.

Proč právě já: Asi nedokážu vyjmenovat jediného hráče na tomto herním portálu, respektive Jailbreaku, se kterým bych neměl dobrý vztah. Vždy když se mě někdo na něco zeptá nebo s něcím potřebuje pomoct, rád odpovím/pomůžu nejlíp jak to jde. Trouflnul bych si říct že jsem spravedlivý a loyalní. Co se týče řešení situací, vždy se snažím řešit věcí chladnou a rozumnou hlavou, tak bylo bez problémů a efektivně. Samozřejmě se občas nějaké mezerky vyskytnou, ať už v pravidlech nebo v čemkoliv jiném. Nikdo ale přeci není perfektní ;)

Zkušenosti s CS:GO: Na CSGO už mám nahráno skoro 830h, z toho 538h je na serverech Jailbreaku. Kdysi jsem hrával CS 1.6 servery Zombie nebo Avatar. :D

Případné poznámky: Jestli správně počítám, tak toto je již má 4. žádost o pozici admina na serveru Jailbreak. 3 předešlé žádosti jsou stáre už cca 1,5 roku, kde jsem se nejdále dostal k testům. Ty jsem však neskutečně pohnojil. Doufám, že teď by to mohlo být lepši.