Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Filípek / JB

Příspěvekod filipeeekk » 21 zář 2023, 20:00

Jméno na serveru:♕ Filípek ♕
SID: STEAM_0:0:502496564
Sekce, kde chci práva: JailBreak
Věk: 19 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=184085
Bany nebo potrestáni co jsem dostal: O žádném nevím.

Něco o mě: Jmenuji se Filip. Je mi 19 let a studuji Mechanik seřizovač ve Strakonicích.Mechanik seřižovač a jeho náplň a charakteristika oboru je výuka strojírenství se zaměřením především na CNC techniku, 2D kreslení, 3D modelování a tvorba CNC programu.Dříve jsem byl Zámečník na učebním oboru v prvním pololetí, ale měl jsem až moc dobrý známky než ostatní a proto mě nabídli maturitní obor.Samozřejmě že jsem to přijmul,takže ve druhém pololetí jsem byl už maturitní žák.
Momentálně jsem ve druhém ročníku. Správně bych měl být už ve třetím ročníku, ale boužel měl jsem odklad.. Tento školní rok budu maturovat a jsem fakt rád že jsem se dostal až do čtvrtého ročníku.

Proč právě já: JailBreak už hraju nějakou tu dobu.V minulosti jsem tu hrál prostě 12h denně a furt mě to bavilo, teďka v momentální době si to zahraju a zapnu občas.Dříve jsem udělal soutěž o 1 VIP na JailBreaku a lidi to měli rádi. Měl jsem a mám dobrou pověst u hráčů, že jsem tu byl pro ně a stále budu, kdyby cokoliv potřebovali.

Zkušenosti s CS:GO Na CS:GO mám nahráno 1000 hodin a něco.Co se týče VAC ban, tak žádný nemám, snažím se dodržovat pravidla, které jsou zavedena.Docela mě začal bavit Kompetivní mód a Komunitivní servery ;) .

Případné poznámky:Nejsem si teďka momentálně jistý, kdy si mohu požádat znova, tak kdyžtak mě to sem dejte vědět a já kdyžtak počkám těch pár dní.
Uživatelský avatar
filipeeekk
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 233
Registrován: 13 kvě 2022, 15:55
Bydliště: Co ti je do toho?

[Zamítnuto] Filípek / JB

od Rumcajz » 21 zář 2023, 20:00

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323