Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Žiadosť o admina | JailBreak

Příspěvekod samkoo » 25 led 2024, 22:43

Zdravím, žiadam o admin práva v sekcii JailBreak.

Nick v hre : Samko

Nick na fóre : samkoo

Profil na fóre : samkoo-u78694.html

Vek : 17

Steam nick : Samko

Steam ID : STEAM_0:1:586493835

Hlstats link : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... yer=129411

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Na gamesites pôsobím už pár rokov, a klamal by som keby poviem, že som nikdy nedostal ban za Freekill. V najbližšej dobe určite nie, ale keby sa pozriem na minulosť, tak si myslím, že tam niečo bolo, konkrétne si to ale nepamätám. :lol:

Niečo o sebe : Zdravím Vás, volám sa Samuel. Mám 17 rokov a študujem elektrotechnickú školu v Bratislave. Vo voľnom čase hrávam rôzne športy ako je tenis alebo futbal. Keďže som pri počítači dá sa povedať od malička, tak mi hranie hier nejakým spôsobom prirástlo k srdcu. Poslednú dobu hrávam prevážne JailBreak, ktorý ma opäť po pár rokoch začal baviť a trávim na serveroch dosť času.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Portál Gamesites som spozoroval v roku 2017/18 v dobe, kedy som ešte nemal vek na to stať sa adminom. Začal som hrávať klasickú 1.6 na non-steame a mal som sen stať sa adminom, čo nebolo možné kvôli veku. Neskôr som Counter-Strike prestal hrávať a mal som "pauzu" od hier. Po nejakých dvoch, troch rokoch som si nainštaloval klasické CSGO a tam som začal hrávať JailBreaky opäť, tiež na tomto portáli. Stal som sa po nejakom čase akademikom a tuším som aj dokončil akadémiu. Veľmi dlhú dobu som trávil na CSGO Jailbreakoch a Teamspeaku, spoznal som tu super ľudí, s ktorými sa bavím dodnes. A teraz som narazil znovu na 1.6 a začalo ma to veľmi baviť. Za tú dobu mám odohraných dosť hodín a nabral som veľa skúseností ako napríklad v PPčkách na fórku.

PS: Mám založený nový učet na fóre kvôli inému menu.