Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Filípek / JB

Příspěvekod filipeeekk » 04 bře 2024, 20:22

Jméno na serveru:♕ Filípek ♕
SID: STEAM_0:0:502496564
Sekce, kde chci práva: JailBreak
Věk: 19 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=184085
Bany nebo potrestáni co jsem dostal: Žádný.

Něco o mě: Jmenuji se Filip. Je mi 19 let a studuji Mechanik seřizovač ve Strakonicích.Mechanik seřižovač a jeho náplň a charakteristika oboru je výuka strojírenství se zaměřením především na CNC techniku, 2D kreslení, 3D modelování a tvorba CNC programu.Dříve jsem byl Zámečník na učebním oboru v prvním pololetí, ale měl jsem až moc dobrý známky než ostatní a proto mě nabídli maturitní obor.Samozřejmě že jsem to přijmul,takže ve druhém pololetí jsem byl už maturitní žák.
Tento školní rok už budu maturovat.

Proč právě já: JailBreak už hraju nějakou tu dobu.V minulosti jsem tu hrál prostě 12h denně a furt mě to bavilo, teďka v momentální době si to zahraju a zapnu občas.Dříve jsem udělal soutěž o 1 VIP na JailBreaku a lidi to měli rádi.Snažím se s hráčema vycházet v dobrém vztahu :D .

Zkušenosti s CS:GO Na CS:GO mám nahráno 1816 hodin. Co se týče VAC ban, tak žádný nemám, snažím se dodržovat pravidla, které jsou zavedena.
Uživatelský avatar
filipeeekk
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 233
Registrován: 13 kvě 2022, 15:55
Bydliště: Co ti je do toho?

[Zamítnuto] Filípek / JB

od Rumcajz » 04 bře 2024, 20:22

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Co ti je do toho?

Re: Filípek / JB

Příspěvekod Amby » 11 dub 2024, 21:40 VIP

Ahoj,
jakmile se server(y) spustí, tak se ozvi sem do této přihlášky s tím, že máš stále zájem a žádost bude dále řešena.

Zamítnuto
ObrázekObrázek "Idioti jsou jako láska - nikdo je neseje, sami vyrůstají." - Gabriel Laub
Uživatelský avatar
Amby
CS:GO Server Admin
CS:GO Server Admin
 
Příspěvky: 1333