Příspěvků: 17
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Pravidla - nejasnosti a změny
Tady do tohoto topicu budeme dávat nějaká pravidla, která se měnila, abyste taky měli o nich přehled
-
Vonbrauncz - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 18 čer 2015, 17:43
Pravidla - nejasnosti a změny
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Pravidla
Slovesa
Sloveso-u příkazu stačí, když je v souvětí jen jednou, pak sloveso platí pro celou větu. (souvětí)
- "Běžte v čupě do boxu a tam na zadní stěnu." = Jdeš v čupě do boxu na zadní stěnu.
- "Modrý tým půjde do jedné brány, fialový tým do druhé." -> Oba týmy jdou do své brány.
-Neplatí pro infinitiv. Věta musí dávat smysl, jako v reálném životě. Také je hloupost, to nějak zbytečně protahovat, Ano souvětí může být nekonečné, ale je hloupost to dělat. (Admin vás na to samozřejmě může a bude upozorňovat.)
Ještě nějaké vyjasnění nejasností:
1) Přehazování věcí v inventáři JE pohyb. Vytáhnutí bomby z atrakce do ruky, teda poruší příkaz "nehýbejte se", "pusťte klávesnici a myš" atp. Jediné přehazování zbraně (za účelem vyhození) se nebere jako pohyb.
2) "Po otevření cel si zahrajeme na Simona." – Chyták nic se nehraje.
3) Vězeň se může hýbat, když je tento pohyb nutný k přežití v dané situaci. Příklad: padne Simon, T je v bazénu -- má právo vplavat a jakmile je mimo ohrožení, musí plnit příkazy Simona.
4) "Doplňte" -- když se vytvoří mezera, můžeš se přiblížit jen blíže k místu doplnění, ale už se nemůžeš vzdálit dál.(Pro normální lidi-> máte 3 hráče na stěně a mají doplnit k rohu. Hráč, který je hned v rohu umře. Zbývající 2 hráči mohou doplnit maximálně blíž k rohu, nesmí si libovolně chodit po stěně, jako tomu bylo dřív.)
5) Classic box nemůžeš zapnout, když máš hledaného…
Sloveso-u příkazu stačí, když je v souvětí jen jednou, pak sloveso platí pro celou větu. (souvětí)
- "Běžte v čupě do boxu a tam na zadní stěnu." = Jdeš v čupě do boxu na zadní stěnu.
- "Modrý tým půjde do jedné brány, fialový tým do druhé." -> Oba týmy jdou do své brány.
-Neplatí pro infinitiv. Věta musí dávat smysl, jako v reálném životě. Také je hloupost, to nějak zbytečně protahovat, Ano souvětí může být nekonečné, ale je hloupost to dělat. (Admin vás na to samozřejmě může a bude upozorňovat.)
Ještě nějaké vyjasnění nejasností:
1) Přehazování věcí v inventáři JE pohyb. Vytáhnutí bomby z atrakce do ruky, teda poruší příkaz "nehýbejte se", "pusťte klávesnici a myš" atp. Jediné přehazování zbraně (za účelem vyhození) se nebere jako pohyb.
2) "Po otevření cel si zahrajeme na Simona." – Chyták nic se nehraje.
3) Vězeň se může hýbat, když je tento pohyb nutný k přežití v dané situaci. Příklad: padne Simon, T je v bazénu -- má právo vplavat a jakmile je mimo ohrožení, musí plnit příkazy Simona.
4) "Doplňte" -- když se vytvoří mezera, můžeš se přiblížit jen blíže k místu doplnění, ale už se nemůžeš vzdálit dál.(Pro normální lidi-> máte 3 hráče na stěně a mají doplnit k rohu. Hráč, který je hned v rohu umře. Zbývající 2 hráči mohou doplnit maximálně blíž k rohu, nesmí si libovolně chodit po stěně, jako tomu bylo dřív.)
5) Classic box nemůžeš zapnout, když máš hledaného…
bejt real je vzácný
-
mladyleopard - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 408
- Registrován: 18 říj 2018, 13:57
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Po schůzi jsme došli k následujícím změnám:
Vráceno do původního stavu:
Vráceno do původního stavu:
- Běžte na střely
Simon vystřelí na stěnu a řekne, ať jdou hráči na střely. Vězni mají jít na stěnu a doplnit ke střelám. - Naskákejte si do..
Vězni si nyní mohou vybrat, jestli skočí nebo jestli jenom spadnou. - Zákaz gravitace u módů
U všech módu je nyní zakázáno brát si gravitaci.
-
Taco - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 11 kvě 2013, 11:30
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Vysvětlení častých nejasností:
1) Pokud Simon neohlášeně zavře dveře a nějakého hráče to zabije, je to FK s nárokem na VD. Pokud Simon oznámí, že bude dveře zavírat a i přes to tam hráč stojí, tak to FK není.
Příklad: jb_flyhigh, Simon pošle hráče do boxu, poté zmačkne neohlášeně tlačítko na zvednutí rampy a hráče to zabije -> FK
jail_humor_2k20, Simon pošle hráče na náhodu, poté zavře neohlášeně dveře a hráče to zabije -> FK
2) Mapa jail_humor_2k20, projděte lasery, -> Hráči skáči po čtvercích (ze kterých vedou lasery) -> hráči plní atrakci, ovšem podvádějí.
3) Přeplavte bazén: Přeplavete bazén z jedné strany na druhou, ovšem z bazénu nevylézáte.
1) Pokud Simon neohlášeně zavře dveře a nějakého hráče to zabije, je to FK s nárokem na VD. Pokud Simon oznámí, že bude dveře zavírat a i přes to tam hráč stojí, tak to FK není.
Příklad: jb_flyhigh, Simon pošle hráče do boxu, poté zmačkne neohlášeně tlačítko na zvednutí rampy a hráče to zabije -> FK
jail_humor_2k20, Simon pošle hráče na náhodu, poté zavře neohlášeně dveře a hráče to zabije -> FK
2) Mapa jail_humor_2k20, projděte lasery, -> Hráči skáči po čtvercích (ze kterých vedou lasery) -> hráči plní atrakci, ovšem podvádějí.
3) Přeplavte bazén: Přeplavete bazén z jedné strany na druhou, ovšem z bazénu nevylézáte.
Primum non nocere.
-
Kozlak - Spamer
- Příspěvky: 1493
- Registrován: 22 říj 2020, 12:20
- Bydliště: Plzeň
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Mapa humor. Vysvětlení určité nejasnosti.
Simon řekne: Běžte na klávesnici. Pak řekne: Běžte k zadní stěně a tam doplňujte blíže ke zbrojce. Hráči tehdy mohou opustit klávesnici, aby doplnili co nejblíže ke zbrojce.
Jiná situace: Běžte na klávesnici, tam půjdete k zadní stěně a budete doplňovat blíže ke zbrojce. Hráči tehdy nemohou opustit klávesnici.
Simon řekne: Běžte na klávesnici. Pak řekne: Běžte k zadní stěně a tam doplňujte blíže ke zbrojce. Hráči tehdy mohou opustit klávesnici, aby doplnili co nejblíže ke zbrojce.
Jiná situace: Běžte na klávesnici, tam půjdete k zadní stěně a budete doplňovat blíže ke zbrojce. Hráči tehdy nemohou opustit klávesnici.
Until I End Up Dead
-
AJayy - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 1237
- Registrován: 16 čer 2018, 18:16
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Po poradě došlo k menší změně:
VÝHODA a VD
Pokud Simon dá reakci s výhodou, tak již nemůže udělit hráči volný den.
VÝHODA a VD
Pokud Simon dá reakci s výhodou, tak již nemůže udělit hráči volný den.
-
Whh - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 693
- Registrován: 27 bře 2022, 17:09
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Ahojte, po schůzi jsme došli k následujícím verdiktům různých nejasností:
Běžte všichni k sobě
Příkaz je nyní ekvivalentem příkazu - Běžte k sobě. Takže jdete k nejbližšímu člověku a dále nikam.
Vymyšlený FK
Jakmile si hráč bude vymýšlet FK během puštěného mikrofonu a vy budete vědět, že si vymýšlí dáte mu kill. Neplést si se situací kde udává přesnou situaci a akorát neví zda dostal FK.
Pohyb během dalšího příkazu
Příkaz "Běžte na čáru" a během tohoto padne příkaz "Doplňujte blíže ke zbrojce" - jdete na čáru a tam budete doplňovat blíže ke zbrojce.
Běžte všichni k sobě
Příkaz je nyní ekvivalentem příkazu - Běžte k sobě. Takže jdete k nejbližšímu člověku a dále nikam.
Vymyšlený FK
Jakmile si hráč bude vymýšlet FK během puštěného mikrofonu a vy budete vědět, že si vymýšlí dáte mu kill. Neplést si se situací kde udává přesnou situaci a akorát neví zda dostal FK.
Pohyb během dalšího příkazu
Příkaz "Běžte na čáru" a během tohoto padne příkaz "Doplňujte blíže ke zbrojce" - jdete na čáru a tam budete doplňovat blíže ke zbrojce.
Until I End Up Dead
-
AJayy - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 1237
- Registrován: 16 čer 2018, 18:16
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Atrakce/Hry a jejich spouštěče
Pokud simon vysvětluje atrakci, nebo vytváří svojí vlastní hru a určí na jaká slova daná atrakce/hra začíná/končí, tak začnete/skončíte jen a pouze na tyto slova. Všechno ostatní je nyní považováno za nachytávky.
Jestliže simon neurčí spouštěče, vězni musí plnit danou atrakci/hru ihned po simonovo vysvětlení.
Příklady:
Pokud simon vysvětluje atrakci, nebo vytváří svojí vlastní hru a určí na jaká slova daná atrakce/hra začíná/končí, tak začnete/skončíte jen a pouze na tyto slova. Všechno ostatní je nyní považováno za nachytávky.
Jestliže simon neurčí spouštěče, vězni musí plnit danou atrakci/hru ihned po simonovo vysvětlení.
Příklady:
- Simon se rozhodne dát bazén - pošle vězně na stupínky a řekne: "Na slovíčko start skočíte do bazénu a kdo první bazén přeplave, přežívá." -> Vězni mohou začít pouze na slovíčko START. (Příkazy jako "začnětě plnit atrakci", "můžete začít" nebo pouze "začněte" se berou jako nachytávky.)
- Simon vymyslí svou vlastní hru - Simon řekne: "Tuto hru začneme hrát na slovo strom a skončíme na slovo stop." -> Hra se začne hrát pouze na slovo STROM a ukončí se na slovo STOP.
-
Whh - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 693
- Registrován: 27 bře 2022, 17:09
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Po včerejší poradě došlo k následujícím změnám:
Převlek
Vězni za převlek nyní musí dostat vždy automaticky kill. Už není možné, aby vězni za převlek dostali nevýhodu.
Souvětí
Jestliže simon dá vězňům příkaz v souvětí, bere se celé souvětí jako jednotný příkaz. Jestliže část tohoto příkazu není splnitelná, vězni daný příkaz nemusí plnit vůbec.
Příklad:
Pohyb a VD
Jestliže hráč s označením VD dělá pohyb a CT ho zabije, jelikož ho nevidí jako označeného VD, jedná se o FK a daný hráč má nárok na VD. CT má povolení zabíjet jen v případě, kdy si je na 100% jistý, že vězeň má kill dostat.
Přelet nad CT zonou
Jestliže vězeň přeletí nad CT zonou, musí vždy dostat automaticky kill. Výjimkou je vytvořená atrakce od simona, kde vězni pro splnění atrakce mohou CT zónu přeletět.
Příklad:
CT zóna a atrakce
Pokud Simon vytvoří atrakci, kterou lze splnit bez toho, aniž by vězeň vstoupil na CT zónu, nesmí vězeň na CT zónu vstoupit.
CT zónu lze použít pouze tehdy, když:
Převlek
Vězni za převlek nyní musí dostat vždy automaticky kill. Už není možné, aby vězni za převlek dostali nevýhodu.
Souvětí
Jestliže simon dá vězňům příkaz v souvětí, bere se celé souvětí jako jednotný příkaz. Jestliže část tohoto příkazu není splnitelná, vězni daný příkaz nemusí plnit vůbec.
Příklad:
- Běžte v čupě do boxu a tam na zadní stěnu -> Vězni musí jít v čupě do boxu na zadní stěnu.
- Běžte v čupě do boxu a tam na fialové políčko -> Vězni daný příkaz nemusí plnit, jelikož se v boxu nenachází fialové políčko.
Pohyb a VD
Jestliže hráč s označením VD dělá pohyb a CT ho zabije, jelikož ho nevidí jako označeného VD, jedná se o FK a daný hráč má nárok na VD. CT má povolení zabíjet jen v případě, kdy si je na 100% jistý, že vězeň má kill dostat.
Přelet nad CT zonou
Jestliže vězeň přeletí nad CT zonou, musí vždy dostat automaticky kill. Výjimkou je vytvořená atrakce od simona, kde vězni pro splnění atrakce mohou CT zónu přeletět.
Příklad:
- Když na mapě jail_andaman vězeň přeskočí z cely do boxu, má dostat kill.
CT zóna a atrakce
Pokud Simon vytvoří atrakci, kterou lze splnit bez toho, aniž by vězeň vstoupil na CT zónu, nesmí vězeň na CT zónu vstoupit.
CT zónu lze použít pouze tehdy, když:
- To je nutné pro splnění atrakce.
- Simon povolí vstup na CT zónu.
- Vězni mají jít za Simonem.
-
Whh - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 693
- Registrován: 27 bře 2022, 17:09
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Ujasnění příkazu stát:
Situace:
Pokud nastane situace kdy máte zákaz stát a poté dostanete příkaz postavte se, tak budete stát do té doby, dokud nebude příkaz stát v rozporu s jiným příkazem
Případně pokud např. simon nezačne nějakou atrakci která posléze končí
- Po skončení atrakce prostě budete čupět, protože při atrakci zákazy neplatí a můžete si čupnout kdykoliv.
Nebo když například jdete za simonem a simon projde šachtou.
-Jdete za simonem ve stoje, poté v šachtě v čupě, potom ve stoje a pak až dojdete na místo určené simonem tak si čupnete. (při cestě za simonem bylo třeba porušit příkaz stát)
Situace:
- Máte zakázáno skákat, boxovat, begripovat a stát -->> (čupíte)
Běžte do boxu na zadní stěnu -->> (dojdete do boxu na zadní stěnu a čupíte)
Postavte se -->> (stojíte)
Doplňujte blíže k rohu -->> (stojíte)
Pojďte za mnou -->> (stojíte)
Běžte na moje střely -->> (stojíte)
Skočte -->> (stojíte)
Begripněte/čupněte si -->> (čupíte)
Pokud nastane situace kdy máte zákaz stát a poté dostanete příkaz postavte se, tak budete stát do té doby, dokud nebude příkaz stát v rozporu s jiným příkazem
Případně pokud např. simon nezačne nějakou atrakci která posléze končí
- Po skončení atrakce prostě budete čupět, protože při atrakci zákazy neplatí a můžete si čupnout kdykoliv.
Nebo když například jdete za simonem a simon projde šachtou.
-Jdete za simonem ve stoje, poté v šachtě v čupě, potom ve stoje a pak až dojdete na místo určené simonem tak si čupnete. (při cestě za simonem bylo třeba porušit příkaz stát)
-
byLife - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 03 srp 2014, 15:28
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Shrnutí porady ze dne 3.2.2024
Příkazy:
Změny - Upřesnění
Jakou barvu má tato čára:
Flash
Příkazy:
- 1. Pokud jakožto simon dáte příkaz: ,,běžte na sklo", tak musíte upřesnit jaké sklo.
Nebudeme zde rozlišovat zda-li se tato textura počítá jako sklo, polo-sklo, plexisklo, plastové sklo atp.
Prostě pokud hráče chcete někam poslat, tak dávejte jasné příkazy.
2. Simon dá příkaz: ,,po otevření cel běžte na stoly" (před celama mají vězni dva a více stolů)
Hráči půjdou na nejbližší stůl a poté již nebudou stůl měnit, jelikož místo určené simonem mají ten nejbližší stůl, nikoliv ty ostatní stoly. (i když přeskočí a nedotknou se země, musí zůstat na tom svém).
Jiná situace je tehdy, kdy simon dá příkaz: ,, běžte každý na jeden stupínek u wipeoutu". > Zde se jedná o atrakci a hráči si mohou vybrat na který půjdou
3. Hráči kteří mají ve své cele zbraň půjdou před cely a poté pustí klávesnici. Pokud zazní od simona takovýto příkaz, tak mají vyjít ven hráči kteří mají ve své cele zbraň, jako zbraň se počítá i granát atp.
Pokud tito hráči nevyjdou, tak mají dostat kill.
Změny - Upřesnění
Jakou barvu má tato čára:
- Pokud dá simon otázku typu: ,,jakou barvu má tato čára?" (čára má dvě barvy)
Správná odpověď je pouze s pomlčkou a nebo bez.
S mezerou se odpověď nepočítá
Správný příklad odpovědí: černo-červená / černočervená
Flash
- Když T hodí flash a všechny hráče oslepí, tak jakožto T byste měli dále běžet na místo určené simonem.
Pokud se zastavíte a budete psát: ,,Flash, mám flash", tak vás CT mohou a nemusí zabít, vždy záleží na jejich rozhodnutí.
Avšak pokud jednoho hráče CT zabijí, tak musí CT zabít všechny hráče, kteří se takto zastavili.
-
byLife - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 03 srp 2014, 15:28
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
- Změna pravidla týkající se VESTY
Neosvědčilo se zabíjet hráče za vestu a proto nyní bude změna.
Pokud si T koupí vestu skrze shop, ať už v podobě Drog nebo Baterka + Vesta, tak nebudete nikoho zabíjet ani dávat nevýhody.
Když se stane to, že nějaké T sebere vestu co se nachází na mapě před CT, tak kill dostane.
Pokud vestu však sebere tak, že ho CT nevidí a poté ho CT bude zkoušet skrze hitování, tak kill nedostane, protože CT nemůže vědět, zda-li si to koupil v shopu nebo to sebral. (CT prostě musí vidět, že to T sebere)
-
byLife - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 03 srp 2014, 15:28
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Po včerajšej porade došlo k nasledujúcim zmenám:
Zmena CT zón
1. jail_beach_remake
Na mape jail_beach_remake sa strecha budovy s celami po novom nepovažuje za CT zónu. Vrch výťahu, na ktorom sa nachádza scoutka ostáva ako CT zóna aj naďalej.
2. jail_russia
Na mape jail_russia sa po novom považuje hangár s tankami a saňami za CT zónu.
Zmena CT zón
1. jail_beach_remake
Na mape jail_beach_remake sa strecha budovy s celami po novom nepovažuje za CT zónu. Vrch výťahu, na ktorom sa nachádza scoutka ostáva ako CT zóna aj naďalej.
2. jail_russia
Na mape jail_russia sa po novom považuje hangár s tankami a saňami za CT zónu.
Those who can't abandon anything, can't change anything.
-
kybik - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 1440
- Registrován: 10 pro 2016, 13:45
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Upresnenie situácie:
FK počas výberu dozorcov
Pokiaľ počas prvého kola mapy pred HVD (čas na výber dozorcov) dostane väzeň neoprávnený kill, tak sa jedná o FK, za ktorý má tento väzeň dostať VD.
FK počas výberu dozorcov
Pokiaľ počas prvého kola mapy pred HVD (čas na výber dozorcov) dostane väzeň neoprávnený kill, tak sa jedná o FK, za ktorý má tento väzeň dostať VD.
Those who can't abandon anything, can't change anything.
-
kybik - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 1440
- Registrován: 10 pro 2016, 13:45
Re: Pravidla - nejasnosti a změny
Menšia zmena pravidiel:
Begrip počas zákazu stáť
Pokiaľ Simon zakáže stáť, väzni nemôžu begripovať. Môžu iba čupieť alebo robiť animácie.
Príklad:
Väzni môžu na čiare iba čupieť alebo robiť animáciu. V prípade, že begripujú majú dostať kill / nevýhodu.
Begrip počas zákazu stáť
Pokiaľ Simon zakáže stáť, väzni nemôžu begripovať. Môžu iba čupieť alebo robiť animácie.
Príklad:
Máte zakázané stáť, choďte na čiaru.
Väzni môžu na čiare iba čupieť alebo robiť animáciu. V prípade, že begripujú majú dostať kill / nevýhodu.
Those who can't abandon anything, can't change anything.
-
kybik - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 1440
- Registrován: 10 pro 2016, 13:45
Příspěvků: 17
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků