• Stránka 1 z 1
[Z] Nomalyyzuk / CTF
Zdravím hráčov Gamesites portálu. Dnes som tu preto, lebo by som chcel opätovne požiadať o práva na CTF serveroch.
Nick v hre : Nomalyyzuk
Nick na fóre : Nomalyyzuk
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 19
Steam nick : Jaymun
Steam ID : STEAM_0:0:456187783
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/ ... ayer=55609
Nejaké bany alebo prehrešky (GS, iný portál) : Aktuálne hrávam aktívne len CTF server na non-steam účte Skillik, kde sa aj snažím dostať do TOP 15 hráčov na serveri, ako som tam bol aj kedysi. Prehrešok na danom účte mám len jeden a to neplnenie módu ( 1 h trest ). Samozrejme to chcem napraviť a tým pádom dodržiavať dané pravidlá hry a módu.Plniť mod v zmysle - brať vlajku alebo doprevádzadzať…
Niečo o sebe : Volám sa Dávid, veľa hráčov ma môže poznať pod prezývkou Skillik. Som študent SPŠ Dopravnej, kde študujem odbor Prevádzka a ekonomika v doprave. Voľný čas rád trávim s priateľkou, kamarátmi, rodinou, ale samozrejme aj hraním CS. Moje záľuby/koníčky sú futbal, ktorému som sa v mladšom veku venoval aj na amatérskej úrovni, teraz si ho len tal zahrám s kamarátmi. CS je tiež neoddeliteľnou súčasťou môjho života, zapnem ho, zahrám si a odreagujem sa.