• Stránka 1 z 1
ɴᴀʀᴄɪꜱꜱɪꜱᴛ (gonzo) / JB
Nick na serveru: ɴᴀʀᴄɪꜱꜱɪꜱᴛ
SID64:76561199098074280
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 18 Let
Bany, které jsem dostal: Momentálně na CS2 žádné, ale samozřejmě v minulosti na GOučkách tam jich pár bylo.
Něco o mně: Ahoj, jmenuju se Tommaso je mi 18 let a studu na hotelovce. Od mala jsem sportovec, hrával jsem fotbal, házenou, florbal, volleybal a dělal jsem thai box. Momentálně chodim jenom do fitka, ale chci začít dělat opět Thai box. Pracuju jako barman (podnik radši vynechám
) už necelý rok, předtím jsem byl číšník u různých cateringových firem. Jsem dost sarkastický, takže to může být problém pro hodně lidí
.
Proč právě já: Jsem komunikativní, trpělivý, za mě vtipný a za tu dobu co hraju na CS2 JB tak semnou nikdo neměl žádný problém a se všema vycházím v dobrém.
Zkušenosti s CS2: Na CS2 mam přibližně 2000 hodin, sérii cs hraju už od malička, přes všechny účty mam něco okolo 5000 hodin
Případné poznámky: Moje minulost na GS byla dost toxická a dětinská, ale vím že se chovám už normálně.
SID64:76561199098074280
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 18 Let
Bany, které jsem dostal: Momentálně na CS2 žádné, ale samozřejmě v minulosti na GOučkách tam jich pár bylo.
Něco o mně: Ahoj, jmenuju se Tommaso je mi 18 let a studu na hotelovce. Od mala jsem sportovec, hrával jsem fotbal, házenou, florbal, volleybal a dělal jsem thai box. Momentálně chodim jenom do fitka, ale chci začít dělat opět Thai box. Pracuju jako barman (podnik radši vynechám
Proč právě já: Jsem komunikativní, trpělivý, za mě vtipný a za tu dobu co hraju na CS2 JB tak semnou nikdo neměl žádný problém a se všema vycházím v dobrém.
Zkušenosti s CS2: Na CS2 mam přibližně 2000 hodin, sérii cs hraju už od malička, přes všechny účty mam něco okolo 5000 hodin
Případné poznámky: Moje minulost na GS byla dost toxická a dětinská, ale vím že se chovám už normálně.
- gonzo
- Kolemjdoucí

ɴᴀʀᴄɪꜱꜱɪꜱᴛ (gonzo) / JB
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 
-

Rumcajz - Patriot