Tutoriály, návody a užitečné informace pro začínající i pokročilé.

[*T] Entity a speciální názvy

Příspěvekod VOLUMEcz » 27 úno 2014, 01:13

Point entity
> vkládáme pomocí entity tool

(Entity s touto barvou sou jen v VHLT)

ambient_generic – přehrávání vámi nastavený zvuk
armoury_entity – zbraň (primární/sekundární zbraně, granáty, vesty)
cycler - model / sprite včetné kolizního boxu, zabraňující průchod hráče
cycler_sprite - model / sprite bez kolizního boxu, povolující průchod hráče
cycler_wreckage – kouř/dým
env_beam – paprsek
env_beverage - plechovka z automatu
env_blood – výstřik krve
env_explosion - exploze
env_fade - barevný přechod, např. zčernaní obrazu.
env_fog - mlha
env_funnel – efekty při teleportu
env_glow - záře
env_laser - laser
env_message - vypíše obsah titles.txt
env_rain - déšť
env_render - nastavuje render mód a další vlastnosti dané entity
env_shake - zemětřesení
env_shooter - vystřeluje modely / sprity
env_snow - sníh
env_sound – ozvěna ve hře (room_type)
env_spark - jiskry
env_sprite - sprite, který můžete schovat
game_counter - počítadlo
game_counter_set - nastavuje hodnotu v počítadle
game_end - ukončí aktuální mapu bez ohledu na timelimit
game_player_equip - přidá hráči zbraně
game_player_hurt - ubere hráči zdraví
game_player _team - přeřadí hráče k druhému teamu
game_score - ovlivňuje skóre hráčů / teamu
game_text - vypíše text na obrazovku
gibshooter - vystřeluje kusy masa s krví
hostage_entity - rukojmí
info_angularfade – dodáva texturám vzhled
info_bomb_target – místo určené pro plant
info_compile_parameters – nahrazuje kompilaci na Expert
info_hostage_rescue – Záchranná zóna pro hostage
info_map_parameters - nastavení nakupování zbraní a účinnosti výbuchu C4
info_null – cíl pro entitu light_spot (určuje směr světla)
info_overview_point – slouží k tvorbě overview
info_player_deathmatch – Spawn T
info_player_start – Spawn CT
info_smoothvalue – podobný entitě info_texlights
info_sunlight – -
info_target - cíl pro entitu env_beam a trigger_camera (podobně jako info_null)
info_teleport_destination – výchozí bod teleportu
info_texlights – -
info_transculent – efekt průsvitnosti
info_vip_start - VIP spawn (pro mapy typu as_)
infodecal - decal (skvrna, označení plantu, ...)
light - světlo
light_bounce – -
light_environment – sluneční/mesíční svit
light_shadow – dokáže vypínat/zapínat stíny u entit
light_spot - bodové světlo (užití s info_null)
light_surface – -
monster_scientist – rukojmí (z jiné hry)
multi_manager - ovládání více entit najednou
multisource - de/aktivuje danou entitu po jejím spuštění
path_corner – záchytný bod pro func_train
path_track – zachytný bod pro func_train bez možnosti nastavení úhlu
player_weaponstrip - sebere hráči všechny zbraně
test_effect - teleportační efekt
trigger_auto - aktivuje cíl po startu mapy
trigger_camera – kamera
trigger_changetarget - mění cíl dané entity
trigger_relay - zapíná / vypíná / přepíná danou entitu
weapon_c4 - předem plantnutá C4


Brush entity
> nastavujeme přes nějaký brush

button_target – tlačítko aktivovane střelou
env_bubbles – bubliny
func_bomb_target – místo pro plant
func_breakable - rozbitný brush
func_button – tlačítko
func_buyzone – nákupní zóna
func_conveyor – pohyb textury (vodopády, pásy,…) [textura scroll]
func_detail – s ní se optimalizují mapy
func_door - zajížděcí dveře
func_door_rotating – otočné dveře
func_escapezone – úniková zóna pro T (užítí ve hrách typu es_)
func_friction - náledí
func_grencatch - aktivuje cíl po průletu flashbangu nebo smoke granátu
func_guntarget - terč
func_healthcharger – lékárna/dobiječ zdraví
func_hostage_rescue – záchranná zóna pro hostage
func_illusionary - průchozí brush
func_ladder - žebřík
func_mortar_field – nálet (shození flashů, které zabijí)
func_pendulum – brush, kývající se kolem originu
func_plat - jednoduchý výtah
func_platrot - jednoduchý otočný výtah
func_pushable – brush, s kterým lze pohybovat
func_recharge - dobíječ štítu (armoru)
func_rot_button - páka
func_rotating – brush točící se kolem originu
func_tank - kulomet
func_tankcontrols - ovládání kulometu/děla
func_tanklaser - laserové dělo
func_tankmortar - dělo
func_trackautochange - výtah pro vláček
func_trackchange - výtah pro vláček
func_tracktrain - ovladatelný vláček
func_train - vláček, výtah, jezdicí plošina, ...
func_traincontrols - ovládání tracktrainu
func_vehicle - vozidlo
func_vehiclecontrols - ovládání vozidla
func_vip_safetyzone - VIP záchranná zóna
func_wall - zeď
func_wall_toggle - zeď, kterou můžete schovat
func_water - voda/kyselina/láva
func_weaponcheck - zkontroluje, zda hráč má u sebe zvolené zbraně
game_zone_player - spíná rozdíl nou akci pro hráče venku a pro ostatní
info_hullshape – slouží jako informační entita
momentary_door - dveře otevírané entitou momentary_rot_button
momentary_rot_button - ventil, u kterého musíte držet E, aby se otevíraly momentary_door
trigger_autosave – uloží hru bez možnosti načtení
trigger_counter - počítá, kolikrát se skrz něj prošlo
trigger_gravity – změna gravitace
trigger_hurt – ubírá/přidává HP
trigger_multiple – aktivace entit při průchodu hráče
trigger_once – totožná entitě trigger_multiple s rozdílem, že jde aktivovat jenom jednou za mapu
trigger_push – táhne/odhazuje hráče a různé entity
trigger_teleport – vstupní bod teleportu


Speciální názvy entit
(kolonka Name u entit)

game_playerjoin – aktivace po připojení hráče
game_playerspawn – aktivace po spawnutí hráče
game_playerkill - aktivace po zabití hráče
game_playerdie – aktivace po smrti hráče
game_playerleave – aktivace po odpojení hráče
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

[*T] Entity a speciální názvy

od Rumcajz » 27 úno 2014, 01:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Tutoriály

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků