Všeobecný pokec o hrdinech ve hře.

Vel'Koz

Příspěvekod Sarmi » 18 kvě 2015, 12:13 VIP

Vel'Koz
Obrázek
oko Prázdnoty


CHAMPION SPOTLIGHT


Role: Mid, Support
RP: 975
IP: 6300



SCHOPNOSTI


Organická dekonstrukce (Passivka)
Obrázek
Vel'Kozova kouzla umisťují na nepřátele načítající se stupně Organické dekonstrukce. Zásah třetím kouzlem všechny nasčítané stupně spotřebuje a způsobí bonusové přímé poškození.

Plazmové štěpení (Q)
Obrázek
Dosah: 1050

Vel'Koz vystřelí plazmatický výboj, který se po opětovné aktivaci nebo zásahu nepřítele rozdělí na dvě části. Když projektil někoho zasáhne, zpomalí jej a způsobí mu poškození.

Vel'Koz vyšle plazmatický výboj, který způsobí magické poškození a 70% zpomalení, které během chvíle postupně odezní. Po opětovné aktivaci nebo zásahu nepřítele se výboj rozdělí v 90stupňovém úhlu na dvě části.

Trhlina do Prázdnoty (W)
Obrázek
Dosah: 1050

Vel'Koz otevře trhlinu do Prázdnoty, která způsobí úvodní poškození a po chvíli vybuchne, čímž způsobí další okamžité poškození.

Vel'Koz otevře trhlinu do Prázdnoty, která způsobí magické poškození. Po určité prodlevě způsobí další magické poškození. Oba zásahy přidávají jeden stupeň Organické dekonstrukce.

Tektonické narušení (E)
Obrázek
Dosah: 850

Vel'Koz způsobí výbuch ve vybrané oblasti, čímž nepřátele vyhodí do vzduchu a okolní protivníky mírně odstrčí.

Vel'Koz naruší okolní oblast, čímž po krátké prodlevě způsobí magického poškození a vyhodí zasažené nepřátele na 0.75 sek. do vzduchu. Zasažení protivníci, kteří se nacházejí poblíž Vel'Koze, budou mírně odtlačení ve směru, jímž byla schopnost seslána.

Paprsek dezintegrace životních forem (R)
Obrázek
Dosah: 1575

Vel'Koz se soustředí a vyšle paprsek, který po dobu 2,5 sekundy následuje kurzor. Zasažené nepřátele zpomaluje a způsobuje jim poškození.

Vel'Koz vyšle paprsek energie, který po dobu 2,5 sekundy následuje kurzor, způsobuje magické poškození a zasažené nepřátele na 1 sekundu zpomalí o 20 %. Každých 0,5 sekundy přidává jeden stupeň Organické dekonstrukce. Schopnost lze předčasně ukončit její opětovnou aktivací.


MYTOLOGIE

Přesunuji se k náhlému záblesku světla. Mrk. Mrk, mrk, mrk. Moje oči se přizpůsobují a hodnotí krajinu přede mnou.

Všude vládne shon. Sklopím zrak k malému bílému stvoření, které stojí na zadních nohou a očichává mě. Zajímá mne.

K jakému účelu sloužíš?

Spouštím analýzu toho tvora. Záblesk žhavého fialového světla a tam, kde se třásl ten tvoreček, teď leží jen hromádka prachu.

Savec... Noční... Vynikající sluch. Neuvěřitelně slabý. A přesto se tak nesmírně množí.

„Hm,“ zabručel jsem. Snad tu narazím i na nějaká komplexnější stvoření; ta mne fascinují.

Pohlcovat a učit se: to je můj účel. Ostatní, kteří cestují se mnou, jsou primitivní: zabíjejí a jedí, zabíjejí a jedí. Já však musím nasbírat všechny dostupné informace, získat veškeré cenné zdroje.

Po čase jsme dorazili k jakémusi zničenému městu, ve kterém zůstala nedotčená jen jedna jediná věž. Buď byla něčím chráněná, nebo byla ušetřena záměrně. Rozložil jsem okolní rozvaliny. Dle mé analýzy se zde vyskytovalo ohromné množství magie. Žádný div, že zde došlo k takové rozsáhlé zkáze. Ta věž mě k sobě jakýmsi nevysvětlitelným způsobem vábí. Zatímco ostatní se vrhají na zbytky ležící kolem, já vstupuji do citadely.

Všude kolem se povalují jakási podivná zařízení. Jedno z nich zkoumám. Další záblesk žhavého fialového světla, další hromádka prachu.

Fascinující. Je to jakýsi nástroj na pozměňování jejich vnímání času.

Zvláštní.

Jedinečné.

Dle stavu věže usuzuji, že její majitel odešel teprve nedávno. Artefakty, které tu zanechal, existují ve více bodech času a prostoru zároveň. Některé jsou komplexnější než ostatní; ale všechny jsou působivější než cokoliv, co jsem v této sféře až doposud spatřil. Vlastník této věže zná zřejmě věci, s nimiž jsem se na svých cestách dosud nesetkal.

Musím tyto vědomosti získat.

Opouštím věž a setkávám se s ostatními, kteří se mezitím shromáždili kolem vchodu. Jsou připraveni budovu zničit, stejně jako zničili vše ostatní, na co jsme kdy narazili. Tím by ovšem překazili můj cíl. Některé věci by Prázdnota neměla jen slepě pohltit.

Bez varování šlehám jedním ze svých chapadel, jehož špička je doběla rozpálená. První stvoření zasáhne výboj a odhodí jej stranou. Jakmile napřáhnu všechny tři končetiny a prolínající se paprsky začnou za divokého praskání energie rozpalovat okolní vzduch doruda, řev utichne. Ostatní dva se dají na útěk; vědí, co je čeká.

Musejí pokaždé prchat?

Otevřu své oko dokořán a vyšlu za nimi energetický paprsek. Okamžitě se změní na prach. „Hmm. Tavný bod stvoření z Prázdnoty je nekonzistentní,“ poznamenám si.

Na tom však nijak nesejde. Hlad v mém nitru stále roste. Šílím z něj. Toužím po pocitu sytosti jako nikdy dříve.

Na pouhý okamžik jsem zahlédl absolutní vědění.

A zmocním se ho.



STAVĚNÍ POSTAVY

KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY

SKINY

Vel'Koz
Battlecast Vel'Koz (1350 RP)
Arclight Vel'Koz (1350 RP)
Uživatelský avatar
Sarmi
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 536
Registrován: 30 led 2013, 15:18

Vel'Koz

od Rumcajz » 18 kvě 2015, 12:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Hrdinové

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků