Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kha'Zix
Kha'Zix
plenitel Prázdnoty
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Jungle
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Neviditelná hrozba (Passivka)
Když nepřátelský tým Kha'Zixe nevidí, stává se z něj Neviditelná hrozba. Jeho příští základní útok způsobí nepřátelskému šampionovi bonusové magické poškození a na chvíli jej zpomalí.
Hoduj na jejich strachu (Q)
Dosah: 325
Kha'Zix pasivně označí nepřátele, kteří jsou daleko od okolních spojenců. Schopnost Hoduj na jejich strachu způsobí fyzické poškození jednomu cíli. U izolovaných cílů je poškození vyšší. Pokud se rozhodne Vyvinout prodloužené spáry, bude izolovaným cílům způsobovat bonusové poškození. Kha'Zix také získá zvýšení dosahu svých základních útoků a schopnosti Hoduj na jejich strachu.
Pasivní efekt: Označí nepřátele, kteří jsou odděleni od okolních spojenců.
Aktivace: Způsobí fyzické poškození. Je-li cíl oddělen od spojenců, zvyšuje se poškození.
Vyvinuty prodloužené spáry: Je-li cíl oddělen od spojenců, zvyšuje se poškození. Zvyšuje dosah efektu Hoduj na jejich strachu a Kha'Zixových základních útoků o 50 bodů.
Osten Prázdnoty (W)
Dosah: 1000
Kha'Zix vystřelí výbušné bodáky, které zpomalí okolní nepřátele a způsobí jim fyzické poškození. Pokud se Kha'Zix také nachází v dosahu výbuchu, vyléčí se. Pokud se rozhodne Vyvinout sady ostnů, Osten Prázdnoty vystřelí tři bodáky v kuželové výseči a zpomalovací účinek Ostnu Prázdnoty se zvýší.
Vystřelí výbušné bodáky, které všem nepřátelům v okolí způsobí fyzické poškození (20% bonusové poškození vůči příšerám) a na 2 sek. je o 20 % zpomalí. Pokud je Kha'Zix v dosahu exploze, vyléčí mu zdraví.
Vyvinuty sady ostnů: Osten Prázdnoty vystřelí tři ostny, které se rozletí do kuželového prostoru a na 2 sek. zpomalí zasažené nepřátele o 50 %. Je-li cílem šampion, získá Kha'Zix na 2 sekundy výhled na jeho pozici (netýká se maskovaných jednotek).
Skok (E)
Dosah: 600
Kha'Zix vskočí do oblasti, kde po dopadu způsobí fyzické poškození. Pokud se rozhodne Vyvinout křídla, dosah Skoku se dramaticky zvýší. V případě zabití šampiona či při asistenci se přebíjecí doba Skoku vynuluje.
Skočí na vybrané místo a způsobí fyzické poškození.
Vyvinuta křídla: Prodlužují dosah Skoku. Po zabití šampiona nebo asistenci na zabití se přebíjecí doba Skoku vynuluje.
Oděr z Prázdnoty (R)
Dosah: Na sebe
Každý stupeň Kha'Zixovi umožňuje vyvinout jednu z jeho schopností, díky čemuž získá jedinečný účinek navíc. Aktivace Úderu z Prázdnoty Kha'Zixe zamaskuje, spustí Neviditelnou hrozbu a zvýší rychlost útoků. Pokud se rozhodne Vyvinout aktivní maskování, Úder z Prázdnoty bude možné seslat třikrát a trvání maskování bude prodlouženo.
Pasivní efekt: Získávání vyšších stupňů Úderu z Prázdnoty umožňuje Kha'Zixovi vyvinout jednu z jeho schopností.
Aktivace: Kha'Zix získá na 1 sek. neviditelnost, čímž aktivuje Neviditelnou hrozbu a zároveň se zvýší jeho rychlost pohybu o 40 %. Po dobu své neviditelnosti navíc Kha'Zix může procházet ostatními jednotkami. Úder z Prázdnoty lze seslat podruhé během 15 sek.
Vyvinuto aktivní maskování: Úder z Prázdnoty lze seslat třikrát jeho trvání se prodlužuje na 2 sek.
MYTOLOGIE
Krutý dravec z Prázdnoty Kha'Zix pronikl do Valoranu, aby pohltil nejnadějnější bytosti země. S každým zabitím získával nové síly svých obětí a stával se stále mocnějším. Kha'Zix nejvíce lační po přemožení a pohlcení Rengara, jediné bytosti, kterou považuje za sobě rovnou.
Když Kha'Zix vkročil na tento svět, byl zranitelný a zesláblý. Zvířata, která zprvu potkával, byla příliš malá na to, aby mohla plně pokrýt potřeby jeho vývoje. Kha'Zix zaměřil svůj hlad na nejobávanější stvoření, jež dokázal nalézt. Riskoval život, aby uspokojil svou potřebu. Každé zabití jej posílilo a změnilo, dělalo z něj silnějšího a rychlejšího dravce. Kha'Zix brzy štval svou kořist s nespoutanou agresí. Věřil, že jej nemůže nikdo zastavit. Jednoho dne se dravec, zatímco hodoval na svém čerstvém úlovku, stal sám kořistí. Z křoví se na něj vrhl tvor s hrozivými tesáky a čepelemi a srazil ho k zemi. Řval mu do tváře, zatímco jej drásal a řezal. Kha'Zix poprvé pocítil, jaké to je prolévat vlastní krev. Zuřivostí zařval a sekl po oku šelmy. Tím ji zatlačil zpět. Bojovali od soumraku do úsvitu. Nakonec vyčerpaní a zranění k smrti neochotně ustali. Jak se Kha'Zixovi hojila zranění, zmocňovala se jej touha pohltit jediné stvoření, které se může měřit se silou Prázdnoty. Dál s novým odhodláním pokračoval ve hledání mocné kořisti. Jednoho dne bude Kha'Zix hodovat na Rengarovi.
„Zabít. Sežrat. Přizpůsobit se.“
-- Kha'Zix
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Kha'Zix
Mecha Kha'Zix (1350 RP)
Guardian of the Sands Kha'Zix (975 RP)
plenitel Prázdnoty
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Jungle
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Neviditelná hrozba (Passivka)
Když nepřátelský tým Kha'Zixe nevidí, stává se z něj Neviditelná hrozba. Jeho příští základní útok způsobí nepřátelskému šampionovi bonusové magické poškození a na chvíli jej zpomalí.
Hoduj na jejich strachu (Q)
Dosah: 325
Kha'Zix pasivně označí nepřátele, kteří jsou daleko od okolních spojenců. Schopnost Hoduj na jejich strachu způsobí fyzické poškození jednomu cíli. U izolovaných cílů je poškození vyšší. Pokud se rozhodne Vyvinout prodloužené spáry, bude izolovaným cílům způsobovat bonusové poškození. Kha'Zix také získá zvýšení dosahu svých základních útoků a schopnosti Hoduj na jejich strachu.
Pasivní efekt: Označí nepřátele, kteří jsou odděleni od okolních spojenců.
Aktivace: Způsobí fyzické poškození. Je-li cíl oddělen od spojenců, zvyšuje se poškození.
Vyvinuty prodloužené spáry: Je-li cíl oddělen od spojenců, zvyšuje se poškození. Zvyšuje dosah efektu Hoduj na jejich strachu a Kha'Zixových základních útoků o 50 bodů.
Osten Prázdnoty (W)
Dosah: 1000
Kha'Zix vystřelí výbušné bodáky, které zpomalí okolní nepřátele a způsobí jim fyzické poškození. Pokud se Kha'Zix také nachází v dosahu výbuchu, vyléčí se. Pokud se rozhodne Vyvinout sady ostnů, Osten Prázdnoty vystřelí tři bodáky v kuželové výseči a zpomalovací účinek Ostnu Prázdnoty se zvýší.
Vystřelí výbušné bodáky, které všem nepřátelům v okolí způsobí fyzické poškození (20% bonusové poškození vůči příšerám) a na 2 sek. je o 20 % zpomalí. Pokud je Kha'Zix v dosahu exploze, vyléčí mu zdraví.
Vyvinuty sady ostnů: Osten Prázdnoty vystřelí tři ostny, které se rozletí do kuželového prostoru a na 2 sek. zpomalí zasažené nepřátele o 50 %. Je-li cílem šampion, získá Kha'Zix na 2 sekundy výhled na jeho pozici (netýká se maskovaných jednotek).
Skok (E)
Dosah: 600
Kha'Zix vskočí do oblasti, kde po dopadu způsobí fyzické poškození. Pokud se rozhodne Vyvinout křídla, dosah Skoku se dramaticky zvýší. V případě zabití šampiona či při asistenci se přebíjecí doba Skoku vynuluje.
Skočí na vybrané místo a způsobí fyzické poškození.
Vyvinuta křídla: Prodlužují dosah Skoku. Po zabití šampiona nebo asistenci na zabití se přebíjecí doba Skoku vynuluje.
Oděr z Prázdnoty (R)
Dosah: Na sebe
Každý stupeň Kha'Zixovi umožňuje vyvinout jednu z jeho schopností, díky čemuž získá jedinečný účinek navíc. Aktivace Úderu z Prázdnoty Kha'Zixe zamaskuje, spustí Neviditelnou hrozbu a zvýší rychlost útoků. Pokud se rozhodne Vyvinout aktivní maskování, Úder z Prázdnoty bude možné seslat třikrát a trvání maskování bude prodlouženo.
Pasivní efekt: Získávání vyšších stupňů Úderu z Prázdnoty umožňuje Kha'Zixovi vyvinout jednu z jeho schopností.
Aktivace: Kha'Zix získá na 1 sek. neviditelnost, čímž aktivuje Neviditelnou hrozbu a zároveň se zvýší jeho rychlost pohybu o 40 %. Po dobu své neviditelnosti navíc Kha'Zix může procházet ostatními jednotkami. Úder z Prázdnoty lze seslat podruhé během 15 sek.
Vyvinuto aktivní maskování: Úder z Prázdnoty lze seslat třikrát jeho trvání se prodlužuje na 2 sek.
MYTOLOGIE
Krutý dravec z Prázdnoty Kha'Zix pronikl do Valoranu, aby pohltil nejnadějnější bytosti země. S každým zabitím získával nové síly svých obětí a stával se stále mocnějším. Kha'Zix nejvíce lační po přemožení a pohlcení Rengara, jediné bytosti, kterou považuje za sobě rovnou.
Když Kha'Zix vkročil na tento svět, byl zranitelný a zesláblý. Zvířata, která zprvu potkával, byla příliš malá na to, aby mohla plně pokrýt potřeby jeho vývoje. Kha'Zix zaměřil svůj hlad na nejobávanější stvoření, jež dokázal nalézt. Riskoval život, aby uspokojil svou potřebu. Každé zabití jej posílilo a změnilo, dělalo z něj silnějšího a rychlejšího dravce. Kha'Zix brzy štval svou kořist s nespoutanou agresí. Věřil, že jej nemůže nikdo zastavit. Jednoho dne se dravec, zatímco hodoval na svém čerstvém úlovku, stal sám kořistí. Z křoví se na něj vrhl tvor s hrozivými tesáky a čepelemi a srazil ho k zemi. Řval mu do tváře, zatímco jej drásal a řezal. Kha'Zix poprvé pocítil, jaké to je prolévat vlastní krev. Zuřivostí zařval a sekl po oku šelmy. Tím ji zatlačil zpět. Bojovali od soumraku do úsvitu. Nakonec vyčerpaní a zranění k smrti neochotně ustali. Jak se Kha'Zixovi hojila zranění, zmocňovala se jej touha pohltit jediné stvoření, které se může měřit se silou Prázdnoty. Dál s novým odhodláním pokračoval ve hledání mocné kořisti. Jednoho dne bude Kha'Zix hodovat na Rengarovi.
„Zabít. Sežrat. Přizpůsobit se.“
-- Kha'Zix
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Kha'Zix
Mecha Kha'Zix (1350 RP)
Guardian of the Sands Kha'Zix (975 RP)
Pokud toto právě čteš, si to TY, ten VYVOLENÝ ! V následujících 5 sekundách máš čas na rozhodnutí... Dělám si prdel, jen zkouším tvou bystrost :D
-
SponErko - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2098
- Registrován: 30 dub 2014, 13:09
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků