Tutoriály, návody a užitečné informace pro začínající i pokročilé.

[*T] zhlt.wad textury

Příspěvekod VOLUMEcz » 01 úno 2013, 01:26

Základní textury:

----------------------------------------------------------------------------

AAATRIGGER: Obrázek
    Je neprůchozí, neprůsvitná, viditelná a neprůstřelná. Využívá se hlavně u trigger_* a pár func_* entit pro lepší orientaci v mapě.
Dá se také použít u neprůstřelných barier.

CLIP: Obrázek
    Textura, která se nejčastěji používa jako zábrana na lezení po budovách, střechách budovy atp. Je neprůchodná, neviditelná ale průstřelná.

NULL: Obrázek
    Velmi užitečná textura, kterou se optimalizují mapy. Faces, které jsou touto texturou otexturovány, engine nebude vykreslovat. Tím se šetří hodnota wpoly, která u větší hodnoty znižuje fps. Clipnodes se ale počítaj. (Tutorial - Jak optimalizovat mapu/zvýšit FPS)

ORIGIN: Obrázek
    Používá se k udání středu 'těžiště' u otočných entit jako jsou entity func_door_rotating, func_rotating, func_pendulum nebo u entit, kde použijeme kouzlo 'zhlt_usemodel'.

sky: Obrázek
    Tato textura simuluje oblohu. Je neprůchodná, neprůsvitná, neviditelná a neprůstřelná.

----------------------------------------------------------------------------

Ostatní textury:

NOCLIP: Obrázek
    Chová se jako NULL s rozdílem, že je průchodná, průstřelná a neprůsvitná.

CLIPHULL1: Obrázek
    Je neprůchodná a neviditelná. Průchodnou se stane v moment, když si v ní čupnete.

CLIPHULL2: Obrázek
    Neznámy účel - nedůležitá, nepotřebná, neznáma funkce.

CLIPHULL3: Obrázek
    Je neprůchodná pouze v případě, když čupíte.

CLIPBEVEL: Obrázek
    Neznámy účel - nedůležitá, nepotřebná, neznáma funkce.

CLIPBEVELBRUSH: Obrázek
    Neznámy účel - nedůležitá, nepotřebná, neznáma funkce.

black_HIDDEN: Obrázek
    Touhle texturou se upravují chyby světla. Článek na ní bude k dispozici co nejdříve.

BEVEL: Obrázek
    Hodně zajímavá textura. Chová se stejně jako NULL, ale je průchodná pouze tehdy, zdali přez ní svítí světlo.

HINT: Obrázek
    Tahle entita je nejúčinnější cesta k optimalizaci mapy. 'HINT' brushe říkají enginu, co má a co nemá vykreslovat. (Tutorial - Jak optimalizovat mapu)

SOLIDHINT: Obrázek
    Používa se na optimalizaci terénu.

SKIP: Obrázek
    Využiva se s texturou HINT. Kompilátor vynecháva faces otexturované touto texturou. Nedoporučujeme ji používat jinde než u HINT brushů.

BOUNDINGBOX: Obrázek
    Zváštní textura určující směr otočení entity. Používá se společně s ORIGINem a společně se převádí na entitu.

CONTENTEMPTY:
    Má pouze informační charakter. Představuje prázdno.

CONTENTWATER:
    Tahle textura přemění block na vodu. Tento block pak má spojené vlastnosti NOCLIPu a entity func_water.
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

[*T] zhlt.wad textury

od Rumcajz » 01 úno 2013, 01:26

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Tutoriály

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků