• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] JailBreak/Tatko Smolko
Dobrý deň, rád by som si požiadal o admin práva na JailBreak serveroch.
Nick v hre: Tatko Smolko
Nick na fóre: Eucas
Profil na fóre: TU
Vek: 16
Steam nick: Pinguin with AK
Steam ID: STEAM_0:0:98573425
HLstats: TU
Bany alebo prehrešky (GS iný portál): Odvtedy ako som sa stal Akademikom som nedostal žiaden ban.
Niečo o mne: Ahojte, moje meno je Šimon a pochádzam zo Spišskej Novej Vsi. (mesto pri Poprade alebo cca 70km od Košíc). Študujem na gymnáziu v tomto meste. Navštevujem prvý ročník. Aktívne hrám basketbal, ale športujem všeobecne....futbal, florbal, volejbal, lyžovanie, beh....Hrám samozrejme počítačové hry. (CS 1.6, CS:GO, PayDay,LoL) Counter-Strike 1.6 hrám približne 7-8 rokov z toho Jailbreak asi 4 roky samozrejme s prestávkami. Counter-Strike ako taký má stále baví, no najradšej mám Jailbreak mód. Vždy, keď hrám CS 1.6 tak to je najčastejšie JB asi 90% mojho času stráveného pri tejto hre. Rád by som posilnil váš A-team a pomáhal serverom.
Prečo by som chcel na GS adminovať: Je na to viac dôvodov. Hlavne by som chcel pomáhať hráčom, chrániť servery od cheatrov a iných hráčov, ktorí porušujú pravidlá. Tento mód by mal slúžiť hlavne na to, aby tam ľudia chodili s chuťou hrať, nie si nadávať do rodiny, dávať MFK či cheatovať... Je to každopádne nová skúsenosť, spoznám nových ľudí, zabavím sa s nimi na TS alebo prinesiem možno nejaké nové nápady.
Skúsenosť s AMX mám.
EVIP/VIP nemám na žiadnom JB serveri, iba na Furiene(EVIP).
Budem rád, ak by ste skúsili so mnou pohovor a ja vám ukážem všetko čo viem z JB serverov.
Prajem príjemný zvyšok večera.
Tatko Šmolko
Nick v hre: Tatko Smolko
Nick na fóre: Eucas
Profil na fóre: TU
Vek: 16
Steam nick: Pinguin with AK
Steam ID: STEAM_0:0:98573425
HLstats: TU
Bany alebo prehrešky (GS iný portál): Odvtedy ako som sa stal Akademikom som nedostal žiaden ban.