Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kindred
Kindred

věční lovci
Role: Jungler
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Kindredovo znamení (Passivka)

Kindred si může označovat cíle, které bude lovit. Když Kindred lov úspěšně dokončí, trvale si posílí základní útoky a Tanec šípů.
Tanec šípů (Q)

Dosah: 340
Kindred udělá kotoul a vystřelí až tři šípy na okolní cíle.
Ovečka udělá přemet a vystřelí až 3 šípy na okolní nepřátele, kterým tak způsobí 0 (+0) bodů fyzického poškození.Sesláním Vlčího běsnění či přesunem do oblasti jeho účinku se přebíjecí doba tohoto kouzla zkrátí na 4/3.5/3/2.5/2 sek.
Vlčí běsnění (W)

Dosah: 900
Vlk se rozzuří a zaútočí na nepřátele okolo.
Vlk si zabere území a bude v něm po dobu 8.5 sek. útočit na okolní nepřátele. Ovečka ho může nasměrovat na cíle, na které sama zaútočí. Pokud ovečka opustí vlkovo území, vlk přestane útočit a přidá se k ní.Vlkovy útoky způsobují fyzické poškození ve výši 25/30/35/40/45 (+0) bodů plus 40 % poškození ze schopnosti Kindredovo znamení.Vlk se krvelačně vrhá na příšery, způsobuje jim o 50 % vyšší poškození a na 2 sek. jim snižuje rychlost pohybu a útoků o 50 %.
Vzrůstající hrůza (E)

Dosah: 500
Ovečka vystřelí dobře namířenou střelu, čímž cíl zpomalí. Pokud ovečka na cíl vystřelí ještě dvakrát, její třetí útok místo toho nasměruje vlka k tomu, aby na cíl skočil a způsobil mu obrovské poškození.
Ochromí cíl, čímž mu zpomalí rychlost pohybu o 50 % na dobu 1 sek.Poté, co ovečka zaútočí na cíl ještě dvakrát, třetím útokem místo toho nasměruje vlka k tomu, aby na nepřítele skočil a způsobil mu obrovské fyzické poškození.Vlk způsobí fyzické poškození ve výši 40/75/110/145/180(+0) +5 % maximálního zdraví cíle.[Maximálně 300 vůči příšerám]
Oveččina záštita (R)

Dosah: 500
Ovečka všem živým věcem v zóně poskytuje záštitu před smrtí. Dokud účinek neskončí, nic nemůže zemřít. Na konci jsou jednotky vyléčeny.
Ovečka na 4 sek. požehná zemi pod sebou, čímž vytvoří oblast, na které žádná živá věc, ať už spojenec, nebo nepřítel, nemůže zemřít. Když jednotkám klesne zdraví na 10 %, budou vůči dalšímu poškození či léčení imunní.Když požehnání vyprchá, všechny živé věci uvnitř se vyléčí ve výši 200/250/300 bodů.
MYTOLOGIE
Kindred představuje dva aspekty smrti, jež navzdory své rozdílnosti tvoří jeden celek. Oveččin luk přináší rychlý odchod z tohoto světa těm, kteří přijmou svůj osud. Naopak ti, kdo se snaží svému konci uprchnout, přijdou o život krvavým způsobem v ocelovém sevření vlkových čelistí. Ačkoliv se výklad Kindredovy povahy napříč Runeterrou liší, každý smrtelník si musí zvolit pravou tvář svého skonu.
STAVĚNÍ POSTAVY
Jungle
SKINY
Kindred
Ohnivý stín Kindred (975 RP)
Supergalaktický Kindred (975 RP)

věční lovci
Role: Jungler
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Kindredovo znamení (Passivka)

Kindred si může označovat cíle, které bude lovit. Když Kindred lov úspěšně dokončí, trvale si posílí základní útoky a Tanec šípů.
Tanec šípů (Q)

Dosah: 340
Kindred udělá kotoul a vystřelí až tři šípy na okolní cíle.
Ovečka udělá přemet a vystřelí až 3 šípy na okolní nepřátele, kterým tak způsobí 0 (+0) bodů fyzického poškození.Sesláním Vlčího běsnění či přesunem do oblasti jeho účinku se přebíjecí doba tohoto kouzla zkrátí na 4/3.5/3/2.5/2 sek.
Vlčí běsnění (W)

Dosah: 900
Vlk se rozzuří a zaútočí na nepřátele okolo.
Vlk si zabere území a bude v něm po dobu 8.5 sek. útočit na okolní nepřátele. Ovečka ho může nasměrovat na cíle, na které sama zaútočí. Pokud ovečka opustí vlkovo území, vlk přestane útočit a přidá se k ní.Vlkovy útoky způsobují fyzické poškození ve výši 25/30/35/40/45 (+0) bodů plus 40 % poškození ze schopnosti Kindredovo znamení.Vlk se krvelačně vrhá na příšery, způsobuje jim o 50 % vyšší poškození a na 2 sek. jim snižuje rychlost pohybu a útoků o 50 %.
Vzrůstající hrůza (E)

Dosah: 500
Ovečka vystřelí dobře namířenou střelu, čímž cíl zpomalí. Pokud ovečka na cíl vystřelí ještě dvakrát, její třetí útok místo toho nasměruje vlka k tomu, aby na cíl skočil a způsobil mu obrovské poškození.
Ochromí cíl, čímž mu zpomalí rychlost pohybu o 50 % na dobu 1 sek.Poté, co ovečka zaútočí na cíl ještě dvakrát, třetím útokem místo toho nasměruje vlka k tomu, aby na nepřítele skočil a způsobil mu obrovské fyzické poškození.Vlk způsobí fyzické poškození ve výši 40/75/110/145/180(+0) +5 % maximálního zdraví cíle.[Maximálně 300 vůči příšerám]
Oveččina záštita (R)

Dosah: 500
Ovečka všem živým věcem v zóně poskytuje záštitu před smrtí. Dokud účinek neskončí, nic nemůže zemřít. Na konci jsou jednotky vyléčeny.
Ovečka na 4 sek. požehná zemi pod sebou, čímž vytvoří oblast, na které žádná živá věc, ať už spojenec, nebo nepřítel, nemůže zemřít. Když jednotkám klesne zdraví na 10 %, budou vůči dalšímu poškození či léčení imunní.Když požehnání vyprchá, všechny živé věci uvnitř se vyléčí ve výši 200/250/300 bodů.
MYTOLOGIE
Kindred představuje dva aspekty smrti, jež navzdory své rozdílnosti tvoří jeden celek. Oveččin luk přináší rychlý odchod z tohoto světa těm, kteří přijmou svůj osud. Naopak ti, kdo se snaží svému konci uprchnout, přijdou o život krvavým způsobem v ocelovém sevření vlkových čelistí. Ačkoliv se výklad Kindredovy povahy napříč Runeterrou liší, každý smrtelník si musí zvolit pravou tvář svého skonu.
STAVĚNÍ POSTAVY
Jungle
SKINY
Kindred
Ohnivý stín Kindred (975 RP)
Supergalaktický Kindred (975 RP)
STEAM:
- Haxo
Bývalé

Súčastné


Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
- Haxo
Bývalé

Súčastné


Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
-
xSlayee - Profesionál
- Příspěvky: 749
- Registrován: 06 pro 2014, 18:38
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků