Sledujte aktuální free rotace hrdinů.

Free rotace - 27.12. - 3.1.

Příspěvekod xSlayee » 28 pro 2016, 10:49

Obrázek
Nová bezplatná rotácia šampionov od 27.12.2016

Šampioni v rotacií a ich schopnosti:

Camille (6300 IP alebo 975 RP)
Přizpůsobivá obrana (Pasivka) - Základní útoky proti šampionům vytvářejí na 1,5-2,5 sek. štít o síle 20 % Camillina maximálního zdraví, jenž působí vůči tomu typu poškození (fyzické, nebo magické), které daný šampion používá.
Protokol přesnosti (Q) - Camillin příští útok způsobí bonusové poškození a zvýší jí rychlost pohybu. Toto kouzlo lze během krátkého intervalu seslat znovu, a pokud Camille mezi oběma útoky počká určitou dobu, způsobí výrazně zvýšené bonusové poškození.
Taktické seknutí (W) - Camille po krátké prodlevě způsobí poškození všem cílům v kuželové výseči. Nepřátelé v jeho vzdálenější polovině budou zpomaleni, utrpí zvýšené poškození a navíc Camille vyléčí.
Háky (E) - Camille se přitáhne ke zdi, odrazí se od ní a po dopadu na zem vyhodí nepřátele do vzduchu.
Magitechnické ultimátum (R) - Camille se vrhne k zaměřenému šampionovi a uvězní jej v okolní oblasti. Zvolenému cíli navíc svými základními útoky způsobuje bonusové magické poškození.

Draven (4800 IP alebo 880 RP)
Liga Dravena (Pasivka) - Pokud Draven chytí jednu z Roztočených seker nebo zabije poskoka, příšeru či věž, získá obdiv svých diváků. Když pak skolí nepřátelského šampiona, získá bonus v podobě zlaťáků, jehož výše se odvíjí od aktuální hodnoty obdivu.
Roztočená sekera (Q) - Dravenův příští útok způsobí bonusové fyzické poškození. Tato sekera se od cíle odrazí vysoko do vzduchu. Pokud ji Draven chytí, automaticky si připraví další Roztočenou sekeru. Draven může mít najednou dvě Roztočené sekery.
Nával krve (W) - Draven získá vyšší rychlost pohybu a útoku. Bonus k rychlosti pohybu se postupně rychle snižuje. Pokud Draven chytí jednu z Roztočená sekera, obnoví si přebíjecí dobu Návalu krve.
Uhni (E) - Draven vrhne své sekery, čímž způsobí fyzické poškození a zasažené cíle odhodí stranou. Zasažené cíle jsou také zpomaleny.
Vířivá smrt (R) - Draven vrhne dvě sekery způsobující fyzické poškození každé zasažené jednotce. Když Vířivá smrt zasáhne nepřátelského šampiona, obrátí směr a vrátí se zpět k Dravenovi. Draven také může tuto schopnost aktivovat, když už sekery letí, a přivolat je předčasně zpět. Každé další zasažené jednotce způsobí menší poškození. Když sekery změní směr, výše působeného poškození znovu začne na původní hodnotě.

Kha'Zix (6300 IP alebo 975 RP)
Neviditelná hrozba (Pasivka) -Když nepřátelský tým Kha'Zixe nevidí, stává se z něj Neviditelná hrozba. Jeho příští základní útok způsobí nepřátelskému šampionovi bonusové magické poškození a na chvíli jej zpomalí.
Hoduj na jejich strachu (Q) - Způsobí cíli fyzické poškození. U izolovaných cílů je poškození vyšší. Pokud se rozhodne vyvinout prodloužené spáry, vrátí se mu část přebíjecí doby, když schopnost použije na izolované cíle. Kha'Zix také získá zvýšení dosahu svých základních útoků a schopnosti Hoduj na jejich strachu.
Osten Prázdnoty (W) - Kha'Zix vystřelí výbušné ostny, které zasaženým nepřátelům způsobí fyzické poškození. Pokud se Kha'Zix také nachází v dosahu výbuchu, vyléčí se. Rozhodne-li se vyvinout sady ostnů, Osten Prázdnoty nyní vystřelí tři bodce v kuželové výseči, zpomalí zasažené protivníky a na 2 sekundy odhalí nepřátelské šampiony. Zpomalení izolovaných cílů je výraznější.
Skočit (E) - Kha'Zix vskočí do oblasti, kde po dopadu způsobí fyzické poškození. Pokud se rozhodne vyvinout křídla, dosah schopnosti Skočit se zvýší o 200 jednotek, a pokud zabije šampiona či zabití asistuje, resetuje se mu přebíjecí doba.
Úder z Prázdnoty (R) - Kha'Zix vskočí do oblasti, kde po dopadu způsobí fyzické poškození. Pokud se rozhodne vyvinout křídla, dosah schopnosti Skočit se zvýší o 200 jednotek, a pokud zabije šampiona či zabití asistuje, resetuje se mu přebíjecí doba.

Lux (3150 IP alebo 790 RP)
Osvětlení (Pasivka) - Luxina útočná kouzla cíl na 6 sekund nabijí energií. Luxin následující útok tuto energii zapálí, čímž cíli způsobí bonusové magické poškození (jeho výše se odvíjí od Luxiny úrovně).
Světelné pouto (Q) -
Lux vypustí kouli světla, která spoutá a poškodí až dvě nepřátelské jednotky.
Světlolomná bariéra (W) - Lux vrhne svou hůlkou a zakřiví světlo kolem libovolného spojeneckého cíle, kterého se dotkne, čímž ho ochrání před poškozením.
Svítivá singularita (E) - Vystřelí na danou oblast anomálii zvráceného světla, která zpomalí okolní nepřátele. Lux ji může nechat vybuchnout, čímž poškodí všechny nepřátele v oblasti
Poslední jiskra (R) -
Po nasbírání energie vypálí Lux paprsek světla, který poškodí všechny nepřátele v oblasti. Navíc spustí Luxinu pasivní schopnost a obnoví trvání debuffu Osvětlení.

Rengar (6300 IP alebo 975 RP)
Neviditelný dravec (Pasivka) - Když je Rengar v křoví, při použití základního útoku skočí na svůj cíl.
Rengarovy schopnosti generují zuřivost. Když si zuřivost naplní, jeho příští schopnost bude posílená a při seslání mu poskytne rychlost k pohybu, ale pokud boj opustí, o veškerou zuřivost okamžitě přijde.
Ze zabitých nepřátelských šampionů si Rengar schovává trofeje na svém Náhrdelníku ze zubů, čímž si permanentně zvyšuje útočné poškození.
Brutalita (Q) - Rengar sekne všechny nepřátele v obloukové výseči, načež probodne všechny nepřátele v řadě. Pokud Rengar tuto schopnost sešle mimo maximální dosah, přesune se na krátkou vzdálenost tímto směrem.
Bojový řev (W) - Rengar ze sebe vydá bojový řev, čímž nepřátelům způsobí poškození a vyléčí si část zranění, které v poslední době utrpěl.
Hod bolasem (E) - Rengar vrhne bolaso, jímž na krátkou dobu zpomalí první zasažený cíl.
Vzrušení z lovu (R)- Rengara se zmocní instinkt dravce, takže získá kamufláž a odhalí nejbližšího nepřátelského šampiona ve velkém okruhu kolem sebe. Během Vzrušení z lovu získá Rengar rychlost k pohybu a může skočit ke sledovanému nepříteli a způsobit mu zaručený kritický zásah, přičemž ani nemusí být v křoví.

Riven (4800 IP alebo 880 RP)
Runová čepel (Pasivka) - Riven si svými schopnostmi nabíjí čepel, její základní útoky tak způsobují bonusové fyzické poškození. Riveninu zbraň lze nabít až třikrát, při každém útoku se tato hodnota o 1 sníží.
Zlomená křídla (Q) - Riven provede sérii rychlých výpadů. Tuto schopnost lze aktivovat během krátké doby třikrát po sobě, třetí úder odhodí okolní nepřátele pryč.
Výbuch Ki (W) - Riven vyšle výbuch Ki, kterým poškodí a omráčí okolní nepřátele.
Chrabrost (E) - Riven poskočí vpřed a zablokuje obdržované poškození.
Čepel vyhnanství (R) - Riven nabije svou věrnou zbraň energií a získá tak bonus k útočnému poškození a dosahu. Po dobu trvání této schopnosti navíc může jednou použít Větrné seknutí - mocný útok na dálku.

Ryze (450 IP alebo 260 RP)
Ovládání tajuplna (Pasivka) - Ryzova kouzla způsobují dodatečné poškození, jehož výše se odvíjí od množství jeho bonusové many, a jeho maximální hodnota many se zvyšuje o určité procento v závislosti na jeho síle schopností.
Přesycení (Q) - V pasivním režimu ostatní Ryzova útočná kouzla resetují Přesycení a začínají nabíjet runu, pomocí které lze Přesycení posílit. Při seslání schopnosti Ryze vrhne rovně letící výboj čisté energie, který způsobí poškození prvnímu zasaženému protivníkovi. Pokud je runa plně nabitá, získá Ryze také štít a bonus k rychlosti pohybu.
Runové vězení (W) - Ryze uvězní zaměřenou jednotku v runové kleci. Cíl se nemůže pohybovat a je mu způsobováno poškození.
Nestabilní kouzlo (E) - Ryze vyšle kouli čisté magické energie, která způsobí nepříteli poškození a umístí na něj debuff. Vůči protivníkům s tímto debuffem mají Ryzova kouzla dodatečné efekty.
Průchod světy (R) - Ryze vytvoří portál na nedalekou lokaci. Po uplynutí několika sekund se všichni spojenci stojící poblíž portálu přenesou na zaměřené místo.

Tahm Kench (6300 IP alebo 975 RP)
Navyknutí na chuť (Pasivka) - Tahm Kench podpoří sílu svých útoků a schopností vahou svého olbřímího těla, díky čemuž způsobuje bonusové poškození, jehož výše se odvíjí od jeho celkové hodnoty zdraví. Způsobováním poškození nepřátelským šampionům získává stupně Navyknutí na chuť. Jakmile nashromáždí tři stupně, bude moci na nepřátelského šampiona použít Obří sousto.
Švihnutí jazykem (Q) - Tahm Kench švihne jazykem, čímž zpomalí první zasaženou jednotku a způsobí jí poškození. Pokud se na jednotce nacházejí tři stupně Navyknutí na chuť, zásah ji omráčí.
Obří sousto (W) - Tahm Kench spolkne zvolenou jednotku, čímž jí způsobí magické poškození ve výši určitého procenta jejího maximálního zdraví. Spolknuté poskoky a příšery může vyplivnout jako ručně mířenou střelu, která v oblasti dopadu způsobí magické poškození.
Tlustá kůže (E) - Tahm Kench promění utrpěné poškození na šedé zdraví. Jak mu bude šedé zdraví klesat, jeho určitá výše se přemění na léčení. Když tuto schopnost aktivuješ, veškeré šedé zdraví se přemění na štít.
Putování hlubinou (R) - Tahm Kench se teleportuje na jiné místo na mapě, přičemž s sebou může vzít i jednoho spojeneckého šampiona.

Teemo (1350 IP alebo 585 RP)
Partyzánská válka (Pasivka) - Pokud Teemo chvíli nehybně stojí a nic nedělá, na neomezenou dobu se zneviditelní. Pokud je Teemo v křoví, může si udržovat neviditelnost i během pohybu. Když Teemo neviditelnost zruší, získá Prvek překvapení, čímž si na 3 sekundy zvýší rychlost útoků.
Oslepující šipka (Q) - Zahalí zrak nepřítele mocným jedem, který nepřítele poškodí a na dobu trvání i oslepí.
Rychlý pohyb (W) - Teemo začne pobíhat kolem, čímž získá pasivní bonus k rychlosti pohybu, dokud ho nezasáhne nepřátelský šampion nebo věž. Teemo může sprintem získat na krátkou dobu bonus k rychlosti pohybu, o který nepřijde, ani když bude zasažen.
Toxická střela (E) - Teemo každým svým útokem otráví svůj cíl. Kromě základního poškození způsobuje jed poškození také každou další sekundu po dobu 4 sekund.
Jedovatá past (R) - Teemo nastraží výbušnou jedovatou past použitím jedné ze svých nasbíraných hub. Pokud na houbu stoupne nepřítel, houba vypustí jedovatý mrak, který bude po nějakou dobu nepřátele zpomalovat a poškozovat. Pokud Teemo hodí houbu na jinou houbu, ta se odrazí a získá dodatečný dosah.

Varus (4800 IP alebo 880 RP)
Žijící pomsta (Pasivka) - Pokud Varus někoho zabije nebo si připíše asistenci, získá dočasný bonus k rychlosti útoků. Jednalo-li se o šampiona, je tento bonus větší.
Průbojný šíp (Q) - Varus se připraví a vypálí silnou střelu s výjimečným dosahem. Výše poškození se odvíjí od toho, jak dlouho se na výstřel připravoval.
Morový toulec (W) - Varusovy základní útoky způsobují bonusové magické poškození a Nákazu. Varusovy ostatní schopnosti Nákazu odpalují a způsobují tak magické poškození, jehož výše se odvíjí od maximálního zdraví cíle.
Déšť šípů (E) - Varus vystřelí déšť šípů, které způsobují fyzické poškození a znesvěcují zemi. Znesvěcená země snižuje nepřátelům rychlost pohybu a omezuje jejich schopnost léčení a regenerace.
Řetěz zamoření (R) - Varus švihne zraňujícím nečistým úponkem, jenž znehybní prvního nepřátelského šampiona, kterého zasáhne. Poté se rozroste směrem k dalším okolním šampionům; pokud se jich dotkne, znehybní i je.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Free rotace - 27.12. - 3.1.

od Rumcajz » 28 pro 2016, 10:49

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Free Rotace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků