Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] aim_base_gs

Příspěvekod stargate » 13 led 2017, 14:38

Název mapy: aim_base_gs
Mód: Deathmatch
Autor: Stargat3
Vlastní obsah: halflife2.wad, stargat3.wad, modely

Popis mapy:
Jedná se o mapu, která je nejvhodnější pro minihry typu deathmatch. Mapa aim_base_gs je silně inspirovaná Half-Life 2 mapou d1_town_05 a d2_coast_01. Textury a modely jsou moje (resp. převedené ze Source engine - HL2). Soubory .wad jsou obsaženy přímo v .bsp souboru.

Mapa obsahuje dost nedodělků (hlavně co se týče ručně dělaných hitboxů u všech modelů), už jsem prostě musel něco vydat.

Vývoj mapy trval zhruba 3 dny.

PS. Omlouvám se za dlouhou neaktivitu, nebyl prostor ani čas na tvoření map.

Link ke stažení: https://uloz.to/!sWRW1xOldmkH/aim-base-gs-rar
Screeny: http://imgur.com/a/Yx4pi

Mapa na screenech má daleko vyšší rozlišení textur (detail textures). Tyto textury NEJSOU obsaženy v mapě ke stažení (hratelné mapě), protože mají nehoráznou velikost (cca 1 GB).
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

[*P] aim_base_gs

od Rumcajz » 13 led 2017, 14:38

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] aim_base_gs

Příspěvekod Luther » 13 led 2017, 15:50

Ahoj Stargat3,
jsem rád, že jsi se vrátil na scénu. :) Ta mapa je pěkná i bez těch HD textur, takže po grafické stránce je to top. Celkově mě ta mapa příjde taková velká a přitom malá. Působí dojmem, že by se na ní mohlo masakrovat až 64 hráčů. :) Máš tam hodně velké oblasti, kam už nelze jít, a tak mi příjdou zbytečné. V podstatě je mapa jen část u kolejí s vraky, hala a dlouhé molo.
Pokud jde o modely, tak ty jsou skvělé, dodávají mapě CS Source či HL2 nádech, ale je jich mnoho, takže by to při více hráčích asi dost lagovalo či způsobovalo jiné komplikace.
No a nakonec technická stránka mapy. Ta konstrukce v hale (sloupy a nosníky) a i ta velká plocha dna v tom moři (bez vody?) kradou nehorázně wpoly, takže to opět ve více hráčích znamená jisté problémy (např. velké dropy FPS či nízké FPS na slabších PC). Celkově jak je to jakoby jeden velký prostor, tak se vykresluje téměř vše ale chápu, že je to konceptem mapy.
Pak bych měl ještě poznámku k té věži s vodní nádrží. Lze se dostat přes střechu za plot, ale jak se dostanu odtamtud? :) No a když jsem mapu procházel, tak tam máš pár posunutých brushů, takže nenavazují/nepasují na sebe, ale to člověk musí jít a vyložene je hledat. :P Při deathmatchy na to nebude čas, takže to bych ani neřešil, proto jen zminuji.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] aim_base_gs

Příspěvekod stargate » 13 led 2017, 17:09

Ten nevyužitý prostor je tam schválně (je to vlastně náhrada 3D skyboxu). To moře bez vody je tam taktéž schválně (moře je kompletně vysušené).

Docela mě mrzí ty posunuté brushe, fakt jsem si dával záležet, aby vše pasovalo a hodně jsem to procházel (v editoru) a ono se vždycky něco najde. Vím akorát o jednom místě, kde stěny nedoléhají, ale tak to má i mapa přímo od Valve (ono dokonce Valve má obecně v každé mapě různé menší technické chybky) :D.

Jinak mapy, co jsem dělal doposud, vlastně k ničemu nemají sloužit (dělám mapy pro radost). Až budu dělat mapy účelově, tak tam žádné modely cpát nehodlám a textury ponechám nejspíš z cska.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] aim_base_gs

Příspěvekod Danny0911 » 25 led 2017, 22:36

Mapa je úžasná , okouzlující a okamžitě zaujme , je to jedna z největších map ze strany hratelnosti jakou jsem kdy viděl , určitě výborná práce 99%
Ex: Moderátor C4
EM HXP2
Legend of C4
Uživatelský avatar
Danny0911
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 24
Registrován: 13 úno 2014, 22:28


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků