Sledujte aktuální free rotace hrdinů.

Free Rotace - 17.1. - 24.1.

Příspěvekod xSlayee » 18 led 2017, 11:32

Obrázek
Nová bezplatná rotácia šampionov od 17.1.2017

Šampioni v rotacií a ich schopnosti:

Akali (3150 IP alebo 790 RP)
Dvojitá kázeň (Pasivka) -Akaliiny první dva útoky jsou posílené. První zásah ji vyléčí a druhý zásah způsobí bonusové magické poškození. Dvojitá kázeň se po použití po chvíli automaticky přebije.
Značka zabijáka (Q) - Akali roztočí svou kamu směrem na zaměřeného nepřítele, čímž mu uštědří magické poškození a na 6 sekund ho označí. Akaliiny kontaktní útoky na tohoto nepřítele tuto značku spotřebují, čímž způsobí dodatečné poškození a doplní jí energii.
Háv soumraku (W) - Akali se teleportuje na nedaleké místo a na své předchozí pozici zanechá kouřovou clonu. Když se v ní Akali nachází, je neviditelná a získá bonus k rychlosti pohybu. Pokud zaútočí nebo použije schopnost, krátce se odhalí. Nepřátelé mají v kouři sníženou rychlost pohybu.
Srpové seknutí (E) -Akali máchne svými kamami, čímž způsobí poškození, jehož míra závisí na jejích hodnotách bonusového útočného poškození a síly schopností. Pokud Srpové seknutí někoho zabije, zkrátí se mu přebíjecí doba.
Tanec stínů (R) -Akali projde stíny a rychle udeří skrz nepřítele, čímž způsobí poškození a spotřebuje jedno nabití Esence stínu. Akali se nabití Esence stínu obnovují časem, maximálně může mít 3 nabití.

Evelynn (1350 IP alebo 585 RP)
Chůze ve stínech (Pasivka) - Když není Evelynn v boji, získá kamufláž a mohou ji spatřit jen nepřátelští šampioni, kteří jsou poblíž, či Ovládací totemy. Zatímco je neviditelná, vysokou rychlostí se jí regeneruje mana.
Osten nenávisti (Q) - Evelynn vystřelí linii bodáků skrz nepřítele, čímž způsobí poškození všem zasaženým nepřátelům.
Temné běsnění (W) - Evelynn si pasivně sníží přebíjecí dobu, když svými kouzly zasáhne nepřátelské šampiony. Po aktivaci se Evelynn zbaví všech zpomalovacích účinků a získá na krátkou dobu mohutný bonus k rychlosti pohybu.
Rozdrásat (E) - Evelynn dvakrát udeří svůj cíl a s každým zásahem mu způsobí poškození. Pak na krátkou dobu získá zvýšenou rychlost útoků.
Náruč utrpení (R) - Evelynn vyvolá bodáky ze země, které způsobí poškození a zpomalí nepřátele v dané oblasti. Pak získá štít podle toho, kolik nepřátelských šampionů zasáhla.

Ezreal (4800 IP alebo 880 RP)
Rostoucí magický ráz (Pasivka) -Ezreal získá bonus k rychlosti útoků pokaždé, když zasáhne cíl kouzlem, a to až 5krát.
Mystická střela (Q) - Ezreal vystřelí ničivý výboj energie, který sníží všechny jeho přebíjecí doby o 1,5 sekundy, pokud zasáhne nepřátelskou jednotku.
Nestabilní esence (W) - Ezreal vystřelí kolísavou vlnu energie, čímž způsobí magické poškození nepřátelským šampionům a zároveň zvýší spojeneckým šampionům rychlost útoků.
Magický posun (E) - Ezreal se teleportuje do vybrané nedaleké oblasti a vystřelí naváděný výboj, který udeří na nejbližší nepřátelskou jednotku.
Energetická palba (R) - Ezreal po 1sekundovém soustředění vystřelí mocnou salvu energetických střel, které způsobí rozsáhlé poškození každé jednotce, kterou projdou (působí o 10 % menší poškození každé další jednotce).

Jax (1350 IP alebo 585 RP)
Nepolevující útok (Pasivka) - Jax si sérií základních útoků zvyšuje hodnotu rychlosti útoků.
Úderný skok (Q) - Jax přiskočí k vybrané jednotce. Pokud se jedná o nepřítele, zaútočí na něj se svou zbraní.
Posílení (W) - Jax nabije svou zbraň energií, díky čemuž jeho příští útok způsobí dodatečné poškození.
Protiúder (E) - Jaxova zdatnost v boji mu umožňuje po krátkou dobu uhnout všem útokům a pak provést rychlý protiúder, kterým omráčí všechny okolní nepřátele.
Síla velmistra (R) - Každý třetí po sobě jdoucí útok způsobí dodatečné magické poškození. Jax může tuto schopnost navíc aktivovat, aby posílil své odhodlání, díky čemuž na krátkou dobu získá bonus k brnění a odolnosti vůči magii.

Karma (3150 IP alebo 790 RP)
Sílící oheň (Pasivka) - Zkracuje přebíjecí dobu Mantry pokaždé, když Karma poškodí nepřátelského šampiona některou ze svých schopností (v případě základních útoků je efekt poloviční)
Vnitřní plamen (Q) - Karma vyšle kouli spirituální energie, která po střetu s nepřátelskou jednotkou vybuchne a způsobí poškození.
Soustředěné odhodlání (W) -Karma vytvoří mezi sebou a zaměřeným protivníkem pouto, čímž mu způsobuje postupné poškození a odhaluje jeho polohu. Pokud nedojde ke zničení pouta, bude nepřítel znehybněn.
Povzbuzení (E) - Karma vyvolá ochranný štít, který absorbuje poškození a zvyšuje rychlost pohybu chráněného spojence.
Mantra (R)- Karma si posílí svou příští schopnost, která tak bude mít dodatečný účinek. Mantra je dostupná na 1. úrovni a nevyžaduje bod dovedností.

Leona (4800 IP alebo 880 RP)
Sluneční světlo (Pasivka) - Útočná kouzla umístí na nepřátele na dobu 3,5 sekundy efekt Sluneční světlo. Když jim pak spojenečtí šampioni způsobí poškození, Sluneční světlo se aktivuje a způsobí dodatečné magické poškození.
Štít rozbřesku (Q) - Leona provede svůj příští základní útok štítem, čímž cíli způsobí bonusové magické poškození a také ho omráčí.
Zatmění (W) - Leona pozvedne svůj štít, čímž si zvýší hodnotu brnění a odolnosti vůči magii. Když účinek poprvé vyprchá a v blízkosti Leony jsou nepřátelé, způsobí jim magické poškození a trvání efektu se prodlouží.
Zenitová čepel (E) - Leona vyšle sluneční obraz svého meče, který způsobí magické poškození všem nepřátelům v linii. Když se obraz vytratí, poslední zasažený nepřátelský šampion bude krátce znehybněn a Leona se k němu vrhne.
Sluneční záře (R) - Leona přivolá paprsek sluneční energie, který poškodí nepřátele v dané oblasti. Nepřátelé uprostřed oblasti budou omráčeni, zatímco nepřátelé na okraji budou zpomaleni. Leonin meč bude poté nabitý silou slunce a během následujících několika útoků bude způsobovat bonusové magické poškození.


Lucian (6300 IP alebo 975 RP)
Vrhač světla (Pasivka) - Kdykoliv Lucian použije nějakou schopnost, bude se jeho další útok skládat ze dvou výstřelů.
Ostré světlo (Q) - Lucian vystřelí paprsek pronikavého světla, který proletí vybraným cílem.
Žhnoucí plamen (W) - Lucian vyšle střelu, která vybuchne ve tvaru hvězdy a označí protivníky. Když Lucian na označené nepřátele útočí, získává bonus k rychlosti pohybu.
Neúnavné pronásledování (E) - Lucian rychle popoběhne na krátkou vzdálenost. Útoky Vrhačem světla zkracují přebíjecí dobu Neúnavného pronásledování.
Zrno od plev (R) -Lucian ze svých zbraní vyšle proud výstřelů.

Singed (450 IP alebo 260 RP)
Posílené opevnění (Pasivka) - Zvyšuje Singedovo zdraví o 25 bodů za každých 100 jednotek many.
Jedová stopa (Q) - Zanechává za Singedem jedovatou stopu, která způsobí poškození všem nepřátelům, kteří ji překříží.
Megalepidlo (W) - Vrhne na zem lahvičku megalepidla, jež zpomalí všechny nepřátele, kteří na něj vkročí.
Přehodit (E) - Poškodí vybranou nepřátelskou jednotku a vyhodí ji do vzduchu za Singeda. Pokud cíl, který Singed odmrští, přistane v jeho Megalepidle, bude v něm znehybněn.
Lektvar šílenství (R) - Singed vypije mocný chemický odvar, čímž získá bonus k bojovým atributům.

Skarner (4800 IP alebo 880 RP)
Krystalové věže (Pasivka) - Díky Skarnerově přítomnosti se na určených místech na mapě objevují krystaly. V blízkosti krystalu, který jeho tým vlastní, Skarner získá obrovský bonus k rychlosti pohybu, rychlosti útoků a regeneraci many.
Křišťálové seknutí (Q) - Skarner máchne svými pařáty a všem okolním nepřátelům způsobí fyzické poškození. Pokud někoho zasáhne, nabije se na několik sekund křišťálovou energií. Jestliže sešle Křišťálové seknutí znovu po nabití křišťálovou energií, způsobí bonusové magické poškození.
Krystalický exoskeleton (W) - Skarner získá štít a má zvýšenou rychlost pohybu, dokud je štít aktivní.
Rozbít (E) - Skarner vyvolá výboj křišťálové energie, který zasaženým protivníkům způsobí poškození a zpomalí je. Základní útoky na tyto nepřátele v krátkém sledu je omráčí.
Nabodnout (R) - Skarner potlačí nepřátelského šampiona a způsobí mu poškození. Skarner se může po tuto dobu volně pohybovat a bezmocnou oběť táhne za sebou. Jakmile efekt skončí, Skarnerovu cíli je způsobeno dodatečné poškození.

Viktor (4800 IP alebo 880 RP)
Úžasná evoluce (Pasivka) - Viktor má do začátku Prototyp magického jádra, které může v obchodě třikrát vylepšit a posílit tak své schopnosti.
Přenos energie (Q) - Viktor zasáhne výbuchem nepřátelskou jednotku. Způsobí jí tak magické poškození, vytvoří kolem sebe štít a posílí svůj další základní útok.
Gravitační pole (W) - Viktor vyvolá silné gravitační pole, které zpomalí nepřátele ve svém dosahu. Nepřátelé, kteří stojí v zařízení příliš dlouho, jsou omráčeni.
Smrtící paprsek (E) - Viktor ze své robotické paže vystřelí paprsek chaosu, který protne celé pole a způsobí poškození všem nepřátelům.
Chaotická bouře (R) - Viktor vyvolá singularitu, která způsobí magické poškození a přeruší nepřátelská sesílání. Singularita poté v pravidelných intervalech způsobuje magické poškození všem okolním nepřátelům. Viktor může singularitu dle potřeby přesunout.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Free Rotace - 17.1. - 24.1.

od Rumcajz » 18 led 2017, 11:32

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Free Rotace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků