Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Toxicky maplist na "Sniper War"
Caute,
rozhodol som sa poukazat na jeden nedostatok na vasom sniper war serveri. Z principialneho hladiska mi prekaza viacero veci, ale vami nastaveny map pool je cislom jedna na mojom zozname.
Problem je ten, ze realne sa hrava dokolecka 4-5 map. Fakt, ze je na serveri malo hratelnych map vytvara stereotypnost. Osobne si myslim, ze dobrych awp map je dostatok, ked som este v roku 2013 nastavoval awp server, tak som nemal problem rozumne vybrat dobre a hratelne mapy.
Dalsim problemom s maplistom su samotne mapy, vacsinou je na serveri v case ked hravam priblizne 2 az 8 hracov, prevazna vacsina map z maplistu je typovo urcena pre AWP DM, alebo +10 hracov, takze nemusim hadam vysvelovat, ze je dost nudne a casovo narocne, ked giganticku deathmatch awp mapu hraju na vasom serveri napriklad dvaja hraci (1vs1) a este pri tom obaja wallkuju, treti hrac to v tomto pripade moze kludne odpojit, lebo sa mu nebude chciet kazde kolo cakat, kym sa najdu.
Nemyslim si, ze niekto prehodnoti moju ziadost na racionalizaciu map poolu, ale kedze na serveri travim poslednou dobou dost vela casu, tak by som chcel zlepsit hratnelost.
Dakujem.
rozhodol som sa poukazat na jeden nedostatok na vasom sniper war serveri. Z principialneho hladiska mi prekaza viacero veci, ale vami nastaveny map pool je cislom jedna na mojom zozname.
Problem je ten, ze realne sa hrava dokolecka 4-5 map. Fakt, ze je na serveri malo hratelnych map vytvara stereotypnost. Osobne si myslim, ze dobrych awp map je dostatok, ked som este v roku 2013 nastavoval awp server, tak som nemal problem rozumne vybrat dobre a hratelne mapy.
Dalsim problemom s maplistom su samotne mapy, vacsinou je na serveri v case ked hravam priblizne 2 az 8 hracov, prevazna vacsina map z maplistu je typovo urcena pre AWP DM, alebo +10 hracov, takze nemusim hadam vysvelovat, ze je dost nudne a casovo narocne, ked giganticku deathmatch awp mapu hraju na vasom serveri napriklad dvaja hraci (1vs1) a este pri tom obaja wallkuju, treti hrac to v tomto pripade moze kludne odpojit, lebo sa mu nebude chciet kazde kolo cakat, kym sa najdu.
Nemyslim si, ze niekto prehodnoti moju ziadost na racionalizaciu map poolu, ale kedze na serveri travim poslednou dobou dost vela casu, tak by som chcel zlepsit hratnelost.
Dakujem.
-
maRT - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2014, 14:47
Toxicky maplist na "Sniper War"
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Toxicky maplist na "Sniper War"
Nevsimol som si vlakno "Návrhy, nápady" - tak to tam premiesnite, ak to uznate za vhodne.
-
maRT - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2014, 14:47
Re: Toxicky maplist na "Sniper War"
Ahoj,
na aktualizaci mappacku na sniper war průběžně pracuju, ale myslím si, že není zase tolik map které by vyhovaly. Jestli s tím máš nějaké zkušenosti jak píšeš a máš nějaký návrh na mapu, co si myslíš že je dobrá, tak neváhej a pošli odkaz. Budeme jedině rádi
Co se týče jiných nedostatků, tak sem s nima. Každý rozumný návrh přivítáme
Pokud trávíš na serveru dost času a máš zájem se zapojit do jeho chodu a nějak pomoct, tak si mi můžeš přidat na steamu
na aktualizaci mappacku na sniper war průběžně pracuju, ale myslím si, že není zase tolik map které by vyhovaly. Jestli s tím máš nějaké zkušenosti jak píšeš a máš nějaký návrh na mapu, co si myslíš že je dobrá, tak neváhej a pošli odkaz. Budeme jedině rádi
Co se týče jiných nedostatků, tak sem s nima. Každý rozumný návrh přivítáme
Pokud trávíš na serveru dost času a máš zájem se zapojit do jeho chodu a nějak pomoct, tak si mi můžeš přidat na steamu
TheKibaa
TheKibaa#2334
Zdenda je noob - EUNE
TheKibaa
TheKibaa#2334
Zdenda je noob - EUNE
TheKibaa
-
TheKibaa - Profesionál
- Příspěvky: 688
- Registrován: 18 srp 2015, 14:39
- Bydliště: Plzeň
Re: Toxicky maplist na "Sniper War"
Nech sa paci:
1. Duchovia: Vzdy ked si hrac zvoli tim po limite spawn timeu, tak padne na zem zbran a hraca nespawne, je to bug pluginu, takze sa to da jednoducho opravit. Dost casto ma to pletie, kedze pad zbrane na zem vydava zvuk, ktory indikuje, ze sa v tej casti nachadza enemy. Stala sa mi aj taka vec, ze som videl za krabicou pohnut sa zbran hraca, ale nakoniec som zistil, ze sa jednalo o tento bug. - ak to neviete fixnut, tak mi napiste a poradim, je to otazka 2-3 minut, viem kde je problem, raz ked som robil podobny plugin, tak som sa s tym stretol
2. Spawn time: Zda sa mi, ze trva docela dlho, podla mna by bolo super, ak by ste ho o par sekund skratili, dost vela krat sa mi stalo, ze po napojeni na server som nebol mrtvy, ale ma spawnlo na spawn pri ktorom uz boli enemy, ktory rushovali. Pripadne spawnlo enemy hraca na miesto, ktore bolo pred tym "ciste" a ten ma nasledne neferovo zabil do chrbta, pretoze ho doslowne spawnlo na mieste, kde pred tym nikto nebol.
3. rank a /topX: Nefunguju commandy, bud by som vypol spamovanie tychto commandov v chate alebo spravil, aby tieto commandy naozaj fungovali, pretoze to momentalne vyzera dost neprofesionalne.
4. "Immortals" VIP: Docela zaujimavy napad dat VIP hracom dva zivoty, odporucal by som dorovnat custom teambalancerom, ak to takto chcete nechat, pretoze je to neskuocne OP. Realny priklad: hral hral som proti dvom VIP, oboch som hned na spawne trafil za 109 a 106, ale samozrejme to prezili, pretoze sa VIP spawnuju zo 110 HP a dokonca este aj s vestou. AWP hituje priblizne 105 do tela s vestou na vzdialenost 2000 units a to je klasicka vzdialenost dvoch spawnov na AWP mapach na serveri. Takze neviem, ci takato nesmrtelnost v pohode, videl som uz 2-3 hracov kvoli tomu ragequitnut.
5. RTV: ste mi prekazalo nejake nastavenie na rtv plugine, ale zabudol som co to bolo, to este pripadne doplnim
Pluginy, ktore by sa mi teoreticky pacili sa mi nechcu momentalne hladat, ale ak by sa pacili aj vam, tak ich urcite najdem:
1. Plugin je kompatibilny s default SM plugimy (ako napr. rtv, mapchooser, nominate, nextmap), v configu sa rozdelia variacie maplistov v zavislosti od poctu hracov na serveri. Mohli by sa tym padom pridat aj mensie mapy na 1vs1 max. 2vs2 co by zatraktivnilo hru v case, ked je na serveri malo hracov a v pripade, ze by sa napojilo viac hracov, tak sa uz votuje z okruhu map urcenej pre vacsi pocet hracov, tym padom by sa eliminovali velke mapy v pripade, ze je na serveri malo hracov, ako napr. awp new lego, ktore je vazne toxic hrat v menej ako 8 hracoch. Najoptimalnejsie by bolo spravenie troch variacii 0-4,5-10,10-16 (samozrejme by mohla byt jedna mapa aj v dvoch kategoriach).
2. Mal som jeden dobry 1vs1 ringer plugin, ktory bral do uvahy ci obaja hraci vydavaju zvuky a poznaju poziciu druheho hraca a podla toho oznacoval hraca, aby sa urychrila hra 1vs1 v pripade, ze jeden hrac nevydava ziadne zvuky (v urcitom casovom intervale napr. 20 sekund) a nevie kde je jeho enemy.
Inak ten maplist, pride mi pride stereotypny, pretoze na serveri su momentalne len "dve mapy" a to variacie lega a variacie indie, ktore sa hraju stale dokolecka. Je strasne vela dobrych map, tak nevidim dovod ich nepouzit.
http://steamcommunity.com/id/mart_sk
Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby, pisal som to narychlo a bez spätnej kontroly, ak som nieco napisal nezrozumitelne, tak to viem doplnit...
1. Duchovia: Vzdy ked si hrac zvoli tim po limite spawn timeu, tak padne na zem zbran a hraca nespawne, je to bug pluginu, takze sa to da jednoducho opravit. Dost casto ma to pletie, kedze pad zbrane na zem vydava zvuk, ktory indikuje, ze sa v tej casti nachadza enemy. Stala sa mi aj taka vec, ze som videl za krabicou pohnut sa zbran hraca, ale nakoniec som zistil, ze sa jednalo o tento bug. - ak to neviete fixnut, tak mi napiste a poradim, je to otazka 2-3 minut, viem kde je problem, raz ked som robil podobny plugin, tak som sa s tym stretol
2. Spawn time: Zda sa mi, ze trva docela dlho, podla mna by bolo super, ak by ste ho o par sekund skratili, dost vela krat sa mi stalo, ze po napojeni na server som nebol mrtvy, ale ma spawnlo na spawn pri ktorom uz boli enemy, ktory rushovali. Pripadne spawnlo enemy hraca na miesto, ktore bolo pred tym "ciste" a ten ma nasledne neferovo zabil do chrbta, pretoze ho doslowne spawnlo na mieste, kde pred tym nikto nebol.
3. rank a /topX: Nefunguju commandy, bud by som vypol spamovanie tychto commandov v chate alebo spravil, aby tieto commandy naozaj fungovali, pretoze to momentalne vyzera dost neprofesionalne.
4. "Immortals" VIP: Docela zaujimavy napad dat VIP hracom dva zivoty, odporucal by som dorovnat custom teambalancerom, ak to takto chcete nechat, pretoze je to neskuocne OP. Realny priklad: hral hral som proti dvom VIP, oboch som hned na spawne trafil za 109 a 106, ale samozrejme to prezili, pretoze sa VIP spawnuju zo 110 HP a dokonca este aj s vestou. AWP hituje priblizne 105 do tela s vestou na vzdialenost 2000 units a to je klasicka vzdialenost dvoch spawnov na AWP mapach na serveri. Takze neviem, ci takato nesmrtelnost v pohode, videl som uz 2-3 hracov kvoli tomu ragequitnut.
5. RTV: ste mi prekazalo nejake nastavenie na rtv plugine, ale zabudol som co to bolo, to este pripadne doplnim
Pluginy, ktore by sa mi teoreticky pacili sa mi nechcu momentalne hladat, ale ak by sa pacili aj vam, tak ich urcite najdem:
1. Plugin je kompatibilny s default SM plugimy (ako napr. rtv, mapchooser, nominate, nextmap), v configu sa rozdelia variacie maplistov v zavislosti od poctu hracov na serveri. Mohli by sa tym padom pridat aj mensie mapy na 1vs1 max. 2vs2 co by zatraktivnilo hru v case, ked je na serveri malo hracov a v pripade, ze by sa napojilo viac hracov, tak sa uz votuje z okruhu map urcenej pre vacsi pocet hracov, tym padom by sa eliminovali velke mapy v pripade, ze je na serveri malo hracov, ako napr. awp new lego, ktore je vazne toxic hrat v menej ako 8 hracoch. Najoptimalnejsie by bolo spravenie troch variacii 0-4,5-10,10-16 (samozrejme by mohla byt jedna mapa aj v dvoch kategoriach).
2. Mal som jeden dobry 1vs1 ringer plugin, ktory bral do uvahy ci obaja hraci vydavaju zvuky a poznaju poziciu druheho hraca a podla toho oznacoval hraca, aby sa urychrila hra 1vs1 v pripade, ze jeden hrac nevydava ziadne zvuky (v urcitom casovom intervale napr. 20 sekund) a nevie kde je jeho enemy.
Inak ten maplist, pride mi pride stereotypny, pretoze na serveri su momentalne len "dve mapy" a to variacie lega a variacie indie, ktore sa hraju stale dokolecka. Je strasne vela dobrych map, tak nevidim dovod ich nepouzit.
http://steamcommunity.com/id/mart_sk
Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby, pisal som to narychlo a bez spätnej kontroly, ak som nieco napisal nezrozumitelne, tak to viem doplnit...
-
maRT - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2014, 14:47
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník