• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Chcem byt admin na všetky/ serveri
Nick v hre : bengass dominik
Nick na fóre : bengass854
Profil na fóre : bengas45htlm..
Vek : 17
Steam nick : bengass55555
Steam ID : STEAM_0:0:1406129367
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_4684/h ... layer=1479
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Niesom dobrý človek,. zatial som mal veľa problémov s adminu /priznávam sa mám veľa banov . mrzí ma to poučil som sa..
Niečo o sebe: Zdravím volám sa Dominik bývam na Slovensku mám 17 rokov študujem ako Auto Mechanik..Mám kamaratov s ktorými sa poznáme už od dectva, chodíme spolu všade(rád hrávam športy napr. Florball, Futball a dál..Radi robíme spolu s kamošmi videa veľa videa a urobíme stoho ako film , je taká stránka
.A v neposlednom čase sa venujem viacej cs 1.6.. A cs hrávam už 3 roky..
Prečo by som chcel na GS adminovať? :Chcem adminovat lebo chcem pomáhat ĺudom v chode portalu ( kde sa len bude dať a snažiť sa byť pre portál prínosom)..
Dakujem
.
Nick na fóre : bengass854
Profil na fóre : bengas45htlm..
Vek : 17
Steam nick : bengass55555
Steam ID : STEAM_0:0:1406129367
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_4684/h ... layer=1479
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Niesom dobrý človek,. zatial som mal veľa problémov s adminu /priznávam sa mám veľa banov . mrzí ma to poučil som sa..
Niečo o sebe: Zdravím volám sa Dominik bývam na Slovensku mám 17 rokov študujem ako Auto Mechanik..Mám kamaratov s ktorými sa poznáme už od dectva, chodíme spolu všade(rád hrávam športy napr. Florball, Futball a dál..Radi robíme spolu s kamošmi videa veľa videa a urobíme stoho ako film , je taká stránka

Prečo by som chcel na GS adminovať? :Chcem adminovat lebo chcem pomáhat ĺudom v chode portalu ( kde sa len bude dať a snažiť sa byť pre portál prínosom)..
Dakujem

- bengass854
- Kolemjdoucí
[Zamietnute] Chcem byt admin na všetky/ serveri
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Chcem byt admin na všetky/ serveri
Zamítnuto.