Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o práva - JB

Příspěvekod Larken » 25 bře 2017, 19:47 VIP

Dobrý den, chtěl požádat o admin práva na serverech JB.

Nick v hre : Larken
Nick na fore : Larken
Profil na fóre : larken-u51983.html
Vek : 13 (28.8 2003) (Akademie)
Steam nick : Larken
Steam ID : 41 STEAM_0:1:72609678 0 03:10 9 0
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=1948
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Před restartem jsem měl na účtu 5 bany a to za spam, mám ještě jeden ban za za spam(Nadávky) .Ban za FK. Neschopnost CT. Bugování do TXT. Bany jsem dostal pod jménem *M4*Chicken ale své chyby jsem si uvedomil a ponaučil, od té doby (resp. po restartu) se snažím neporušovat pravidla, takže mám jen ban na 10 minut za spam. Ale to jsem dostal cca v prosinci.

Niečo o sebe : Tak ahoj jmenuju se Honza, je mi 13 let. Bydlím v Praze, studuji na základní škole. Mezi mé koníčky patří basketball, counter strike 1.6, a trávit čas s přáteli. V budoucnu bych se chtěl stát veterinářem. Podle mě mám smysl pro humor, ale zas mám rád pořádek. Jsem docela komunikativní ale občas tréma.

Prečo by som chcel na GS adminovať? Chtěl bych samozdřejmě zbavit servery hráčů co porušují pravidla. Myslím si že jsme pohodový člověk co má rád srandu ,ale i pořádek. Také jsem docela aktivní na serveru JB. Takže docela hodně vidím jak někdo porušuje pravidla, já to jen tak nenechám a následne ho nahlašuji do PP.
„Život je příběh vyprávěný blbcem.“ William Shakespeare.

12.1 Akademik 2017
21.2 Akademik+ 2017

1.5 Admin 2017 - 10.3 2018 :)
Larken
Mistr
Mistr

[Zamítnuto] Žádost o práva - JB

od Rumcajz » 25 bře 2017, 19:47

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva - JB

Příspěvekod Poland » 26 bře 2017, 07:22

Zdravím,
Se žadatelem mám zkušenosti dle pozorování ze serverů: