• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žádost o práva na Public serverech
Ahoj, rád by sem požádal o admin práva na Public serverech.
Nick ve hře : Nice > Bender
Nick na fóru : B3nder
Profil na fóru : ucp.php
Věk : 16
Steam nick : Bender [CZ]
Steam ID : STEAM_0:0:79462693
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=5666
Nějaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ): Ban sem nedostal jsem slušný a inteligentní člověk.
Něco o mně : Ahoj, jmenuji se Marek Pohanka a jsem z Ostravy. Studuji v Ostravě-Vítkovicích na průmyslové škole čtyřletý obor Silniční doprava. Ve volném čase hraji Counter Strike nebo chodím s kamarády ven. Jako sport hraji stolní tenis a florbal. Mé oblíbené jídlo je kuře s rýží nebo guláš s knedlíkem.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat? : Chtěl by jsem být přínosem pro GS a taktéž by jsem chtěl chránit server před porušováním pravidel.
Děkuji za čas věnovaný žádosti a věřím v její kladné vyhodnocení.
Nick ve hře : Nice > Bender
Nick na fóru : B3nder
Profil na fóru : ucp.php
Věk : 16
Steam nick : Bender [CZ]
Steam ID : STEAM_0:0:79462693
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=5666
Nějaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ): Ban sem nedostal jsem slušný a inteligentní člověk.
Něco o mně : Ahoj, jmenuji se Marek Pohanka a jsem z Ostravy. Studuji v Ostravě-Vítkovicích na průmyslové škole čtyřletý obor Silniční doprava. Ve volném čase hraji Counter Strike nebo chodím s kamarády ven. Jako sport hraji stolní tenis a florbal. Mé oblíbené jídlo je kuře s rýží nebo guláš s knedlíkem.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat? : Chtěl by jsem být přínosem pro GS a taktéž by jsem chtěl chránit server před porušováním pravidel.
Děkuji za čas věnovaný žádosti a věřím v její kladné vyhodnocení.
-
B3nder - Kolemjdoucí
[Zamítnuto] Žádost o práva na Public serverech
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o práva na Public serverech
Zdravím,