Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

Zdravím

Příspěvekod Mynameplayer » 20 kvě 2017, 05:49

:D Zdravím rád by som požiadal o administrátorské práva na Zombie Chronic

Nick v hre :Legendary player

Nick na fóre :Mynameplayer

Profil na fóre : ucp.php
Vek : 15

Steam nick : mynameplayer7895

Steam ID : STEAM_0:1:212628302

Hlstats :http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=97022

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ban nemám žiaden.

Niečo o sebe : Volám sa Marco. Pochádzam z Ostrova ,momentálne pracujem ako automechanik. Vo volnom čase hrám futbal,basketball ale skor chodím do posilovne po posilke zahram Zobie chronic Nahlásim pár ludí čo mi kazia hru, chodím von so psom je to celkom fuška niekedy kedže mám nemeckú dogu. Na GS hrávam už asi 4 roky,No pred 4 rokmi som nepoznal pravidlá a robil som čo sa mi zachcelo ,nadával som Kazil som hru ostatným ,Lenže robiť blbca na servery ma prestalo baviť už to pre mna nemalo zmysel.Rozhodol som sa vziať to do vlastných ruk a brať tu hru vážnejšie a pomáhať ostatným.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Raz som už bol admin na GS len sa stalo nejake nedorozumenie a nedostaldostal som Vac ban nebol čas na csko rozhodol som sa urobiť nejaký kompromis a tak som sa vrátil ku csku naspäť bolo mi jasne že práva tak lahko nedostanem tak som kupil nový steam a začal nahlasovať ludí ktorý mi kazily hru.Ako bývalí admin som robil svoju prácu dobre mal som nastarosti PP robil som turnaj vo futbale a nebol somnou žiaden problém dufam že dostanem druhu šancí
Děkuji za zdržení player
toho kdo má hacky nechci ani vidět !!
Mynameplayer
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Zdravím

od Rumcajz » 20 kvě 2017, 05:49

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Zdravím

Příspěvekod Mynameplayer » 20 kvě 2017, 07:55

Mynameplayer píše::D Zdravím rád by som požiadal o administrátorské práva na Zombie Chronic

Nick v hre :Legendary player

Nick na fóre :Mynameplayer