• Stránka 1 z 1
[Zamietnute] Žádost o práva na serveru JailBreak
Zdravím rád bych zažádal o práva na serveru mini Jailbreak 8
Nick v hře : |RuskaCrew|Horacio
Nick na fórum : SamojedCz
Profil na fórum : samojedcz-u53953.html
Věk : 16
Steam nick : Horacio
Steam ID : STEAM_0:0:212678531
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=96764
Nějaké bany nebo prohřešky: Omlouvám se ale pár jich bylo ještě když jsem nepoužíval originální counter strike pokud se nepletu tak 3. První byl ban k ct za neúmyslný fk, druhý byl ban na chat, a třetí byl opět ban k ct za neschopnost simona kdy jsem byl v situaci že jsem zapoměl udělit povolení ke komunikaci ve voice chatu tím jsem dal fk takže toto byla moje hloupost
Něco o sobě : Ahoj jmenuji se Knápek Jindřich a rád pomáhám ostatním a ve volném čase hají na mini Jailbreak 8 či trouble i terrorist town nebo se zabavím i televizí či dobrou knihou. Studuji Informatickou střední školu v Šumperku.
Poč by sem chtěl na GS adminovat? : Rád bych pomáhal odhalovat cheatery na Jailbreacích a dohlížet na dodržování pravidel ne serverech. Z mojí zkušenosti vím že na serveru mini Jailbreak 8 ráno a občas pozdě večer hrají malé děti kteří pravidla hluboce porušují.
Děkuji za přečtení této žádosti
Nick v hře : |RuskaCrew|Horacio
Nick na fórum : SamojedCz
Profil na fórum : samojedcz-u53953.html
Věk : 16
Steam nick : Horacio
Steam ID : STEAM_0:0:212678531
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=96764
Nějaké bany nebo prohřešky: Omlouvám se ale pár jich bylo ještě když jsem nepoužíval originální counter strike pokud se nepletu tak 3. První byl ban k ct za neúmyslný fk, druhý byl ban na chat, a třetí byl opět ban k ct za neschopnost simona kdy jsem byl v situaci že jsem zapoměl udělit povolení ke komunikaci ve voice chatu tím jsem dal fk takže toto byla moje hloupost