• Stránka 1 z 1
[Zamitnuto] Žiadosť o práva na Jailbreak/Navi
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Jailbrek
Nick v hre : Navi
Nick na fóre : NaVi77
Profil na fóre : navi77-u54749.html
Vek : 16
Steam nick : †♥SeĐĐy♥†
Steam ID : STEAM_0:0:160127144
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=7307
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Aktívne nemám žiadny ban, no pár banov za nadávky alebo za spam som už dostal je to tym že niekedy mi to ujde ale už sa snažím dodržiavať to a poučil som sa svojich chýb.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Adam, mám 16 rokov, študujem na bilingválnom gymnáziu v Trenčíne, mojou záľubou je hokej, ktory hram denno-denne, taktiež rád chodím von s priateľmi, a vždy sa najde nejaky ten čas aj na zahratie si cska:)
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som pomáhať adminom, portálu, a chcel by som budovať dobré meno tomuto serveru:) chcem byť príkladom pre nových hráčov a pomáhať všetkým
Ďakujem za vašu pozornosť, Prajem príjemný zvyšok dňa:)
S pozdravom Navi.
Nick v hre : Navi
Nick na fóre : NaVi77
Profil na fóre : navi77-u54749.html
Vek : 16
Steam nick : †♥SeĐĐy♥†
Steam ID : STEAM_0:0:160127144
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=7307
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Aktívne nemám žiadny ban, no pár banov za nadávky alebo za spam som už dostal je to tym že niekedy mi to ujde ale už sa snažím dodržiavať to a poučil som sa svojich chýb.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Adam, mám 16 rokov, študujem na bilingválnom gymnáziu v Trenčíne, mojou záľubou je hokej, ktory hram denno-denne, taktiež rád chodím von s priateľmi, a vždy sa najde nejaky ten čas aj na zahratie si cska:)
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som pomáhať adminom, portálu, a chcel by som budovať dobré meno tomuto serveru:) chcem byť príkladom pre nových hráčov a pomáhať všetkým

Ďakujem za vašu pozornosť, Prajem príjemný zvyšok dňa:)
S pozdravom Navi.
- NaVi77
- Kolemjdoucí