Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
[*P] jail_flutter
Název mapy: jail_flutter
Mód: Jailbreak
Autor: DatnessX
Link ke stažení: https://ulozto.cz/!t0FjKWx2kMeN/jail-flutter-7z
Screeny:
https://image.ibb.co/mA1PDk/1.jpg
https://image.ibb.co/ex9Btk/2.jpg
https://image.ibb.co/jX2mR5/3.jpg
https://image.ibb.co/nQs9eQ/4.jpg
Mód: Jailbreak
Autor: DatnessX
Link ke stažení: https://ulozto.cz/!t0FjKWx2kMeN/jail-flutter-7z
Screeny:
https://image.ibb.co/mA1PDk/1.jpg
https://image.ibb.co/ex9Btk/2.jpg
https://image.ibb.co/jX2mR5/3.jpg
https://image.ibb.co/nQs9eQ/4.jpg
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
[*P] jail_flutter
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P] jail_flutter
Tahle mapa mi příjde jako pokračování jb_grid. Opět základní textury, které se místy k sobě nehodí. Velké prázdné koridory, které člověk přechází několik desítek sekund a to uprostřed je jedna velká cela pro T (vězně)?
Znám jen klasické JB mapy ale tyhle jsou tak zvláštně originální, že nevím, co si o nich myslet.
PS: Opět to po mě chce zhlt.wad, jinak mapu nelze spustit

Znám jen klasické JB mapy ale tyhle jsou tak zvláštně originální, že nevím, co si o nich myslet.

PS: Opět to po mě chce zhlt.wad, jinak mapu nelze spustit

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*P] jail_flutter
Dik za hodnocení.
Steam VHE balíček nemá právě textury jako Null, Origin atd.. takže jsem tam musel hodit to zhlt.wad. Jakým stylem se to dá udělat aby to člověk furt nemusel doplňovat zkrz res soubor aby ta mapa nevyžadovala furt to zhlt.wad?
Steam VHE balíček nemá právě textury jako Null, Origin atd.. takže jsem tam musel hodit to zhlt.wad. Jakým stylem se to dá udělat aby to člověk furt nemusel doplňovat zkrz res soubor aby ta mapa nevyžadovala furt to zhlt.wad?
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] jail_flutter
datnessX píše:Dik za hodnocení.
Steam VHE balíček nemá právě textury jako Null, Origin atd.. takže jsem tam musel hodit to zhlt.wad. Jakým stylem se to dá udělat aby to člověk furt nemusel doplňovat zkrz res soubor aby ta mapa nevyžadovala furt to zhlt.wad?
Pokud mapy kompiluješ na expert, tak je nejlepší parametr -nowadtextures u $csg_exe. Zabalí ti to všechny použité textury k mapě. Ale pokud chceš jen určité textury tak příkaz -wadinclude nazev.wad, takže v tvém případě -wadinclude zhlt.wad

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků