Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
[*O]Aim/Awp mapy
Zdravím,
chci se zeptat, zda se nějak při Aim/Awp mapách nají nějak nastavit spawny CT a T ať se nespawnují náhodně.
Dík.
chci se zeptat, zda se nějak při Aim/Awp mapách nají nějak nastavit spawny CT a T ať se nespawnují náhodně.
Dík.
Život je hořký, Garlinovi dík .
Jak řešit stížnost na Adminy
Jak řešit stížnost na Adminy
-
BOTka - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 403
- Registrován: 13 dub 2016, 11:29
- Bydliště: MoravskoSlezský Kraj, Rýmařov
[*O]Aim/Awp mapy
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: MoravskoSlezský Kraj, Rýmařov
Re: [*O]Aim/Awp mapy
Ahoj, pokuď vím tak k tomu slouží entity info_player_start a pro TT info_player_deatmat
ex. Hlavní mapper, CS Admin, správce MC akademie, správce CS admin-akademie, MC Cheathunter, MC Admin, CS Support, MC Support, PP Administrátor, GM, PS, správce Dota2 sekce ...
Since 2011
Since 2011
-
2011 - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 610
- Registrován: 08 zář 2014, 16:42
Re: [*O]Aim/Awp mapy
pri kazdej mape ktoru tvoris tak si sam nastavujes kde sa budu spawnovat T a kde CT aj presny pocet CT a T kolko chces mat na mape.. a potom uz len deatily napr. aku budu mat zbran v ruke ci nebudu mat ziadnu zbran atd.
!_kempa_! lukick *KOHI*
- lukick
- Mistr
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2013, 15:24
Re: [*O]Aim/Awp mapy
Chlapy, on sa pýtal na to, že ako spraviť, aby sa mu ten spawn nebol náhodný, ale taký, aký chce on (po porade) .
- tuším, že to nejde,.. nastavíš spawny všade možne a už sa to bude len náhodne spawnovať..
- tuším, že to nejde,.. nastavíš spawny všade možne a už sa to bude len náhodne spawnovať..
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 989
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*O]Aim/Awp mapy
Žádná odpověď lock.
-
klasaa9 - Pokročilý
- Příspěvky: 110
- Registrován: 20 čer 2016, 17:58
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků