• Stránka 1 z 1
Žiadosť o Admin práva (2.)
Zdravím, chcel by som vás poprosiť o admin práva na Trouble in Town serveroch.
Predchádzajúca žiadosť: post802308.html?hilit=darth%20vader#p802308
Môj Nick name: Darth.Vader (Niekedy zvyknem zmeniť ako napr. Starý známy Darth.Vader)
Nick na fóre: Vader
Môj profil na fóre: ucp.php
Vek: 21
Steam Nick: Darth.Vader ( ak nie tento tak potom jack_svk1, do teraz som sa ešte nenaučil, ktorý z týchto dvoch to vlastne je)
Steam ID: STEAM_0:0:178495603 (dúfam, že sa mi nezmenila)
Hlstats: Bolo mi povedané, že TTT hlstats nemá.
Bany: Dostal som jeden od Maxipes za Wallhack, ale vymenil som za Evip na Public 1. Odvtedy už hrávam čisto. Potom som ešte dostal Mute od Derakh na 12 hodín za opakované nadávanie dňa 30.10.2017.
Niečo o sebe: Všetko po starom, čiže: Volám ja Ján, ešte stále študujem. Moje koníčky sú: šach v ktorom ma už cca 4 roky nikto neporazil, potom stolný futbal, ping pong a aj nejaká dobrá kniha není na zahodenie (napr. trilógia Pána Prsteňov). Samozrejme nesmie chýbať ani Csko.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Už viac krát sa mi stalo, že som bol online ale žiaden admin a na serveru bol cheater, ktorého nemal kto zabanovať + by sa mi páčilo byť v tak dobrej spoločnosti adminov. Síce niesom dáko skúsený ale rýchlo sa učím.
Za prečítanie tejto žiadosti a jej skoré vybavenie vopred ďakujem.
Predchádzajúca žiadosť: post802308.html?hilit=darth%20vader#p802308
Môj Nick name: Darth.Vader (Niekedy zvyknem zmeniť ako napr. Starý známy Darth.Vader)
Nick na fóre: Vader
Môj profil na fóre: ucp.php
Vek: 21
Steam Nick: Darth.Vader ( ak nie tento tak potom jack_svk1, do teraz som sa ešte nenaučil, ktorý z týchto dvoch to vlastne je)
Steam ID: STEAM_0:0:178495603 (dúfam, že sa mi nezmenila)
Hlstats: Bolo mi povedané, že TTT hlstats nemá.
Bany: Dostal som jeden od Maxipes za Wallhack, ale vymenil som za Evip na Public 1. Odvtedy už hrávam čisto. Potom som ešte dostal Mute od Derakh na 12 hodín za opakované nadávanie dňa 30.10.2017.