• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žiadosť o práva / Knife
Rád by som požiadal o práva na knife serveroch.
Nick v hre: WnX
Nick na fóre: WinXik
Profil na fóre: TU
Vek: 18
SteamID: STEAM_0:1:124248346
HLstats: TU
Nejaké bany: Pár banov som dostal za nadávky, to by malo byť všetko. Na inom portály by som ban mať nemal, lebo hrávam iba na GS.
Niečo o mne: Zdravím, Moje meno je Adrián. Bývam v Trnave. Študujem na gymnázium v 4. ročníku. Medzi moje hobby patrí celodenné hranie 1.6 na vašich knife serveroch, lebo na iných serveroch nemám kamarátov. Rád kecám na vašom TSku a milujem venovanie sa mojej frajerke Karmičke.
Prečo by som chcel mať admina: Aby som mohol pomáhať riešiť problémy rôznych hráčov. Riešiť ich konflikty a udržiavať poriadok na serveri.
Nick v hre: WnX
Nick na fóre: WinXik
Profil na fóre: TU
Vek: 18
SteamID: STEAM_0:1:124248346
HLstats: TU
Nejaké bany: Pár banov som dostal za nadávky, to by malo byť všetko. Na inom portály by som ban mať nemal, lebo hrávam iba na GS.
Niečo o mne: Zdravím, Moje meno je Adrián. Bývam v Trnave. Študujem na gymnázium v 4. ročníku. Medzi moje hobby patrí celodenné hranie 1.6 na vašich knife serveroch, lebo na iných serveroch nemám kamarátov. Rád kecám na vašom TSku a milujem venovanie sa mojej frajerke Karmičke.
Prečo by som chcel mať admina: Aby som mohol pomáhať riešiť problémy rôznych hráčov. Riešiť ich konflikty a udržiavať poriadok na serveri.

Don't wait for miracles, all your life is miracle.
-
WinXik - Pokročilý
[Zamítnuto] Žiadosť o práva / Knife
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žiadosť o práva / Knife
Zdravím,
myslíš, že chceme admina, který se chová na serveru následovně?
2017-10-31 14:43:18 po 1 ty potrat hlúpy. Gamesites.cz ^Knife server #1 1hp_relux
Já si myslím, že ne..
Nahlašuj hříšníky do PP, chovej se slušně a třeba za měsíc dostaneš šanci.
Zamítnuto.
myslíš, že chceme admina, který se chová na serveru následovně?