Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[P] Only/ JailBreak

Příspěvekod Onlyy » 18 lis 2017, 01:21 VIP

Nick na serveru: Only
SID: STEAM_1:0:67388368
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 18
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=43129
Bany, které jsem dostal: Žádné (http://www.gamesites.cz/serversoubory/o ... pe=steamid)
Něco o mně: Jmenuji se Daniel, je mi 18 let a bydlím v Praze. Momentálně studuji střední obchodní školu (3. ročník), avšak první rok a půl jsem byl na škole chemické (technologie piva, vína, lihovin a nealkoholických nápojů :)). Mimo školní docházky mám taky plno brigád, takže svůj volný čas využívám spíše večer/ po nocích. Rád zajdu s kamarády na pivo, ale na to nejsou věčně peníze, tak vysedávám tady na JB.
Proč právě já: Tak na JB jsem hodně aktivní a rád bych pomohl s udržováním pořádku na serverech. Vše řeším v klidu a vše "nepochopené" se snažím vysvětlit. Jsem taky poměrně trpělivý a znám pravidla (samozřejmě, že i mistr tesař se někdy utne :P). Na serveru hraji dost často do noci/ do rána. Rád podpořím něco, co mě zajímá/ baví, proto mám na serveru již podruhé aktivované VIP výhody a určitě je plánuji zakoupit další měsíc znovu. :)
Zkušenosti s CS:GO: Momentálně mám nahráno cca 850 hodin celkem, na JB se to bude pohybovat okolo 220h. Nejvyšší rank jsem byl gold 4 tehdy, jak bylo to stížené "rankupovaní" (jestli pamatujete :P). Nyní už kompetetivní zápasy hraji vyjímečně jen s přáteli pro zábavu, nikoli pro rank (je to hra :)).
https://steamcommunity.com/profiles/76561198095042464/
Uživatelský avatar
Onlyy
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 636
Registrován: 08 pro 2013, 19:17
Bydliště: Praha

[P] Only/ JailBreak

od Rumcajz » 18 lis 2017, 01:21

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Praha

Re: Only/ JailBreak

Příspěvekod BrooKlyGS » 23 lis 2017, 10:47 VIP

Poprosim adminy o reference mne do PM.
Obrázek