• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žiadosť o Admina / JB #1
Zdravím, rád by som sa stal admínom na servery JailBreak#1
Môj nick v hre: Aroxer
Nick na fore: ucp.php?i=profile&mode=avatar
Mám 16 rokóv
Steam nick: Aroxer
SteamID: STEAM_0:0:161545161
Nejaké bany alebo prehrešky: Som slušný človek, zatiaľ som žiadný problém nemal.
Niečo o mne: Ahoj volám sa Milan, chodím na strednú školu Dopravnú, momentálne som študent 2. ročníka a som elektrikár.
Vo voľnom čase chodím von s kamarátmi alebo frajerkou, alebo chodím na hokej ako fanatický fanúšik čiže Ultras, zaujímam sa o politiku. Rád pozerám filmy s kamarátmi alebo si vypočujem dobrú hudbu a kedže teraz mám viac času tak som sa vrátil ku CS.
z Admin právom už mám skúsenosti pretože som bol admin u kotelny.
Prečo by som chcel na GS adminovať?: chcel by som byť v kolektíve super ľudí a pomáhať na fóre ako sa len dá a snažiť sa byť prínosom a riešiť problémy ostatných hráčov a pomáhať.
Ďakujem za venovanie vášho času na moju žiadosť a verím že si budeme rozumieť.
Môj nick v hre: Aroxer
Nick na fore: ucp.php?i=profile&mode=avatar
Mám 16 rokóv
Steam nick: Aroxer
SteamID: STEAM_0:0:161545161
Nejaké bany alebo prehrešky: Som slušný človek, zatiaľ som žiadný problém nemal.
Niečo o mne: Ahoj volám sa Milan, chodím na strednú školu Dopravnú, momentálne som študent 2. ročníka a som elektrikár.
Vo voľnom čase chodím von s kamarátmi alebo frajerkou, alebo chodím na hokej ako fanatický fanúšik čiže Ultras, zaujímam sa o politiku. Rád pozerám filmy s kamarátmi alebo si vypočujem dobrú hudbu a kedže teraz mám viac času tak som sa vrátil ku CS.
z Admin právom už mám skúsenosti pretože som bol admin u kotelny.
Prečo by som chcel na GS adminovať?: chcel by som byť v kolektíve super ľudí a pomáhať na fóre ako sa len dá a snažiť sa byť prínosom a riešiť problémy ostatných hráčov a pomáhať.
Ďakujem za venovanie vášho času na moju žiadosť a verím že si budeme rozumieť.
-
Aroxer - Kolemjdoucí
[Zamietnuté]Žiadosť o Admina / JB #1