• Stránka 1 z 1
[Prijatý]Furien/Dejw
Zdravím, rád bych si požádal o práva na Furien servery.
Nick ve hře: Dejw
Nick na fórum: Dejw69
Profil na fórum: dejw69-u45104.html
Věk: 17 let
Steam nick: Dejw
Steam ID: STEAM_0:0:162710096
HLstast: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... layer=2586
Nějaké bany nebo prohřešky: Naposled jsem měl nějaký ban před tím, než jsem byl poprvé admin, ale už nevím za co to bylo. Od té doby jsem čistý. Už je to dost dlouhá doba.
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se David, pocházím z Jinec nedaleko Příbrami. V Příbrami studuju na integrované střední škole. Ve volném čase posiluju, trávím čas s kamarádama a samozřejmě pařím nějaký ty hry, mezi ně samozřejmě patří CS 1.6
Jak jsem psal, dříve už jsem byl admin, ale nechal jsem se zrušit.
Proč by jsem chtěl být na GS admin: Na serveru neustále potkávám hráče, kteří nadávají, kempí atd. a není to příjemný s takovýma hráčema hrát. Proto bych chtěl být admin, abych mohl dodržovat pořádek. A když vidím jak hráči nadávají na admina když je na serveru sám, protože nestíhá, tak je mi ho celkem líto. To je taky jeden z důvodu proč chci být zase admin, aby jsme na ty "hříšníky" byli ve větším počtu a mohl být klid na serveru.
Děkuju za přečtení a odpověď.
Velice doufám že bude kladná
Přeji hezký zbytek dne.
Nick ve hře: Dejw
Nick na fórum: Dejw69
Profil na fórum: dejw69-u45104.html
Věk: 17 let
Steam nick: Dejw
Steam ID: STEAM_0:0:162710096
HLstast: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... layer=2586
Nějaké bany nebo prohřešky: Naposled jsem měl nějaký ban před tím, než jsem byl poprvé admin, ale už nevím za co to bylo. Od té doby jsem čistý. Už je to dost dlouhá doba.
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se David, pocházím z Jinec nedaleko Příbrami. V Příbrami studuju na integrované střední škole. Ve volném čase posiluju, trávím čas s kamarádama a samozřejmě pařím nějaký ty hry, mezi ně samozřejmě patří CS 1.6