• Stránka 1 z 1
[Z]killermacka/Knife
Nick v hre : killermacka
Nick na fóre : killermacka
Profil na fóre : killermacka-u42984.html
Vek : 16
Steam nick : killermacka
Steam ID : STEAM_0:1:147547944
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... layer=1019
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Keď som začínal tak na NS som mal 3 bany. Dva za nadávky a jeden za spam. Na steame som mal jeden od ejviho som opakované porušovanie pravidiel....
Niečo o sebe : Zdravím,volám sa Dávid pochádzam zo Slovenska konkrétne z metrepoly východu Košíc
Chodím na strednú odbornú školu zo zameraním na realitné maklérstvo kde študujem prvým rokom. Mal som byť už v 2 ale mal som odklad kvôli zdravotným problémom.Medzi moje koníčky patrí aktívne športovanie a hlavne pozeranie aj samotných športov ak sa ich nemôžem zúčastniť 
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem udržiavať poriadok na serveroch ako som to robil keď som bol admin. Nehovorím že adminov je málo ale nikdy nie je všetkého dosť. Ako som už písal tak adminom som bol potom som sa nechal zrušiť,následne po pár mesiacoch mi boli práva nahodené na PB a potom ma ejvi znova zrušil
Myslím si že dosť času prešlo od posledného zrušenia. Ja som si ťiež vstúpil do svedomia že som sa tak vyjadrovať nemal aj keď to nebolo nič hrozné ale budúci admin si musí držať nervy na uzde za každej situácie
Kvôli právam som si bol opäť ochotný prejsť akadémiou a kúpiť si unban 
Nick na fóre : killermacka
Profil na fóre : killermacka-u42984.html
Vek : 16
Steam nick : killermacka
Steam ID : STEAM_0:1:147547944
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... layer=1019
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Keď som začínal tak na NS som mal 3 bany. Dva za nadávky a jeden za spam. Na steame som mal jeden od ejviho som opakované porušovanie pravidiel....

Niečo o sebe : Zdravím,volám sa Dávid pochádzam zo Slovenska konkrétne z metrepoly východu Košíc