• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žiadosť o Admin práva
Ahoj....
Prečo som si požiadal o admin práva? Pretože by som chcel udržiavať server v tom zmysle, že by som chcel sa pričiniť nejkým spôsobom eliminovať hackerou ktorý hru kazia....
Mám steam verziu bez V.I.P a nonsteam s EV.I.P..: Nemal som nejaké rozpory s adminmi iba za nadávky stoho som sa počil.Pretože viem že hra bez nejakých nadávok zbytočných je to 2X krajšie a hrá sa to oveľa lepšie.... .
Som študent mám 17 rokov,volám sa Peter Lagin...študujem na škole v Dubnici nad Váhom: ZVS-ku, odbor Mechanik Mechatronik... . Medzi moje záluby patrí predovšetkým hranie na počitači(hlavne Jail Breaku ktorý hrám 5 rokov)a samotné cs hrám 6 rokov,moja priatelka,hranie futbalu,občas si zabehnem s kamošom a niekedy idem von s chalanmi do baru zakopať si... . Som chalan ktorý by chcel zlepšiť komunitu na Gamesites.cz .
Ďakujem za prečítanie a najdenie si na tento list čas.
Dúfam že mi v tomto ohlade vyhoviete... Ďakujem
Prečo som si požiadal o admin práva? Pretože by som chcel udržiavať server v tom zmysle, že by som chcel sa pričiniť nejkým spôsobom eliminovať hackerou ktorý hru kazia....

Mám steam verziu bez V.I.P a nonsteam s EV.I.P..: Nemal som nejaké rozpory s adminmi iba za nadávky stoho som sa počil.Pretože viem že hra bez nejakých nadávok zbytočných je to 2X krajšie a hrá sa to oveľa lepšie.... .

Som študent mám 17 rokov,volám sa Peter Lagin...študujem na škole v Dubnici nad Váhom: ZVS-ku, odbor Mechanik Mechatronik... . Medzi moje záluby patrí predovšetkým hranie na počitači(hlavne Jail Breaku ktorý hrám 5 rokov)a samotné cs hrám 6 rokov,moja priatelka,hranie futbalu,občas si zabehnem s kamošom a niekedy idem von s chalanmi do baru zakopať si... . Som chalan ktorý by chcel zlepšiť komunitu na Gamesites.cz .
Ďakujem za prečítanie a najdenie si na tento list čas.
Dúfam že mi v tomto ohlade vyhoviete... Ďakujem

- tomisko
- Kolemjdoucí
[Zamietnuté]Žiadosť o Admin práva
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-