Příspěvků: 32
			 • Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Re: Skiny
KÓD: VYBRAT VŠE
//Před:
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
//Po:
$sequence "idle1" "idle1" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
Když tohle udělám o modelu, treba lego gun ze zombie modu, tak se to neda, ja to zmenil ale nic
			
		//Před:
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
//Po:
$sequence "idle1" "idle1" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
Když tohle udělám o modelu, treba lego gun ze zombie modu, tak se to neda, ja to zmenil ale nic
- 
				 
 bajgar
- Mistr 
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Skiny
Ussulesy?? A to mam udělat jak?
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20
$sequence "reload" "reload" fps 30 {
{ event 5004 11 "weapons/tar21_clipout.wav" }
{ event 5004 40 "weapons/tar21_clipin.wav" }
{ event 5004 63 "weapons/tar21_boltpull.wav" }
}
$sequence "draw" "draw" fps 30
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
			
		// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20
$sequence "reload" "reload" fps 30 {
{ event 5004 11 "weapons/tar21_clipout.wav" }
{ event 5004 40 "weapons/tar21_clipin.wav" }
{ event 5004 63 "weapons/tar21_boltpull.wav" }
}
$sequence "draw" "draw" fps 30
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
- 
				 
 bajgar
- Mistr 
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Skiny
useless píše:Kazda animace zacina $sequence. U reload, draw a shoot je uplne jasne co delaji a tak ta zbyvajici musi zakonite byt animaci idle. Tzn, ze to tam vsecko nahradis slovem :LARS-DAY[BR]EAKER:.
Myslíš ty slova? draw reload shoot atd?
ze mám změnit na tam to?
- 
				 
 bajgar
- Mistr 
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Skiny
PŘED :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
NEBO TO NECHÁPU
			
		// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
NEBO TO NECHÁPU

- 
				 
 bajgar
- Mistr 
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Skiny
Taková menší chybička 
Už jsem ji opravil i v původním návodu, správně to má být:
			
Už jsem ji opravil i v původním návodu, správně to má být:
bajgar píše:PŘED :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...

- 
				 
 useless
- CS 1.6 Support kapitán 
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Skiny
useless píše:Taková menší chybička
Už jsem ji opravil i v původním návodu, správně to má být:bajgar píše:PŘED :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } {
keven 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...
zkusím to

- 
				 
 bajgar
- Mistr 
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Skiny
(PM) Hráč si neví rady, poprosíme useless, zda by mohl pomoci 
Když "bádáš" Tak dej alespoň vědět
 Tak dej alespoň vědět 
			
Když "bádáš"
 Tak dej alespoň vědět
 Tak dej alespoň vědět 
 
 
 
 
- 
				 
 byPoseidon
- Spamerův sluha 
- Příspěvky: 967
- Registrován: 11 bře 2017, 11:57
- Bydliště: Gamesites
			Příspěvků: 32
			 • Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků




