Všeobecný pokec o hrdinech ve hře.

Ornn

Příspěvekod xSlayee » 06 bře 2018, 11:09

Ornn
Obrázek
Oheň pod horou


CHAMPION SPOTLIGHT


Role: Top, Jungle
RP: 975
IP: 6300


SCHOPNOSTI


Živoucí kovárna (Passivka)
Obrázek

Ornn si může za zlaťáky kdekoliv kupovat nespotřebovatelné předměty.

Jakmile se navíc Ornn dostane na 13. úroveň, on a jeho spolubojovníci si budou moci zakoupit mistrovská vylepšení některých předmětů.

Sopečná puklina (Q)
Obrázek
Dosah: 800

Ornn udeří do země a vyšle tak puklinu, která zpomalí zasažené nepřátele a způsobí jim poškození. Po krátké prodlevě se na cílové pozici vytvoří sloup magmatu.

Ornn udeří do země a vytvoří tak puklinu, která zasaženým nepřátelům způsobí 20/50/80/110/140 (+60% útočného poškození) bodů fyzického poškození a na 2 sek. je zpomalí o 40/45/50/55/60 %. Na konci pukliny se poté na 4 sek. objeví sloup magmatu.Puklina se zastaví krátce po zasažení nepřátelského šampiona.

Rozpálená výheň (W)
Obrázek
Dosah: 25000

Ornn se přesouvá, chrlí oheň a chrání se štítem. Nepřátelé zasažení posledním zášlehem ohně se stanou křehkými.

Ornn po dobu 3.5 sek. dusá kupředu, chrlí oheň a chrání se štítem o síle 0 bodů (12 % svého maximálního zdraví). Oheň způsobuje magické poškození ve výši až [object Object] % protivníkova maximálního zdraví (přinejmenším 80/130/180/230/280 bodů).Nepřátelé zasažení posledním zášlehem se stanou na 0 sek. křehkými. Následující znehybňující efekt vedený proti křehkým nepřátelům trvá o 30 % déle a způsobuje magické poškození ve výši 0 % maximálního zdraví cíle.Ornnovy základní útoky odhazují křehké cíle zpět.

Spalující výpad (E)
Obrázek
Dosah: 450

Ornn vyrazí kupředu a způsobí poškození všem nepřátelům, jimiž projde. Pokud Ornn během přesunu narazí do terénní překážky, vytvoří tak kolem sebe rázovou vlnu, která nepřátelům způsobí poškození a vyhodí je do vzduchu.

Ornn vyrazí kupředu a všem zasaženým nepřátelům způsobí 80/125/170/215/260 (+0)(+0) bodů fyzického poškození.Pokud Ornn narazí do terénní překážky, vytvoří tak rázovou vlnu, která na 1 sek. vyhodí nepřátele do vzduchu a protivníkům, jež předchozí výpad nezasáhl, způsobí poškození Spalujícím výpadem.Rázová vlna zničí sloupy magmatu a terénní překážky vytvořené nepřátelskými šampiony.

Volání kovářského boha (R)
Obrázek
Dosah: 2500

Ornn na zvolené pozici přivolá obřího elementála, který se k němu začne vzrůstající rychlostí přesouvat. Nepřátelé, přes které elementál přeběhne, utrpí poškození a stanou se křehkými. Ornn může opětovným sesláním této schopnosti sám do elementála vrazit, čímž jej odrazí ve směru vlastního pohybu. Protivníci, přes které elementál následně přeběhne, budou vyhozeni do vzduchu, utrpí stejné poškození jako prve a znovu se stanou křehkými.

Ornn vyvolá obřího lávového elementála, který se k němu rozběhne. Nepřátelé, přes něž elementál přeběhne, utrpí 125/175/225 (+0) bodů magického poškození, budou na 2 sek. zpomaleni o 40/60/80 % a stanou se na sek. křehkými.Ornn může opětovným sesláním této schopnosti sám do elementála vrazit, čímž jej odrazí a posílí. Protivníci, přes které posílený elementál následně přeběhne, budou na 1,5 sekundy vyhozeni do vzduchu, utrpí 125/175/225 (+0) bodů magického poškození a znovu se stanou křehkými.

MYTOLOGIE

Ornn je freljordský polobůh kovářství a řemeslnictví. Pracuje o samotě v obrovské kovárně, kterou si vykoval z lávových jeskyní pod sopkou jménem Krbdům. Tam přikládá pod bublajícími kotly s roztavenými kameny, čistí rudu a vyrábí předměty nevýslovné kvality. Když ostatní božstva – zejména Volibear – sestoupí na zem a pletou se do záležitostí smrtelníků, Ornn povstane, aby tyto neuvážené bytosti odkázal do patřičných mezí, a to buď svým kladivem, či ohnivou silou samotných hor.

Ornn si víc než kterýkoliv zástupce svého druhu váží soukromí, samoty a soustředění. Pod spící sopkou, na které jsou patrné jizvy po nějaké pradávné erupci, pracuje celé dny a noci a vyrábí to, po čem jeho srdce zrovna touží. Výsledkem jsou nástroje nedozírné ceny určené k legendárním skutkům – těch pár šťastlivců, kteří na tyto relikvie narazili, se podivovalo nad jejich nesmírně vysokou kvalitou. Někteří tvrdí, že Ornn před několika tisíci lety stvořil Braumův štít, který zůstává stejně tak odolný jako v den, kdy byl vyroben. Nikdo to však neví jistě, protože nikdo nedokáže kovářského boha najít, aby se ho zeptal.

O Ornnovi se kdysi povídalo napříč celým krajem, který časem dostal jméno Freljord. Téměř všechny legendy o něm však z historie vymazali jeho nepřátelé či pomalý tok času – nyní je známo jen několik málo jeho skutků, o nichž si vyprávějí kmeny, které mohou svůj původ vystopovat až do zapomenutého společenství kovářů, stavitelů a pivovarníků. Tento dávno ztracený lid se nazýval Krbovci a byli to učni, kteří pocházeli ze všech koutů světa a shromažďovali se na svazích Krbdomu, aby následovali Ornnova příkladu.

Navzdory jejich nápodobnému uctívání se Ornn za jejich patrona nikdy nepovažoval. Nanejvýš mírně pokýval hlavou či se zamračil, když mu předvedli své dílo, ale Krbovci se s tím spokojili a byli odhodlaní své řemeslo zdokonalovat. Díky tomu začali vyrábět ty nejúžasnější nástroje, navrhovat ty nejodolnější stavby a vařit to nejlahodnější pivo, jaké svět kdy poznal. Ornn v tajnosti schvaloval vytrvalost Krbovců a to, že se chtěli neustále zlepšovat.

Ale jedné katastrofické noci bylo vše, co vytvořili, zničeno, když se Ornn na vrcholku hory pustil do boje se svým bratrem Volibearem, a to z důvodů, které byly nad chápání běžných smrtelníků. Následně došlo k bouři plné ohně a popela a blesků, která byla tak strašlivě ničivá, že byla vidět i na deset obzorů. Když se prach usadil, z Krbdomu zbyl kouřící kráter a z Krbovců jen roztroušené kosti a prach.

Přestože by to Ornn nikdy nepřiznal, hluboce ho to zasáhlo. Díky Krbovcům zahlédl dechberoucí potenciál smrtelníků, ale to vše bylo ztraceno kvůli nevybíravému hněvu nesmrtelných. Přemožen vinou se uchýlil do své kovárny a ponořil se do práce na celé věky.

Nyní cítí, že svět dospěl na pomezí nové éry. Někteří z jeho sourozenců opět nabyli fyzické podoby a kulty jejich stoupenců jsou čím dál neklidnější a agresivnější. Samotný Freljord je roztříštěný a bez vůdce a ve stínech číhají prastaré hrůzy, které čekají na svou příležitost, aby udeřily. Blíží se velká změna.

Ornn ví, že Freljord – a celý zbytek Runeterry – bude během nadcházejících válek i bezprostředně po nich potřebovat dobrého kováře.


STAVĚNÍ POSTAVY

KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Ornn

od Rumcajz » 06 bře 2018, 11:09

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Hrdinové

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků