• Stránka 1 z 1
Jailbreak a Technik
Takže mám jeden dotaz. Cca před rokem se na Jailbreaku používali nachytávky jako např. Poslední erekce na skok, poslední reakce na skonto nábytek, zahrejeme si na Saurona, Sauron řiká všechno platí.
Ptal jsem se několika adminů. Dva admini mi řekli, že pokud mám dobrý mikrofon a je mi dobře rozumět tak toto dělat mohu. Třetí admin si nebyl jistý a čtvrtý admin mi řekl že nemohu. Psal jsem i Technikovi na TSKU a v jednu chvílí se mi ukazovalo že mi píše ale ve finále pak ukončil konverzaci aniž by mi odepsal. Tudíž bych rád vyjádření HSA či SA nebo přímo vedení gamesites.
Jinak bych si dovolil pokárat Technika. Admin je od toho aby pomáhal hráčům a aby jim vysvětlil pravidla.
Potřeboval jsem vědět pár věcí, abych neporušoval pravidla Jailbreku. Technik mě prostě ignoroval. Kdybych ale začal ty nachytávky používat protože dva admini mi to řekli, věřím že na to aby mě zabanoval za porušování pravidel, by si Technik čas udělal. Nechtěl jsem od tebe mnoho Techniku, prostě pár rad abych byl dobré CT a Simon.
Ptal jsem se několika adminů. Dva admini mi řekli, že pokud mám dobrý mikrofon a je mi dobře rozumět tak toto dělat mohu. Třetí admin si nebyl jistý a čtvrtý admin mi řekl že nemohu. Psal jsem i Technikovi na TSKU a v jednu chvílí se mi ukazovalo že mi píše ale ve finále pak ukončil konverzaci aniž by mi odepsal. Tudíž bych rád vyjádření HSA či SA nebo přímo vedení gamesites.
Jinak bych si dovolil pokárat Technika. Admin je od toho aby pomáhal hráčům a aby jim vysvětlil pravidla.
Potřeboval jsem vědět pár věcí, abych neporušoval pravidla Jailbreku. Technik mě prostě ignoroval. Kdybych ale začal ty nachytávky používat protože dva admini mi to řekli, věřím že na to aby mě zabanoval za porušování pravidel, by si Technik čas udělal. Nechtěl jsem od tebe mnoho Techniku, prostě pár rad abych byl dobré CT a Simon.
-
future3000 - Amatér
Jailbreak a Technik
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Jailbreak a Technik