Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P]zm_dusty_jw

Příspěvekod JoshW » 13 říj 2018, 22:34

Zdravím,
chtěl bych zde prezentovat moji první mapy do hry CS 1.6. Jedná se o mapu k módu Zombie. Než začnete nějakým způsobem hodnotit, prosím berte v potaz že jsem v tomto totální amatér. Mě osobně přijde mapa moc malá, myslím si že by na mapě mohlo být víc kempů a větší prostor pro vyřádění terminátorům a hanibalům. Nic-méně, hodnocení nechám na vás. Budu rád za každý komentář i každou připomínku co by mohlo být lepší.

Odkaz ke stažení: zm_dusty_jw
Screeny: zde

Předem chci poděkovat, za vaše komentáře. :geek:
Uživatelský avatar
JoshW
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 7
Registrován: 13 říj 2018, 22:13

[*P]zm_dusty_jw

od Rumcajz » 13 říj 2018, 22:34

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P]zm_dusty_jw

Příspěvekod Luther » 14 říj 2018, 11:18

Ahoj,
máš pravdu, že ta mapa je docela malá, tak pro 12 (max. 16) hráčů. Na druhou stranu ale obsahuje dost kempů, které jsou většinou inspirované populárními zm_ mapami (zm_cpl_mill_kamp, zm_arctic_fun atd.), takže o jejich "funkčnosti" jsem přesvědčen. :D Hodně se mi líbí, že mapa nijak nelaguje a nemá leak (mapa není přesvícená, bez stínů a FPS jsou stabilní), takže optimalizace super. Další věc, které jsem si hned všiml, jsou určité detaily (kombinace určitých textur, trhliny ve stěně jedné z kemp, podstavy držící horní skleněnou část kempy atd.) ;)
Celkově je mapa fajn, být tak 2krát větší rozlohou, být víceúrovňová (víc do výšky) a nemít ty kempy (občas) tolik u sebe v jednom místě, tak bych se nebál o jejím použití na nějakém zm_ serveru (koukal jsem, že je postnutá i na Gamebananě.) :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P]zm_dusty_jw

Příspěvekod JoshW » 14 říj 2018, 11:55

Luther píše:Ahoj,