Všeobecný pokec o hrdinech ve hře.

Ezreal

Příspěvekod erwin » 20 říj 2018, 01:31 VIP

Ezreal
Obrázek
Bezstarostný průzkumník


CHAMPION SPOTLIGHT

Role - ADC
RP - 880
BL - 4800

SCHOPNOSTI


Rostoucí magický ráz (Passivka)
Obrázek
Ezreal získá bonus k rychlosti útoků pokaždé, když zasáhne cíl kouzlem, tento efekt se může nasčítat až @MaxStacks@x.


Mystická střela (Q)
Obrázek
Ezreal vystřelí ničivý výboj energie, který v případě zásahu nepřátelské jednotky mírně zkrátí všechny jeho přebíjecí doby.

Ezreal vyšle energetický výboj, který způsobí bodů fyzického poškození (aplikuje zásahové efekty). Pokud Mystická střela zasáhne nějaký cíl, Ezrealovi se zkrátí přebíjecí doby o sek.



Nestabilní esence (W)
Obrázek
Ezreal vystřelí kouli, která se přimkne k prvnímu zasaženému šampionovi nebo významnému cíli. Pokud Ezreal následně protivníka s koulí zasáhne, odpálí ji a způsobí mu poškození.

Ezreal vystřelí kouli, která se na sek. přimkne k prvnímu zasaženému šampionovi nebo významnému cíli.Pokud následně tuto kouli zasáhne svou schopností nebo útokem, odpálí ji a způsobí cíli bodů magického poškození. Při odpálení pomocí schopnosti získá zpět prostředky spotřebované na její seslání + many.



Magický posun (E)
Obrázek
Ezreal se teleportuje do vybrané nedaleké oblasti a vystřelí naváděný výboj, který zasáhne nejbližší nepřátelskou jednotku. Přednost dávám nepřátelům zasaženým Nestabilní esencí.

Ezreal se teleportuje na nedalekou pozici a vystřelí výboj, který nejbližšímu nepříteli způsobí bodů magického poškození.Magický posun se snaží zaměřovat cíle zasažené Nestabilní esencí.



Energetická palba (R)
Obrázek
Ezreal po krátkém soustředění vypálí mocnou energetickou salvu, jež každé zasažené jednotce způsobí obrovské poškození (které se s každým zasaženým nepřítelem snižuje).

Ezreal po 1sekundovém soustředění vypálí dalekonosnou střelu, jež každému zasaženému nepříteli způsobí bodů magického poškození. Způsobuje o NaN % nižší poškození za každého zasaženého protivníka (až na minimum NaN %).


MYTOLOGIE
Ezreal, který vyrůstal v bohaté čtvrti v Piltoveru, byl vždycky zvídavým dítětem. Jeho rodiče byli proslulí archeologové, a tak si zvykl na to, že bývali dlouho mimo rodinný dům, a často sníval o tom, že bude cestovat s nimi. Moc rád poslouchal vyprávění o velkých dobrodružstvích a sdílel jejich touhu zaplnit prázdné mezery na každé mapě.

Často se o něj staral jeho strýček, uznávaný profesor Lymere. Profesora nebavilo dohadovat se s tak zbrklým a vzpurným dítětem, a tak mu přidělil ty nejpřísnější vychovatele, aby ho vzdělávali v předmětech, jako byla pokročilá kartografie, magitechnická mechanika a dávná historie Runeterry. Chlapec však všechny informace nasával jako houba a studium považoval za ztrátu času. Všechny zkoušky skládal buď spatra, nebo jen s minimální přípravou, z čehož jeho strýc zuřil, a měl díky tomu víc času toulat se po univerzitním pozemku. Ezreala velmi bavilo schovávat se před univerzitními správci a v tunelech pod posluchárnami se vyznal stejně snadno jako na střechách knihovny. Dokonce se procvičoval v páčení zámků a pronikání do pracoven svých učitelů, kde jim pro své vlastní pobavení přeuspořádával věci.

Kdykoliv se Ezrealovi rodiče vrátili do Piltoveru, zejména jeho otec mu vyprávěl o všem, co viděli, i jaké výpravy plánují do budoucna – žádná z nich však nebyla ctižádostivější a tajnější než pátrání po ztracené hrobce Ne’Zuka, shurimského tyrana, který prý dokázal v okamžiku skákat z jednoho místa na druhé. Ezrealův otec žertoval, že kdyby se naučil kouzla, kterými vládl Ne’Zuk, každý večer by z cest prostě zaskočil do Piltoveru na večeři se svým synem.

Jak chlapec rostl, doby mezi návštěvami rodičů se prodlužovaly, až se jednoho roku vůbec nevrátili. Profesor Lymere v slzách přiznal, že s největší pravděpodobností zahynuli někde v poušti.

Ale Ezreal se s tím odmítal smířit. Vždycky se přece na své výpravy tak pečlivě připravovali. Určitě tam někde pořád jsou...

Nadějný objevitel opustil svá nedobrovolná studia a vyrazil na vlastní pěst. Věděl, že jestli má někdy najít své rodiče, bude muset začít na místě Ne’Zukova posledního odpočinku. Několik týdnů strávil na univerzitě tajným shromažďováním zásob – hvězdných map, překladů runových pečetí, traktátů o shurimských pohřebních obřadech a páru ochranných brýlí. Svému strýci zanechal vzkaz na rozloučenou a proplížil se na zásobovací loď směřující do Nashramae.

Vyzbrojen podrobnými polními zápisky své matky se přidal ke kupecké karavaně mířící na jih a překročil Velkou Sai. Po mnoho měsíců se vydával do rozsáhlých trosek pod proměnlivými písky, užíval si svobodu neznáma a čelil nevýslovným hrůzám, které střežily tajné komnaty. Na každém kroku si Ezreal představoval, že jde ve stopách svých rodičů a nezadržitelně se blíží k vyřešení záhady jejich zmizení.

Konečně se mu podařilo to, co jim očividně ne. Pod novějším mauzoleem nějakého bezejmenného císaře odhalil Ne’Zukovu hrobku.

Velký sarkofág byl prázdný, až na zářivou bronzovou rukavici s jasnou, křišťálovou maticí uprostřed. Jakmile na ni Ezreal sáhl, vypadalo to, že se proti němu obrátila celá hrobka s chytře nastraženými pastmi a ochranami, které tu někdo před tisíci lety rozmístil. Aniž by zaváhal, oblékl si rukavici a vyrazil ven, dokonce se těch posledních sto yardů ke skrytému vchodu teleportoval, načež se celá stavba zřítila v oblaku písku a prachu ze zdiva.

S přerývaným dechem se Ezreal podíval na rukavici, jež bzučela v rytmu tlukotu jeho srdce. Cítil, jak mu vysává a posiluje jeho vlastní esenci. Uvědomil si, že je to strašlivá zbraň z doby dávno minulé. Zbraň vhodná pro shurimského božího válečníka a dokonalý nástroj pro dobrodruha.

Záhy po návratu do Piltoveru se Ezreal ocitl na cestě od jednoho dobrodružství k druhému. Od ztracených měst po mystické chrámy – jeho poklady vyhledávající nos ho vodil na místa, která většina univerzitních profesorů viděla jen na mapě. Jeho pověst začala růst. Ezrealovi samozřejmě přišlo, že tyto příběhy zřídkakdy vystihovaly pravý rozsah a šíři jeho cest... ale vnukly mu nápad. Pokud by se mu podařilo proslavit jako ten nejskvělejší dobrodruh na světě, pak by se jeho rodiče určitě vrátili a osobně ho vyhledali.

Od nezkrocených hranic Noxu a Demacie přes ošuntělé hlubiny Zaunu po zamrzlou divočinu Freljordu se Ezreal honí za slávou a věhlasem, odkrývá dávno ztracené artefakty a řeší hádanky minulosti. I když někteří detaily v jeho příbězích popírají anebo zpochybňují jeho metody, on na své kritiky nikdy nereaguje.

Koneckonců je jasné, že všichni akorát závidí.
Viete prečo deti v Afrike nejedia lieky?
Lebo je na nich napísané až po jedle.
Uživatelský avatar
erwin
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1019
Registrován: 01 kvě 2018, 23:31
Bydliště: Mladá Boleslav

Ezreal

od Rumcajz » 20 říj 2018, 01:31

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Mladá Boleslav

Zpět na Hrdinové

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků