• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Žádost o Admina aim/fun/dm/public.
Zdravím, rád bych zažádal o práva na servery aim, fun, deatchmatch, public.
Nick ve hře: bysMcz
Nick na fórum: bysMcz
Profil na fórum: bysmcz-u63563.html (nový účet)
Věk: 17
Steam nick: bysMcz
Steam ID: STEAM_0:1:80290107
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/h ... yer=183517
Nějaké bany nebo prohřešky: Za poslední dobu jsem nedostal žádný ban, ale jak jsem byl mladší, tak jsem dostal ban například na 10 minut za uklidnění, ale je to pár let zpátky. Možná ještě na bb3 jak byl naposledy. Pokud se počítá i non-steam tak jak jsem začínal, jsem zkoušel i cheaty, ale ty mě omrzely hodně brzo. Ale také pár let zpátky.
Něco o mě: Ahoj, jmenuji se Matěj a studuji střední školu VÍTKOVICKÁ STŘEDNÍ obor Mechanik seřizovač - 2. ročník.
Je mi 17 let, narozen 22. 10. 2001. Ve svém volném čase trénuji florbal, strávím čas se svou přítelkyni i kamarády a hraji počítačové hry, jako například CS 1.6, CS:GO, PUBG, WoT, LoL.. je jich více.
Proč bych chtěl být adminem na GS? : Na portálu Gamesites.cz už se objevuji docela dlouho, rád bych Vám pomáhal jako pozici Admina na cs 1.6, popřípadě i jinak když bude třeba. Často se mi stává, že narazím na aim/dm na cheatery i ve večerních hodinách a to je problém sehnat Admina. Není tam tak velká aktivita na serveru, tak bych se rád přidal, abych udržoval pořádek.
Děkuji za Váš věnovaný čas k přečtení mé žádosti a věřím v kladné odpovědí!
Nick ve hře: bysMcz
Nick na fórum: bysMcz
Profil na fórum: bysmcz-u63563.html (nový účet)
Věk: 17
Steam nick: bysMcz
Steam ID: STEAM_0:1:80290107
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/h ... yer=183517